Ήμουν πολύ μικρός όταν τους έχασα. Περίπου 7 χρονών . Θυμάμαι ότι είχαμε πάρει με το αμάξι για βόλτα κι εγώ είχα κατέβει σε ένα περίπτερο για να πάρω παγωτό, μιας και ήταν καλοκαίρι. Όταν κατέβηκα από το αμάξι κι έφτασα στο ψυγείο, μια νταλίκα πέρασε πάνω από το αμάξι με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο ... Παντού καπνός και αίματα. Άκουγα φωνές και σειρήνες... Ήταν πολύ άδικο να φύγουν έτσι από κοντά μου... Αλλά ο θεός τους ήθελε κοντά του... Δεν πάω κόντρα σε αυτό. Αυτός ξέρει τι κάνει . Δοκιμάζει τα όρια κάθε ανθρώπου, μέχρι την τελευταία σταγόνα ζωής τους. Πάντως δεν θέλω να με πάρει κι εμένα κοντά του από τόσο νωρίς... Είμαι πολύ νέος για να φύγω. Έχω πολλά να ζήσω ακόμα. Πολλά νέα μέρη για να εξερευνήσω και να ανακαλύψω.
Πολλά να κάνω.. Όταν τους έχασα, χάθηκε κι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Αν είχα βγει λίγο αργότερα από το αμάξι τώρα δεν θα ήμουν εδώ. Να τα λέω όλα αυτά. Θα ήμουν εκεί πάνω, με την οικογένεια μου. Με τους ανθρώπους που αγαπάω. Να με φροντίζουν και να με αγαπάνε κι αυτοί έστω κι έτσι . Αλλά αυτό δεν αλλάζει τώρα. Είναι μακρυά μου και πρέπει να το αποδεχτώ... Μόνο έτσι θα μπορέσω να συνεχίσω την ζωή μου.Καθώς τα σκέφτομαι όλα αυτά, δάκρυα γεμάτα πόνο και νοσταλγία κυλάνε από τα μάτια μου και καταλήγουν στην μαύρη μου μπλούζα. Απο το πρωί είμαι μέσα στο δωμάτιό μου και σκέφτομαι αυτούς, τον τρόπο που χάθηκαν.
Αποφασίζω να βγω έξω και να φάω κάτι γιατί όλη μέρα είμαι νυστικός . Πάω στην κουζίνα ( με δάκρυα στα μάτια ακόμα) και ακουμπάω την πόρτα του ψυγείου. Ξαφνικά η εικόνα τους έρχεται στο μυαλό μου και αρχίζω να κλαίω με λιγμους.
Ακούω βήματα και βλέπω την γιαγιά μου με τον παππού μου να με πλησιάζουν. Τρέχω γρήγορα στην αγκαλιά τους και εκείνοι προσπαθούν να με ηρεμήσουν.
Είναι η δεύτερη φορά που κλαίω έτσι. Κλαίω παρα πολύ . Η πρώτη ήταν όταν τους έχασα, και τώρα η δεύτερη, μετά από 11 χρόνια . 11 χρόνια μετά από το ατύχημα που μου κόστισε την οικογένειά μου. Αλλά ξέρω ότι όλα για έναν σκοπό γίνονται...
Καινούρια ιστορία. Λοιπόν
Αν θέλετε να διαβάσετε και αυτή την ιστορία αφήστε σχόλιο και αστεράκι.
YOU ARE READING
γεννήθηκε για να νικάει
Teen Fictionέχασε τους γονείς του σε ατύχημα όταν ήταν μικρός . ο πατέρας του δούλευε σε σχολείο με παιδιά που έχουν πρόβλημα και η μάνα του ψυχολόγος . αυτός , ο Σάββας , θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμά τους . του αρέσει να βοηθάει τους άλλους και βάζει τ...