Οι μέρες περνούσαν με εμένα και τον Ντεημον να δαινομαστε ποιο πολύ κάθε λεπτό που περνούσε. Αυτή την στιγμή καθόμασταν στον κήπο και μιλούσαμε
"Θέλω να μου πεις πως με βρήκατε " είπα περιμένοντας μια απάντηση
"Μας βοήθησε ο Jake "
"Θέλω να μάθω περισσότερα"
"Δεν γίνετε κατάλαβε με "
"Πες μου. Τι σχέση έχει ο πατέρας μου με όλα αυτά;" Άρχισα να χάνω την υπομονή μου. Δεν είπε τίποτα απλά κοίταξε κάτω. Σηκώθηκα απότομα και άρχισα να περπατάω γρήγορα προς τα μέσα. Είχαμε αλλάξει σπίτι και αυτή την φορά κάνεις δεν μπορούσε να μπει μέσα χωρίς να τον δει κάποιος φύλακας.
Πήγα προς το γραφείο του πατέρα μου και άνοιξα την πόρτα χωρίς να περιμένω κάποια απάντηση.
Υπέγραφε κάποια χαρτιά και μόλις με είδε σταμάτησε ότι έκανε. Με κοίταξε περίεργα , δεν περίμενε κάτι τέτοιο από εμένα.
"Τέλος τα ψέματα θέλω να μου πεις-" δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω, άρχισε να φωνάζει
"Πώς τολμάς να μπαίνεις έτσι στο γραφείο μου; Ντεημον πάρτη έξω και σε παρακαλώ να μην επαναληφθεί"
"Όχι. Θα μου πεις εδώ και τώρα τι συμβαίνει και δεν δέχομαι καμιά αρνητική απάντηση."
"ΦΎΓΕ ΤΏΡΑ ΑΜΈΣΩΣ ΑΠΌ ΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ ΜΟΥ. ΠΟΙΑ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΌΤΙ ΕΊΣΑΙ ; "
"ΣΕ ΜΙΣΏ " είπα χωρίς να το καλό σκεφτώ. Ο Ντεημον με τράβηξε έξω και με απομάκρυνε από το υπόλοιπο προσοπικο.
Δεν μπορούσα να ηρεμισω. Όλα άρχισαν να θολώνουν. Λυπωθυμω.
Ξύπνησα στο κρεβάτι μου και από ότι κατάλαβα είχε βραδιάσει οπότε κοιμόμουν αρκετή ώρα. Μετά από λίγο μπήκε μέσα η μητέρα μου
"Γλυκιά μου πως είσαι ;"
"Θυμήθηκες ότι έχεις κόρη ; Πες απλά τι θες και φύγε "
"Γλυκιά μου μήπως ήσουν λίγο άδικη με τον Jake ;"
"Μαμά παράτα με δεν θέλω να τον ξαναδώ "
"Αυτό πρέπει να του το πεις εσύ" Είπε και μετά από λίγο είδα την μητέρα μου να φεύγει και το Jake να μπαίνει στο δωμάτιο
Με πλησίασε και μου είπε " Δεν ξέρεις πόσο ανυσιχησα " πήγε να πιάσει το χέρι μου αλλά τραβήχτηκα
"Τώρα με θυμήθηκες; Τι κάνει η Μαίρη ;"
"ΣΕ παρακαλώ Αγάπη μόνο εσένα θέλω. Όλες αυτές τις μέρες είχα τρελαθεί από την αγωνία. Έβαλα να σε ψάξουν παντού αν και ήξερα ποιος θα σε είχε πάρει. Μόλις έμαθα ότι ήσουν στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση έτρεξα αμέσως. Νόμιζα ότι δεν θα σε ξαναδώ . Ήμουν κάθε μέρα ,κάθε λεπτό δίπλα σου και δεν έφυγα στιγμή από κοντά σου, αλλά ο πατέρας σου θεώρησε ότι θα ήταν καλύτερα να μην με έβλεπες και χειροτερευε η κατάσταση σου. Οπότε όταν ξύπνησες εγώ απλά καθόμουν έξω και σε έβλεπα να ανοίγεις τα μάτια σου. Σε θέλω πίσω και θα κάνω τα πάντα για να σε ξανά αποκτήσω"
"Θέλω να μου απαντήσεις κάποια ερωτήματα "
"Ότι θες "
"Πώς ήξερες που θα με βρεις "
" είχα ακούσει ότι ο πατέρας σου είχε προηγούμενα με τον Σαλβατόρ οπότε υπέθεσα ότι αυτός θα σε είχε πάρει"
" Τι ιδους προηγούμενα ;"
"Δεν ξέρω αλλά μπορώ να σε βοηθήσω να μάθεις "
ESTÁS LEYENDO
Kidnapped
Romance-Τι θες από εμένα ; -Τίποτα απλά ο πατέρας σου πρέπει με κάποιον τρόπο να πληρώσει Είμαι η Αγάπη και είμαι 17 χρονών.Ειζα την τέλεια ζωή αλλά σε μια στιγμή πολλά μπορεί να αλλάξουν .Εκεί που όλα είναι τέλεια κάτι γίνεται και τα αλλάζει όλα όμως αυτ...