KIMBERLLY'S P.O.V.
Danas je Liamu rodjendan. Zayn je organizovao zurku kod njega u kuci jer ima dosta veliku kucu. Dogovorili smo se da napravimo zurku samo za nasu ekipu(Ash,Sam,Britney,Adriana, Niall, Zayn, Louis,ja i naravno Liam). Liam nikad nije bio tip koji voli neke preterane zurke sa 300 ljudi.
Odlucili smo da danas pre podne svi odemo do Zayna da mu pomognemo da pripremi sve za zurku tako da moram da se spremim da krenem.
Obukla sam crne helanke i obicnu rozu majicu i obula patike.
(...)
-Crkla sam- Beba je kukala na svaka dva minuta.
- Ti si crkla, daj molim te ti si samo poredjala case na tacnu- derao se Louis koji je donosio case soka dok smo svi mi sedeli u dnevnoj.
- U jebo te otpale su mi ruke dok smo kacili plakate- inace to su bili veliki plakati od platna sa natpisom
Srecan rodjendan. Bilo ih je tri tako da nije uopste bilo lako zakaciti sve to.
-Evo sokova- Louis je doneo veliki posluzavnik sa casama. Ustala sam da mu pomognem da nebi razbio sve to.
- Au Kim brate kakvu bulju imas-
- Ash budalo jedna- uvek se zajebavala samnom sto se toga tice.
Nije mogla da izdrzi a da me ne ustine za dupe kad sam sedala na kauc.
- Jao lezbejko- kad sam to rekla Niall me je pogledao tako cudnim pogledom da sam umrla od smeha.
-Morala bih sad da krenem- rekla sam i krenula ka vratima.
Zayn je dosao da me isprati
- Aj vidimo se u 9 na zurci-
- Cao- poljubila sam ga u obrazbi izasla iz kuce.
Setala sam ulicom i tipkala nesto na telefonu kad je neka devojka pocela da vice moje ime.
-Kim kokosko- digla sam glavu i videla dobro poznatu facu moje drugarice iz osnovne.
-Hej Zoe odkud ti nisam te dugo videla-
-Ma radim po ceo dan pa reko kad stignem da izadjem- ona je godinu dana starija od mene ali je krenula kasnije u skolu.
-Oces do mene- predlozila je a ja sam pogledala na sat.
- Ajde ali samo na kratko- nasmejala se i krenule smo do nje.
Nisam nikad bila u njenoj kuci, bila nam je predaleko lakse nam je bilo da iz skole odemo kod njene bake koja je bila samo tri bloka udaljena.Pre smo se dosta druzile ali kad se zavrsila osnovna par puta smo izasle do grada i nista vise. Retko kad je imala vremena. Ima bogate roditelje i ima sada svoju kucu ali uvek voli da se bavi nekim poslom, nije onaj tip bogatasica koje trose pare na gluposti i samo sede i ne rade nista.
Isli smo njenim pa za nju skromnim BMV-om i stigli za deset minuta, pa i nije tako daleko kolko se nama nekad cinilo. Iznenadila sam se kada smo usli u dugu blatnjavu ulicu punu starih, oronulih i veoma siromasnih kuca, bas se pitam zasto je kucu sagradila ovde.-E a zasto si kucu sagradila ovde medju znas.. ovako siromasnim kucama- ona se malo nekako ironicno nasmejala.
-Htela sad da mi uvek budu pred ocima da mogu da cenim ono sto imam, a i to sto imam bolju kucu i vise para ne znaci da sam bolja od njih, oni su zapravo najdivniji ljudi koje sam ikad srela, trebala bi da probas nekad.-
-Evo nass- rekla je dok su se vrata kapije automatski otvarala. Kad sam usla u predvorje kuce ostala sam bez teksta.Bilo je jako veliko, poplocano mermerom kruznog oblika i bele boje. Sve je bilo uklopljeno i lepo dizajnirano.