U prethodnom nastavku
Kad smo stigli svi su usli unutra a ja i Harry smo ostali sami napolju.
- Bas lepo sto si dosao nadam se da ti nije bilo dosadno. -
- Ma kakvi drustvo ti je stvarno strava, hvala ti sto si me pozvala. -
- Nema na cemu. -
- Steta sto ne mozes da prespavas. - rekla sam.
- Da. -
- Morao bi sada da krenem. -
Rekao je i prisao mi jako bilzu. Srce je pocelo ubrzano da mi kuca, nisam znala sta da uradim. Stajali smo tako nekih 30ak sekundi. Harry mi je prisao i poljubio u obraz.
- Laku noc-
- Laku noc-
Krenuo je kuci a ja sam pogledala na prozor moje kuce i videla kako svi bulje u mene i smeju se.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prevrna sam ocima trudeci se da se ne nasmejem i lagano uhvatila kvaku. Dala sam sebi pravo da se jos jednom okrenem rema Harryu. Duboko sam udahnula hladan svez vazduh dopustajuci da mi trnci prodju kroz kozu. Moje sada vec buljenje u Harrya je prekinulo spustanje kvake sa druge strane vrata.
- Cekas pozivnicu ili sta? - sarkasticno je rekao je Liam sa nekim bolesnim smeskom. Blago sam ga odgurnula i usla unutra.
- Pa ja sam mislila da ti je on samo prijatel.j - rekla je Adriana. Ona je sedela pored prozora, Ash je sedela Niallu u krilu na mom koznom crnom kaucu, boze mogle su se videti iskrice izmedju njih, Louis je sedeo na podu oslanjajuci se ledjima na kauc, a Liam nam se priblizavao.
-I jeste mi samo prijatelj. - trudila sam se da zvucim nezainteresovano dok sam koracala ka kuhinji. Zastala bih i poklonila im jedan sarkastican osmeh ali plasim se da onda necu uspeti da se obuzdam od duzeg i iskrenijeg osmeha punog uzbudjenja. (Ne zbog Harrya)
-Da da sigurno bas sam ti poverovla. - Ash je porucila.
-Steta za tebe, sta cete piti- necu im popustiti i dati bilo kakvu nadu ono tamo je bilo samo prijateljsko ponasanje i nista vise od toga, ljubaznost da to je prava rec ljubaznost.
-Ne moras da se deres, cujemo te, pivo a? - rekao je Louis, ja se uopste nisam drala pricala sam normalno.
-A da uzmemo mi to pivo i odemo u sobu, da devojke mogu da pricaju. - rekao je Liam, tacno znam nasta cilja.
-A da uzmete vi to pivo i odete u sobu, a ja ostanem ovde sa Ash. - uvredjeno i pomalo ljuto je rekao Niall. Iako ne mogu da vidim Ashin izraz lica u ovom trenutku znam da se nasmesila od uha do uha.
-Uostalom devojkama ja ionako ne bi smetao. - izgledalo je kao da hoce da se opravda, ali je onda naglasavanjem pojedinih reci dokazao da je jos uvredjen.
-Pazi vi radite sta hocete, a evo vam pivo. - Rekla sam spustajuci posluzavnik sa pivom, kolom i casom crnog vina.Vino je za mene, sada mi treba nesto jace od piva da mi skrene misli sa Harrya, onog poljupca (u obraz), njegove bilzine, o bozeeee sta ja to pricam, ne to nisam ja, odmah sam uzela casu i popila pola na ex, ne bi meni bio problem ni da sam popila celu od jednom samo ne zelim da odmah ostanem sa praznom casom dok oni budu pili. Kola je za Adrianu ona obicno ne pije, a pivo je za ostale.
-A pa ne znam ja dal ce Niall da pazi sta radi nocas ali mi se sigurno necemo kresati u sobi. - rekao je Louis.
-Odjebi. - rekao je Niall za nijansu podizuci ton i razvlaceci ovu rec. Dobro znaju i Liam i Louus gde im je granica, ovo je jos uvek prijateljsko zezanje. Louis je jos nekoliko sekundi gledao u njega sa smeskom, a zatim se digao, uzeo svoje pivo i krenuo ka malom uzvisenju u parketu propracenom stepenicama koje je odvajalo ovaj deo kuce (kuhinja, trpezarija, dnevna i kupatilo) od drugog u kome su se uglavnom nalazile spavace sobe i kupatila.