Let It Go/Harry Styles,Fan Fiction,Serbia

2.4K 54 16
                                    

Previse sam bila zauzeta dopisivanjem na fb-u da nisam ni primetila kako je vreme brzo proslo dok me ocev dubok glas nije opomenuo da je vreme za jesti.

Da on je bio odlican kuvar i iako sam i ja znala spremiti ponesto(obicno nesto neuobicajeno i 'fensi')on je uvek kuvao pod izgoborom 'nije meni nista tesko'.Stvarno je bio the best,nikada me nije previse kontrolisao,ispitivao ili mi solio pamet o tome sta je dobro,a sta lose.Iako sam tako mnogo puta zavrsila sa suzama u ocima kajuci se bila sam mu beskrajno zahvalna na tome.

Zadovoljno sam strcala niz stepenice,moram priznati creva su mi doslovno krcala.Miris rostilja mi je zaneo sva cula i probudio najlepse i najdublje skrivene uspomene.Za stolom su sedeli tata i moj stariji brat,strpljivo i uctivo su me cekali.Naravno prazno mesto za stolom  u srcu se u tom trenutku posebno isicalo.Falila je moja majka. 

(…)

12 sati je idalje ne znam sta da radim. U 8 sati ce po mene doci James-moj decko(zajedno smo nekih 5-6 meseci). Idemo na neku zurku kod njegovog druga. Mnogo ga volim ali me zaista nervira kada su u pitanju te zurke. Prosto mi smeta guzva I mnostvo pijanih ljudi. Valjda cu preziveti. Odlucila sam da odem da kupim sebi nesto garderobe za veceras. Ne zelim nesto preterano da se spremam ali zelim bar malo da se uklopim. Obukla sam farmerice, moj omiljeni crni dzemper na tufne I crni kaput koji mi je bio do kolena. Napolju je sneg, tako da sam morala toplo da se obucem. Stavila sam sal oko vrata I napustila stan. Kad sam stigla u trzni centar usla sam u par radnj I jedva nasla nesto sto mi se svidelo. Kupila sam crne pantalone koje sa strane imaju koznu crtu I kosulju sa leopardskim printom. Usput sam svratila do mod omiljenog kafica da popijem kafu, I posel toga otisla kuci. 

(…)

Vec je 15:30. Otisla sam da se istusiram I polako pocnem da se sredjujem za zurku. Na lice sam nanela malo pudera I rumenila, stavila malo maskare na moje duge trepavice I za kraj naravno sjaj za usta. Obukla sam garderobu koju sam kupila danas I obula crne stikle. Shvatila sam da sam se prerano spremila pa sam odlucila da nazovem Jamesa da ga pozovem kod mene. 

-Halo ljubavi-rekao je pomalo grubim glasom 

-Eej, ja sam spremna pa sam mislila da bi mogao da dodjes do mene do zurke- 

-Cool, dolazim za 10 min-rekao je I prekinuo vezu- 

Stavila sam kokice u mikrotalasnu da se iskokaju dok James ne dodje. Voli kokice pa mu uvek ispecem kad treba da dodje. Posle 10 minuta culo se zvono na vratima, potrcala sam da sto pre otvorim.

 -Gde je moja najlepsa devojka?- rekao je I poljubio me svojim mekin usnama koje sam obozavala da osetim na svojim. Zagrila sam ga jako, kao da ga nisam videla sto godina. -Udji moj lep decko-rekla sam na sta se on slatko nasmejao. 

Seli smo u dvevnu sobu da gledamo tv.

 (…)

 19:45. Namirisala sam se svojim omiljenim parfemom Wish koji James obozava, I napustili smo stan. Usli smo u njegov Mercedes crne boje I uputili se ka kuci to decka koji je pravio zurku. 

Kad smo stigli do njegove kuce koja je bila ogromna shvatili smo da nema mesta ispred I da cemo morati da odemo na niki parking da ostavimo auto. Kad smo stigli do obliznjeg parking iZasli smo iZ kola I krenuli na zurku. 

-Sta je bilo, nekako si mi tuzna?-James je rekao zabrinuto. Drago mi je da imam nekog ko brine o meni 

-Nije mi nista- 

-Ne ide ti se na tu zurku, jel tako? Reka si da oces da ides samo da se ja nebi naljutio.

 -Nije tako, ide mi se na zurku.- 

-Bubice dobro te poznejem, znam da Ne goris od zelje da odes na tu zurku.- cita me kao knjigu. 

-Ok ne ide mi se, ne volim zurke.- rekla sam sa nadom da se nece naljutiti

 -Trebala si odma da mi kazas, ajde da ti I ja odemo da se prosetamo sami- predlozio je -Ajde- rekla sam I on me je poljubio na blic. To je na mom licu izmamilo veliki kez. Krenuli smo do auta.Prolazili smo kroz mrcnu ulicu koja nije bila toliko mrcna kad smo prvi put prolazili tuda. James je video strah u meni kad smo isli tom ulicom pa me je uhvatio za ruku i rekao

 –Ne boj se kad si samnom- ljubav moja najdraza. Izasli smo iz te ulice I usli u kola.

 -Gde cemo?- pitala sam zanatizeljno

-Gde moja princeza zeli da ide?- uuff o oce mene da ubije. 

-Princeza bi mogla da pojede neku torticu.- 

-Kako zelis, idemo u Seherezadu da se najedemo torte dok se ne udavimo- 

Vozili smo se kad sam iznenada cula pucnjavu. Stakla su pukla I raznela se po celom autu, James je legao preko mene, osecala sam kako mi ruke krvare. Bilo je uzasno osecala sam kako se Jamesova krv sliva niz moje lice I telo.

Let It Go/Harry Styles,Fan Fiction,SerbiaWhere stories live. Discover now