1. Kapitola " Koncert v New Yorku "

12 0 0
                                    




CHARLIE

23:10 – Koncertní sál, Toronto

„Děkujeme lidičky, byli jste skvělé publikum!"

S těmito slovy odcházíme z pódia. Konečně! Tak a teď poslední město v USA a potom tour po EU. Boha jeho málem bych zapomněla, jmenuji se Charlie Russell a společně s Veronicou de Rossi, Cameronem Boycem a Matthewem Espinosem jsme vytvořili skupinu Be Somebody.

Právě jsem na tour v USA. Poslední město v USA je New York. Moje nejoblíbenější město. Právě jsme vycházeli z arény, když v tom nás zastavil moderátor večerních zpráv na MTV stanici Zack Tomas.

„Charlie, odpovíte nám na pár otázek?"

„A jaké by to měli být?."

„Budete na předávání cen Grammy?"

Kolem nás prošla Veronica a já ji zavolala k nám.

„No jistě, že tam budeme všichni." Řekla Veronica.

„Jak se vám spolu zpívá holky?"

„Jsme dobře sladěné a kluci nám do toho suprově hrají. Někdy se k nim přidám já, nebo Veronica." Odpověděla jsem.

„Tak se ještě někdy uvidíme, už musíme jít." Řekla Veronica.

„Určitě! A už se těšíme!" chytili jsme se s Veronicou za ramena a šli jsme k autobusu.

Nastoupili jsme do Tour autobusu. Vlezli jsme si do části autobusu, úplně v zadu. Je to největší část v autobuse, která je rozdělená na dvě části. Jedna je pro kluky, tam spí Metty a  Cameron, a druhá je pro holky tam spíme Já a Veronica.

8:30 – New York, Hotel Hilton Garden Inn

„Vítejte v našem hotelu Hilton Garden Inn, je nám potěšení, že můžeme pohostit takové celebrity."

Přivítal nás ředitel hotelu. Stáli jsme tam a koukali na něj. Veronica se opírala o Camerona. Chodí spolu, jsou roztomilý pár. Koukala jsem se z prosklených dveří ven. Stálo tam spousty fanoušků.

11:20 – Ellen Show

Přijeli jsme před studio a přivítala nás Ellen. Stálo tam plno fanoušku. Páni tolik lidí poslouchá naši hudbu, to je skvělé. S Ellen jsme se odebrali do studia.

„Dobrý den dámy a pánové. Dnes k nám přivítali hosti z našeho milovaného města New York. Je to skupina Be Somebody. Přivítejte je."

Když jsem uslyšela jméno naší skupiny, rozeběhli jsme se na pódium a začala jsem mávat. Ellen nás pobídla rukou, abychom si sedli na gauč vedle ní. Ještě jednou jsem zamávala a sedla jsem si do měkké bílé sedačky vedle Metthewa. Ellen se na nás chvíli koukala a usmívala se.

Udělali jsme malé interview a nakonec jsme si zahráli „5 sekund". Jenomže publikum nás nechtělo pustit jen tak. Začali volat, abychom zazpívali.

„Písničku!, písničku!"

„Dámy a pánové, skupina Be Somebody je tu, aby vám zahrála." řekla Ellen.

Všichni jsme si stoupli na svá místa. Metty zaklepal paličkami a všichni začali hrát. Pak jsem se přidala já a Veronica. Po skončení písničky jsme se uklonili a zamávali na rozloučenou. Vysílání skončilo.

Poté jsme se odebrali na zkoušku.

13:45 – Symphony Space, Broadway – Manhattan, New York

„Tak ještě jednou to sjedeme a pak budete mít volno." řekl můj otec a manažer skupiny.

„No tak, vždyť už jsme to zkoušeli celé turné. Nemůže si udělat volno už teď? A pak před koncertem si udělat zkoušku?"

„No tak dobře, ale chci vás tu v 20:00, a jestli tu nebudete, tak v Evropě budete zkoušet víckrát."

Všichni jsme samou radostí odešli od nástrojů a šli jsme před budovu. Rozhodla jsem se, že si zajdu do Starbucks coffee. Veronica a Cameron šli do Centrál parku. Metty chtěl jít se mnou. Přišli jsme do Starbucks coffee a objednali jsme si. Já si objednala latte a Metthew si objednal zelený čaj. Sedli jsme si a během chvilky nám to donesli. Povídali jsme si a popíjeli nápoje. Za pár minut přišli i Veronica a Cameron. Objednali si taky a přisedli si k nám. Potom napadlo Veronicu, že bychom mohly jít po ulici a fotit se s fanoušky. Zaplatili jsme a vyšli jsme před budovu. Tam stála ochranka.

„Ale když půjdou s námi tak to nevyjde." řekla Veronica.

„A jak se jich zbavíme?" odpověděl Metty.

„Třeba nic nezkazí."

A tak jsme to riskli. Šli jsme po Broadway a se všemi jsme se fotili, podepisovali se jim atd. ještě, že jsme nějaké fotky fotili i na své mobily napadlo mě totiž, že bychom to dali do videa a pustili u nové písničky.

19:45 – Symphony Space, Broadway – Manhattan, New York

Za chvíli jdeme na pódium. Přišli jsme dřív, abychom neměli průser. Byla jsem se podívat, kolik přišlo lidí, opatrně jsem nakoukla, bylo tam plno fanoušků.

V sále se zhaslo, nastala tma. Kluci vylezli na pódium. Začali hrát. V tom se rozsvítilo světlo na mě a na Veronicu s prvním tónem jsme zahájili koncert.

„Ahoj! Jsme rádi, že jste přišli a máme pro vás překvapení."

„A jaké překvapení, Charlie?" zeptala se mě Veronica.

„V kapse máte pěnové míčky, ty vytáhněte a hoďte do publika. Ten kdo chytí míček, vyjde na pódium a tady s námi může být na 2 písničky. Aby toho nebylo málo po koncertě má volný vstup do backstage."

Všichni začali ječet a tleskat. Kluci odložili nástroje a došli k nám. Vytáhli míčky a na spouštěcí signál jsme hodili míčky. Čekali jsme chvíli a pak přišli fanoušci s míčky. Kluci si vzali svoje nástroje a já si vzala kytaru, začali jsme hrát, fanoušci s Veronikou tancovali a já s ní jsme do toho ještě zpívali.

22:30 – backstage, Symphony Space, Broadway – Manhattan, New York

„Děkujeme New Yorku! Někdy se ještě uvidíme!"

Rychle jsme odešli do backstage, kde už na nás čekali fanoušci. Udělali si s námi pár fotek, podepsali jsme jim alba i fotky. Potom jsme se odebrali k autu a jeli jsme do hotelu. Na pokoji jsem se osprchovala, vyčistila zuby, odmalovala se a učesala vlasy. Lehla jsem si do postele a usnula.

Be somebodyKde žijí příběhy. Začni objevovat