11- Kayıp Aranıyor. (Ölü/Diri)

6 3 0
                                    

- Jasoooonnnn!!!!!

Bu sefer daha çok bağırdı Amy. Üstünde James' in kapşonu vardı. James vermeyi teklif edince havanın durumunu düşünerek kabul etti.

James etrafa ve ormana bakıp Jason'u arıyordu. Bu arada Amy'nin bağırmasıyla soluğu kesildi:

- TREWOR YOK!?!?!?!?

James hayret içinde arabaya doğru koştu. Etrafta yatan Betty dışında kimse yoktu. Haklıydı.

Kabus gibi geçen 2 dakika sonra Jason göründü. Elinde yatan bir çocuk vardı. Biraz yaklaşınca çocuğun Trewor olduğunu gördü... Kolundan ısırılmıştı...

Trewor birden kafasını kaldırdı. Jason'u ısırmaya çalıştı. Ama Jason korkudan çocuğu fırlattı.
Trewor yere düştü ama anında kalktı. Bu arada ayağına bir kurşun geldi. James ateş etmişti. Trewor hızla arabaya koştu. Betty'nin çığlığı dışında hiçbir şey duyulmadı. James ileri doğru tuttuğu tabancayı yere indirdi. Gözünü kapatıp yere doğru başını eğdi.

Bu arada Amy beklenmeyen bir şey yaptı. Arabada ne olur ne olmaz diye aldığı yarım saattir tuttuğu kılıcı (Pala) beyzbol sopası gibi tutarak James' e doğru sinirlen koşmaya başladı.

James onu gördü ve geri doğru 2 adım attı. Amy tam yaklaşmıştıki Amy :

- EĞİL!

Diye bağırdı. James refleks olarak eğilince Amy kılıçla birşeye vurdu. James bakınca bunun bir aylak olduğunu anladı.
James:

- Sağo..

- Sorun değil. Kendini hazırla!

- Ne?!?!

Birden yaklaşan 4-6 aylak gördü.

-Siktir!

Tabancasını eline aldı. Bu arada Jason elinde beyzbol sopası ile geldi:

- Betty ve Trewor ile ilgilendim.

- Jason hazır ol!!!

Birden Jason'nun önünde bir zombi belirdi. Zombi iğrenç bir ses çıkardığı anda kafasına kurşun yedi. Jason'nun soluna yığıldı.

Ve saat 03:54 gibi kavga başladı. James' in tabancası epey iş görüyordu. Amy son aylağın kükremek için açtığı ağzına kılıcını soktu. Kılıcın ucu aylağın kafasından çıkmıştı. Etrafa kanlar dağılırken kılıcını geri çekti. Sonra tebessüm ile James' e baktı. Kendisine iltifat etmesini hayal etmişti. James elini yumruk yapıp hafif kaldırdı. Amy yumruğa yavaşça vurarak cevap verdi.

Sonra hepsi arabaya doğru yürümeye başladılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük SalgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin