We kwamen aan in de buurt van Berlicum. We zagen een groot terrein met veel obstakels. Eerst gingen we spullen verzamelen wat drinken enzovoort. We gingen eerst naar een obstakel koers, jongens tegen de meiden werd al snel besloten. Ik probeerde zo snel mogelijk aan de beurt te komen zodat de kans groter was dat zij keek. Maar helaas de populaire jongens waren eerst en ik als 2 na laatste. Tegen de tijd dat ik aan de beurt was hadden de meiden gewonnen. Ik mocht de baan nog wel een keer doen van de juf. Maar omdat toch niemand nog opletten omdat ze boos of heel blij waren deed ik het op mijn gemak en genoot van de baan. Helaas was zij een van de weinige die keek waardoor het net leek alsof ik dit heel slecht kon. 1 min punt voor vandaag maat we hebben nog alle tijd. Later werd er een groot elastiek vast gemaakt en een boom en jou en moest je een stok zo ver mogelijk prikken. Doordat ik niet heel veel massa had qua vet en spieren ging ik vrij snel onderuit. Ik kon me gelukkig nog wel op een mooie manier opvangen en opstaan maar ik wist dat ik weet 1 min punt had. Nu zat ik al op min 2. Even daarna een spel voor 1 plus punt. Je had twee verticale stokken 2 meter uit elkaar met touwen ertussen strak gespannen. Met een team moest ieder 'hokje' iemand doorheen zijn gegaan zonder hem aan te raken. En ik ben geen schijthuis met springen en vallen dus liet mijn talenten zien. Ik sprong als een gek Door alle hokjes zonder hulp en heb daarna mijn team laten winnen. Helaas mijn knieën wat minder. Maar 1 plus punt nog - 1 dus nog 2 punten en ik ga goed. Toen gingen we naar een grote sloot waar we over moesten steken zonder te vallen over allemaal loopbruggen. Toen ik een keer met mijn voeten er in viel vond ik het water best warm. Dus trok mijn shirt uit en sprong het water in. Eerst heb ik 5 minuten alleen gezwommen tot er een paar kinderen ook in durfde. Toen ging het sneller. Ik zag haar hard lachen toen ik in mijn eentje zwom dus dat was weer 1 plus punt. Toen zo goed als iedereen er in was begonnen we te spelen en stunten. Ik had veel geluk want stunten kon ik wel na 5 jaar trampoline springen en veel te freerunnen. Dus als een gek maakte ik een achteruit salto in het water. Tenminste dat was de bedoeling helaas sprong ik niet ver genoeg naar achter en lande in het gras. Gelukkig wel op mijn voeten. Snel deed ik of het de bedoeling was waardoor ik eigenlijk nog stoerder leek. Ik deed het nog een paar keer wel in het water en stopte toen. Weer 1 plus punt. Nu zitten we dus weer in de plus. Daarna gingen we weer naar huis en was er een geslaagde dag voorbij. Met veel lol en 1 plus punt.
JE LEEST
The girl You've Waited For
Romancestel je voor een jaar gewacht om bij dat ene meisje in de klas te komen. En dan durf je niet met haar te praten Hoe ga je te werk. Lees nu deze waargebeurde tiener roman