~Perspektywa Marinette~
- Wydaje mi się że się w tobie zakochałem i chciałbym cię o coś zapytać. Zostaniesz moją dziewczyną? - zatkało mnie
- Naprawdę tego chcesz? - Nie mogłam uwierzyć.
- Tak, kocham cię Mari, szkoda że uświadamiłem to sobie dopiero dzisiaj, ale lepiej późno niż wcale co nie?
- Tak, ale... nie wiem czy to dobry pomysł.
- Nie czujesz tego samego?
- Nie o to chodzi.
- Więc o co?
- To skomplikowane.
- Mam czas, proszę powiedz mi.
- Chodzi o to że...Ja jestem w tobie zakochana praktycznie odkąd się pojawiłeś w szkole i...Jeszcze Chloé..
- O nią się nie martw
- Czemu?
- Zajmę się nią, nie zbliży się do ciebie. A co do twojego uczucia to przepraszam że go nie zauważyłem ale daj mi szansę to naprawić.
- No dobra
- Zgadzasz się??
- Tak, zgadzam się, zostanę twoją dziewczyną, ale to ty się wszystkim tłumaczysz, włączając Alye
- No, okej.~Perspektywa Adriena~
- Zajmę się nią, nie zbliży się do cb. - tak się nią zajmę że nie będzie mieć okazji się do cb zbliżyć (od autorki - powiało grozą 😈😂), niech tylko spróbuje. - A co do twojego uczucia to przepraszam że go nie zauważyłem ale daj mi szansę to naprawić.
- No dobra
- Zgadzasz się?? - nie wierzę
- Tak, zgadzam się, zostanę twoją dziewczyną, ale to ty się wszystkim tłumaczysz, włączając Alye - zgodzić się czy nie zgodzić?? Alya będzie pytać, a jak ona pyta to będę przez godzinę siedział i tłumaczył jak, co i dlaczego. No ale cóż, warto jeśli będę z osobą którą kocham.
- No, okej.
- W takim razie co robimy, MÓJ CHŁOPAKU? - specjalnie podkreśliła słowa "mój" i "chłopak".
- A nie wiem, ale lubię jak tak do mnie mówisz. - posłałem jej figlarny uśmiech a ona się zaśmiała.💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Krótki trochę, ale takie się łatwiej pisze. Mam małą blokadę weny. Od środy będę mieć wolne co oznacza że może będzie trochę więcej czasu ale niczego nie obiecuję bo znów obiecam i nie spełnię. Ogólnie się postaram chociaż pomimo czasu wolałabym mieć wenę bo bez niej cienko. Dzisiaj bez pytań bo i tak na nie nie odpowiadacie #smutek😐.
Gwiazdka? Komentarz?
To bardzo motywuje 😉Do napisania 😘👋
CZYTASZ
Miłość od pierwszego pocałunku.
RomanceNie ma tu miraculum, ale jest Tikki i Plagg. Reszta jest mniej więcej tak jak w filmie tylko tak jakby pomiędzy atakami WC.