3.Bölüm

14 13 0
                                    

Köhnə ev
-Çox bəyəndim. Yəqin ki, daha gözəlləri də var.- Moana'nın ürəyi sanki sakitləşmiş və bədənindəki yorğunluq getmişdi. Özünü çox enerjili, aktiv və xoşbəxt hiss edirdi. Bunlarin əsas səbəsi Oliver'ın danişdığı xoş xatirəli hekayəsi idi.
- Təbii ki. Təki sən xoşbəxt ol. Mən də hekayə çoxdu.- Oliver'ın sevincinin səbəbi isə Moana'nın xoşbəxtliyi idi.
- Aaaa.... Tamam yadımdan çixib. Axı mən bü gün səndən köçməyi xahiş etmişdim və köçürük.-Moana bu sözləri deyəndə gözü divarda olan təbii olmasa da parildayan daş-qaşlardan ibarət saata yönəldi. Saat 18:30 idi. Bir neçə saatdan sonra hava qaralacaq idi. Ona görə tez ayağa durub həyətədəki maşına əyləşməyə getdilər. Təbii ki, söhbət davam etdi.

Maşın
- Salam.-Sürücü Moana və Oliver'ın qapisini açdı.
- Çox. Sağolun.- Moana hər kəs ilə hətta düşməni ilə də mehriban və canı yanan biridir. O hətta onlarda işləyən qulluqçulara belə adlarini deyir ki, onların könlünü qırmasın
-Moana. İndi sənə kömək etsin deyə, daha doğrusu, özünü rahat hiss et deyə, köməkçilər lazimdi.-Bunu deyəndə Oliver'in gözləri şüşədə əks olunan sürücünün gözlərini gördü və bunu çoxda mənnun olmadiği gözlərini çatmasından məlum oldu.
- Bağışlayın. Sizin söhbətinəzə qulaq asdım. Amma...- Oliverdə özündən böyüklərə qarşi mədəniyyət və hörmətin çox aşağı səviyyədə olduğunu Moana hal-hazırda öyrəndi.
-  Siz. Heç utanmırsız.. Bizim söhbətimizə qulaq asmaqla...-Oliver artıq ciziğindan çixmişdi. Bu da sürücüyə çox pis təsir göstərdi.
- Əmi. Siz sözünüzə davam edin..- Moana Oliver'ə göz-qaş hərəkətləri edir, dirsəyi ilə onun dirsəyinə vurur və.s. Onun bu hərəkətləri ona bunun düz hərəkət olmadığını, bir daha etsə bir çox problemlərin olacağını deyirdi.
- Bağışlayın..- Oliver bu sözləri istəməyərək desədə, Moana'nın hərəkətlərini anlamişdi. Onun bir qaydasi vardı. Bağışla deməzdi. Amma bu qayda ləğv olacaq idi.
- Eybi yox.. Oliver bəy. Mən bu gün işdən çixmaq istəyirəm.- Sürücü o qədər pis olmuşdu ki. Söz tapıb deyə bilmirəm. Ona bu evdə və ya bu işində qayğı göstərən, hörmət edən yeganə insan Moana xanim idi.
- Əgər, Oliver'in bu sözlərinə görədisə, mən onun adindan sizdən dönə-dönə üzr istəyirəm.- Moana'nın gözləri dolmuş, özünü pis hiss etmək üzrəidi.
-  Xeyr. Moana xanim.. Sizi mən bir qizim hesab edirəm. Amma məndə qocalmişam ona görə işdən çıxmaq istəyirəm.- Sürücü həqiqətəndə Moana'ni qizi hesab edirdi. Bu təbii ki, Moana üçün sevindirici hal idi.
-  Mən.. İşlərini yaxşi bacaran qulluqçu, bağban,sürücü taniyiram. Sizə tövsiyyə edirəm.
- Oldu. Əmi...- Bunu deyən mehriban sürücü ünvana çatdirib, sonra isə ofisə girərək açari Oliver'ə verib getdi.
- Sağol. Qizim.- Moana hönkürdü ağlamağa başladı. O sürücünün nə səbəbə kimə görə işdən çixmaq istədiyini dəqiq bilirdi.

