(...)
Prosla su vec tri dana u ovoj bolnici,ja se osecam grozno.Strasno sam umorna,iznemogla,demoralisana.
Zapravo ovde me najvise proganjaju uspomene, saznanje da sam ovde stvarno nemocna.
Nije mi ovo prvi put u bolnici i sva secanja vezana za ovo mesto su neopisivo bolna.Ahhh.
Sve mi se skupilo,ovde ne mogu da kontrolisem svoja osecanja,kao ni suze.
Opet sam ovde.
Doktori su primetili da sam psihicki lose pa su mi obecali da ce me pustiti sutra da idem.
Hvala bogu nisu mi odsekli ruku,samo su me operisali.
Prijateljima naravno nisam rekla da sam ovde,ne volim da me neko gleda nemocno i sazaljeva koliko god da mi je blizak.
Sto se tice Jamesa,policija je saznala naravno i ispitivali su me,nisam odala Harrya.
Rekli su mi da je James dilovao do pre tri godine,istraga je vec zavrsena nisu nasli krivca ali nisu ga ni trazili preterano jer su znali da se on zbog svojih mutnih poslova zamerio mnogima.
Sahrana je bila juce,zamolila sam doktore i policajce da ne kazu nikom da sam ja tada bila u autu i da sam sada ranjena.
Zelela sam da odem na sahranu,stvarno jesam svo ovo vreme me je proganjao bol i osecaj krivice,ali nisu mi dali da idem.Mozda je tako i bolje.
Moj brat i otac su dolazili svakog dana od pet uvece(brat je dolazio i ranije kad bi stigao).
Sto se tice Harrya on je dolazio svako jutro od sedam i odlazio je u dvanaes,jadnik jako se napatio sa mnom,dobar je on zaista jeste, moram reci da smo se sprijatelji.
Da znam cudno je sto ga nisam oterala,prebila,ubila,ali da ste na mom mestu ni vi ne biste.
Ja znam kako mu je,znam kako je biti ostavljen,zloostavljan i maltretiran na sve nacine.Znam kako je kad si primoran raditi svasta samo da bi osvetio nekoga.Znam kako je kad moras ubiti.
Dobro su mi poznata pravila njegove igre,pa do skoro sam je i ja igrala.
(...)
Miris lavande koji bi me uvek podsetio na bakinu kucu me je smirio i malo opustio moje napete misice.
Konacno sam u mojoj sobi.
Pregledala sam telefon imam gomilu propustenih poziva i poruka.
Moram priznati bilo mi je jako tesko raditi bilo sta sa povredjenom desnom rukom.
Kada sam se konacno pomerila sa onog bolnickog kreveta ne pada mi na pamet da se vise prenemazem i izlezavam tako da sam odlucila da zovem drustvo kod mene.Znam da ce me ispitivati za ruku za Jamesa,za moj 'nestanak',ali moracu se jednom suociti s njima i tim pitanjima,pa mi je bolje da ih sad zovem nego da odgovaram na pozive i poruke.
Uobicajenoj ekipa sam poslala poruku *Evo ja ziva,mogli bi svratiti do mene oko 7 da izblejimo malo*.
(...)
Cula sam zvona na vratima
-Ja cuu- rekao je Mark i otvorio vrata i pozdravio se sa svima(inace i on se druzio s njima, kod nas je uvek vazilo pravilo sa kim si ti i ja sam)
Sisla sam dole.
-Cao- rekla sam i svi su skocili na mene i zagrlili me iz sve snage. Svi su bili tu:Ashley(Ash), Sam, Britney(zvali smo je Beba), Adriana, Zayn, Louis, Liam i Niall.
Beba je bila Amerikanka, doselila se pre sest godina i ovde zavrsava master hirurske medicine. Bila je izuzetno lepa visoka plavusa, zelenih ociju. Uvek se zezala i cesto je bila sarkasticna, uvek je znala da nasmeje i oraspolozi svakog. Ponasa se poput deteta od tri godine, zato smo je i zvali Beba, pravila se da place kad nesto nije po njenom, imitirala ljude koji su je nervirali... Svasta je ona radili. Nije je bilo briga za misljenje drugh ljudi ,bila je sigurna u sebe i uvek je branila sebe i sebi drage.Nije dozvolila da je neko vredja,ne samo nju i ostale(naravno one koji je volela),znala je brzo da se iznervira,ali bi je brzo proslo i opet bi bila stara Beba.Pre dva meseca smuvala se sa Zaynom,svi su oduvek bili za to da budu zajedno,posto su stvoreni jedno za drugo.On je imao pomalo grube crte lica koje su ga cinile ozbiljnijim i zrelijim,imao je braon kosu,crne oci,stvarno je lep i lepo gradjen,Beba stvarno ima ukusa(nemojte me pogresno shvatiti)...Zezao se i on jako mnogo ali nikad kad je bila neka ozbiljna situacija.Bio je uvek opusten i prirodan smeker.Ash je prilicno niska,slatka devojka plave kose i divnih ociju koje su menjale boju tokom dana,ujutru su bile plave a uvece zelene,volela je da se svadja kad je neko iznervira i nije dopustala da neko u njoj vidi slabost.Bila je nevidjeni zajebant,sta god kaze ispadne smesno,volela je da igra smesne plesove sa Britney dok bi ih mi snimali.Kad bi rekla da je iskrena slagala bi.Ona je bila nesto najiskrenije na svetu,nema trenutka kad nije iskazala svoje misljenje.Cesto opsuje kad netreba.U ocima joj se videla doza ludosti.Ona je najveci kreten kog poznajem.
