Part 5

59 11 0
                                    

SAERON POV


Ktang!!

Terkejut aku memandang iPhone milik yeonja yg rambut pendek itu yg hancur berkecai.

Benda yg paling buat aku terperanjat bila iPhone yeonja tu melayang mengenai dinding kelas aku.

Aku toleh ke arah namja yg beranikan membaling iPhone si yeonja berambut pendek itu hingga berkecai.

Kihyun.

Dy tersenyum ke arah ku. Manis sangat senyuman dy. Aku dgan teragak-agak utk membalas senyumannya. Namun aku menguatkan diri utk membalas senyumannya walau sekadar senyuman kecil.

Dan masa tu jugak aku terpandang seorang namja yg berdiri di belakang kihyun. Dy tersenyum padaku. Tapi aku tak membalasnya malah aku mengalihkankan pandangan ku.

"Oppa!!  How dare you?!  Ai tak sangka u sanggup buat macam tu dekat phone ai!! I hate you but i still love you!!" yeonja itu memeluk iPhone nya yg telah hancur berkecai akibat lemparan maut kihyun.

"Sape oppa kau?! For you information kau bukan adik aku dan aku takde adik! So kau tak payah nk tergedik-gedik panggil aku oppa bagai!!  Lagi satu, kau fikir aku kesah sangat dgan iPhone bodoh kau yg bercorak hello kitty yg tak seberape tu?! Jangan harap!!  And one more thing!!  I hate you more and more!" bidas kihyun.

Aku sedikit terkejut dgan cara percakapan dy tapi dy bukannya ade niat nk hina orang kan?  Tapi aku suka cara dy.  Nampak sngat keberanian dy. 

Dan mase tu jugaklah telinga aku terdengar hinaan dan makian dari pelajar-pelajar lain pada aku.

Huh aku tak tahu sampai bila laa dyorang nk berhenti dari terus maki hina aku.

"Eiiyy yg oppa nk bela sangat anak baduan tu kenape?! " marah yeonja yg berambut merah tak puas hati.

Aku pandang yeonja tu tajam.

Perlu ke mention anak banduan?

"Kau jage sikit mulut tu! Kau fikir kau tu baik sangat ke?! Sedar laa diri tu sikit sebelum nk hina maki orang!! Aku bela dy sebab dy memang patut dibela pun!!" aku hanya memerhati kihyun yg melangkah mendekati yeonja yg berambut merah itu.

"Kau fikir pahala kau tu cukup banyak sangat ke sampai nk buat dosa dgan maki hina orang hah?!" bidas kihyun.

CrushWhere stories live. Discover now