4)

15 4 0
                                    

Το υπόλοιπο βράδυ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Απλά καθόμουν με την πλάτη στο πάτωμα και τα πόδια στον τοίχο και προσπαθούσα να καταλάβω το όνειρο. Ξαφνικά σηκώνομαι και παίρνω το κινητό. Μπαίνω στο google και πληκτρολογώ "ονειροκρίτης" .

Δεν ήξερα τι να γράψω κι έτσι έβαλα το πρώτο λραγματακι που μου ήρθε στο μυαλό. "γονείς" πάτησα για αναζήτηση και μου έβγαλε διάφορα. Διάβαζα τι λέει και τότε
" όλα αυτά εφόσον οι γονείς σας είναι στη ζωή. Αντίθετα, αν δηλαδή τους δείτε ενώ έχουν πεθάνει, προσέξτε, γιατί πολλά προβλήματα θα προκύψουν μέσα στη ζωή σας. Ακόμα περισσότερο αν τους δείτε στενοχωρημένους. " έκατσα λιγο να κοιτάω αυτά που λέει και αμέσως μετά έγραψα στην αναζήτηση " μαχαίρι "

Ξαναδιάβασα όλα αυτά που δε με ενδιέφεραν μέχρι που βρήκα αυτό που ήθελα " Αν δείτε ότι πληγώνεστε από μαχαίρι, θα έχετε οικογενειακές προστριβές"

Δεν μπόρεσα να διαβάσω τίποτα άλλο γιατί πέταξα το κινητό μου στο πάτωμα κάτω απ το κρεβάτι. Σηκώθηκα πάνω και πήγα για να πιάσω το κινητό. Το πήρα στα χέρια μου και κάθισα στο κρεβάτι. Κουκουλωθηλα με την κουβέρτα και μπήκα στο YouTube για να ξεχαστώ. Άκουσα τέσσερα τραγούδια και στο πέμπτο με πήρε ο ύπνος. Ξύπνησα το πρωί από τον ήχο του ξυπνητηριού. 6:00 η ώρα... Καλά τι μέρα είναι; εντάξει δε με νοιάζει. Σηκώθηκα πάνω , ντύθηκα , έφαγα και πλύθηκα. Πήρα την τσάντα, το κινητό και τον φορτιστή και έφυγα για το σχολείο αφού πρώτα χαιρέτησα τον παππού μου και την γιαγιά μου.

****

Έφτασα στο σχολείο και δεν βρήκα την Άννα. Περίεργο μου φαίνεται γιατί κάθε φορά που λείπει με ενημερώνει.

Χτυπάει το κουδούνι και μαζευόμαστε σιγά σιγά για προσευχή. Τελειώνουμε και πάμε στις τάξεις μας.

Αφού έχει μπει μέσα ο καθηγητής και έχουμε ξεκινήσει το μάθημα, χτυπάει η πόρτα και από πίσω εμφανίζεται η Άννα .

Ά: καλημέρα . Συγγνώμη που άργησα.

Κ: καλημέρα. Δεν πειράζει. Απλά κάτσε γρήγορα στη θέση σου.

Η Άννα έρχεται και κάθεται δίπλα μου χωρίς να πει τίποτα. Βγάζει τα βιβλία της από την τσάντα, παίρνει κι ένα στυλό και αρχίζει να μουτζουρωνει με μανία μια σελίδα.

Την κοιτάω και βάζει μια τούφα από τα μαλλιά της μπροστά στο πρόσωπο της .

Αυτή κάτι έχει και δεν πρόκειται να την αφήσω σε ησυχία μέχρι να μου πει.

****
χτυπάει το κουδούνι για διάλειμμα και η Άννα απομακρύνεται από την τάξη.

Τρέχω από πίσω της και την πιάνω από τον αγκώνα για να σταματήσει.

Σ: τι έχεις?

Ρωτάω ήρεμα αλλά αυτή δεν απαντάει.

Σ: Άννα σου μιλάω. Πες μου τι έχεις?

Α: τίποτα Σάββα. Απλά θέλω να μείνω λίγο μόνη.

Κάνει να φύγει αλλά πάω μπροστά της.

Σ: πες μου τι έχεις.

Α: δεν έχω τίποτα.

Γυρνάει απ την άλλη αλλά πριν φύγει της πιάνω το χέρι απ τον καρπό.

Αυτή βγάζει ένα επιφώνημα πόνου και κοιτάω το χέρι της.

Σ: είσαι με τα καλά σου? Για ποιον γαμημεμο λόγο το κάνεις αυτό κορίτσι μου?

Της φωνάζω και ένα δάκρυ τρέχει από το μάτι της.

Την παίρνω αγκαλιά και αρχίζει να κλαίει

Σ: έλα Σορρυ. Ηρέμησε και πες μου τι έπαθες.
Α: Σάββα..

Με κοιτάει με αυτά τα βουρκωμένα μάτια και βάζει το κεφάλι της στο στήθος μου και κλείνει τα μάτια της.

****

Έχουμε μπει στην τάξη και η Άννα ακουμπάει πάνω στον ώμο μου.

Δεν μου είπε ακόμα τι έχει αλλά δε θα την πιέσω. Όταν νιώσει έτοιμη θα μου πει από μόνη της.
*****
Χτυπάει το κουδούνι και πλέον έχει τελειώσει το σχολείο.

Παίρνω τηλέφωνο την γιαγιά μου ότι θα πάω μια βόλτα για να μην ανησυχεί.

Αρχίζω να περπατάω μαζί με την Άννα και φτάνουμε σε μια έρημη περιοχή που ούτε ήξερα ότι υπάρχει.

Είναι πολύ ήρεμα εδώ και άνετα μπορώ να κοιμηθώ. Λίγο πιο δίπλα έχει έναν γκρεμό και πάω και κάθομαι εκεί. Τι κάθομαι δηλαδή.. Ξάπλωσα κατευθείαν με τα πόδια μου να κρέμονται στο κενό.

Η Άννα πάει και κάθεται λίγο πιο πίσω από εμένα οκλαδόν.

Ακουμπάω το κεφάλι μου στα πόδια της και κλείνω τα μάτια μου.

Ε όχι... Λογικά δε με πήρε ο ύπνος .. Προς θεού...

Είμαι απαράδεκτη... Πως μπόρεσα να το κάνω αυτό?
Ντρέπομαι για λογαριασμό μου.
Τι θέματα έχω? Τεσπα.
Ανέβασα κεφάλαιο σήμερα.
Άντε γιατί πολύ άργησα...
Θα τα πούμε στο επόμενο.
Στο επόμενο σκέφτομαι να βάλω κάτι από τη μεριά της Άννας.

γεννήθηκε για να νικάει Where stories live. Discover now