Sam je drugacija od svih. Ona je povucena i cutljiva iako je znala da odbrusi ponekad. Volim da je branim kad je u svadji sa nekim. Izuzeto je zgoljava i niska. Imala je braon kosu osisano na paz i zelene oci koje su znale posteno da me skenjaju. Ona je ustvari mala nezna devojcica koja jede kao mrav. Zaboli me kad vidim da je tuzna. Jer znam da je slabasna po pitanju izdrzljivosti kad ima problem. Ponekad je stvarno znala da trpi i cuti iako joj je bilo jako tesko. Nikad nije znala nekom reci ne jer ju je brinula reakcija te osobe. Sve to ju je cinilo posebnu za mene, posebnu za nas.
Adriana, uuuf cim je spomenem u glavi mi je osmeh nadrogiranog klovna. Prva njena osobina je da se uvek ali uvek smeje i kad je u zasranoj situaciju. Bila je prilicno visoka, ne jako. Imala je takodje zelene oci i gustu kosu smedje boje. Njen moto je samo opusteno. Od 1. razreda je 5,00. Izuzetno je pametna i ambiciozna. Kad sebi postavi neki cilj ostvarila bi ga po svaku cenu. Trenira odbojku u Zvezdi. I mogu vam reci da je savrsena odbojkasica. Ona je ustvari dobra u svemu, sem u kolutu u nazad. To joj nikad nije islo. Ima pogled kornjace. I voli kad je upravu.
Niall, aaa dusa najlepsa. On je izuzetno divno dete. Ima plave oci i prelepu plavu kosu. Uvek se smeje i nikad nije nadrndan. Zna da cuva tajnu. Nije od onih momaka koji obracaju paznju samo na izgled kod devojke. Najvise volim kad me zagrli jer se tad osecam sigurno. Voli mnogo da jede i najvise voli moje palacinke sa nutelom. Jako je kulturan i fin, nije drzak prema ljudima. On je prosto nezan i ne bi mogao nekog da povredi bez razloga.
Liam, on je jako ali jako odgovoran, ima obicaj da kad ustane zove sve redom da ih podseti ako ima nesto vazno. Takodje je jako fin. Ponekad voli da prica o svom detinjstvu a ja obozavam da ga slusam. Voli da nam kuva, kad god se nadjemo kod nekog on mora nesto da napravi. Imao je jednu devojku, jako je bio tuzan kad ga je ostavila, a i ja sam jer znam da to nije zasluzio. On moze u svakoj osobi da pronadje dobrotu. Jako voli decu i zivotinje. Imao je nekog leminga kog je obozavao ali je jadan uginuo jer ga je prehranio. Rodjendan mu je uskoro pa sam odlucila da mu kupim neku zivotinju. I da, on je najprijatnija osoba koju poznajem. Njegov lep osmeh i smedje oci u kojima se uvek vidi neznest me uvek podsecaju na andjela.
Louis haahahaha, saljivdjija teski. Mnogo voli da se zeza i na svoj i na tudj racun. Ali kad je upitanju neka bitna situacija zna da bude prilicno ozbiljan. Uvek bi nesto radio, ne voli da sedi i ne radi nista. On je hiperaktivan. Ima prelepu facu i lep osmeh.On je dosta nizi pa bi se uvek smejali kad bi stao pored Bebe jer bi izgledali kao mama i sin. Nevoli kad je neko namrgodjen uvek bi ka zasmejavao smesnim facama pokusavajuci da ga oraspolozi. Ponasa se kao dete.
(...)
Sedeli smo u dnevnoj sobi svi lepo nagurani, Louis je sedeo dole naravno, sto bi se on gurao. Nakon sto sam im sve ispricala narucili smo picu i poceli da igramo Ne ljuti se covece.
-Kako cemo ako ima samo za 4 igraca a nas je osmoro-rekao je Niall punih usta pice
-Igracemo u paru- predlozila sam
-Ja sam za Bebom- viknuo je Zayn na sta je ona sela pored njega i poljubila ga
Kada smo se podelili u parove: Beba i Zayn, Ash i Louis, Sam i Liam i ja i Niall, dosla sam na ideju da pozovem Harrya(dao mi je njegov broj u slucaju da mi zatreba)
-E mislila sam da pozovem jednog mog prijatelja-predlozila sam
-Ooopa, ko je on- rekla je Adriana
-Ako sam rekla prijatelj i mislila sam prijatelj- ona odma nasla da me zeza.
Uzela sam telefon i ukucala broj.
Evo sledeceg nastavka, nadam se da vam se svidelo <3 :)