Ofis'ın çıxışı
- Sən nə etdin?- Moana çox əsəbləşmişdi. Çünki, onun xərçəng xəstəliyindən əziyyət çəkən oğlu var idi.
- Mən nə etmişəm ki? Bağışla deməyimi tələb etdin və dedim.- Oliver Moana'nin niyə bu qədər kədərli olduğunu və bir bilinməyən sürücüyə bu qədər can yandırmağını başa düşməmişdi.
- Necə yəni nə etmişəm. Daha doğrusu mən səhv etdim. Etdiklərin olmalı idi. Bəsdir daha. Bu sonuncu olsun yoxsa...- Moana o qədər ağlamişdi ki, gözləri qıpqırmızı olmuşdu. Amma sözü bitməmişdi.- Sən bilmirsən ki, onun oğlu xərçəng xəstəliyindən əziyyət çəkir. Özüdə oğlu ailəlidi. İki övladi var. Vicdan insanda yaxşi bir şeydi....
- Nə? Mən bunlari bilmirdim. Elə bilmə ki yadimdan çixdi. İlk sözünü davam et... Yoxsa nə? - Oliver kimlə danişdiğini unutmuşdu.
- Sözlərimə yaziğim gəlir.- Moana 5 pilləkəni unutmuşdu.
- Aaaa...- Moana yiğılmışdı və Oliver'ı çağırma başladi.
- OLİVER....- Moana qışqırırdı. Yoxsa övladini itirə bilərdi.
- Moana....- Oliver Moana'ni qucağına almiş tez maşinin arxa oturacağına uzandirmişdi.
- Moana çox danışma. Sadəcə sənə verdiyim sualara qısa lakonik cavab ver. Oldu?-Oliver Moana'dan daha həyəcanli idi. Çünki övladi 4 aylıq idi. Moana Oliver'in verdiyi suala başini aşağı- yuxari tərpətməklə " Hə" cavabini verdi.
- Alo...... Tom - Oliver çox həyəcanli səslə danişmağa başladi.
- Nəsə olub?.. Oliver.- Oliver o qədər həyəcanli idi ki, Tom telefonda belə olsa o həyəcani hiss etmişdi.
- Tez təcili ofisimin yaxinliğinda olan xəstəxanaya xəbər ver. Elly'ni də gətir taniş olarlar.- Telefonu bağlayirdi ki.
- Kimə nə olub? Oliver..- Tom xəstəxanaya xəstənin kim olduğunu demək üçün şorusdu.
- Tom.. Bir az da ləng olsan. Övladim ölə bilər.. İndi başa düşdün..- Oliver'ı qorxu və stress bürümüşdü. Nəhayət, xəstəxana binasi göründü. Tom yaxşı ki xəbər vermişdi. Tez Oliver Moana'ni qucağına alib xərəyə uzandirdi.
- Moana sakin ol... Sakitləş. Hər şey yaxşı olacaq.-Moana dərin nəfəs alırdı.

Bir-iki saat sonra
- Oliver... Uşağımız..- Moana ayılmağa başlayirdi.
- Moana. Narahat olma..- Moana şok olmuşdu. Bilmədiyi bir qadin onun yaninda idi. Özü də bu qadın onun adini necə bilirdi.
- Siz kim olduğunuzu öyrənmək olar?- Güman edərsiz ki, o bu sözləri əsəbi və hirsli tərzdə deyir yanılmış olarsiz.
- Mən Elly Simpson. Oliver'in və ya Maykl'ın dostu.- Moana Maykl adını eşidəndən sonr dediyi sözlərin doğru olduğuna inandi.
- Nə vaxtdan dost olmusunuz?
- Uşaqliqdan və ya yetimxandan dost olmuşuq . Carl hanı? Biz dördümüz ayrilmaz dostuq.- Moana'nin dili tutulmuşdu. Ona Carl'ın öldüyünü? Harda öldüyünü necə deyəcək idi. Moana artiq cavab tapmişdi. Danişmağa hazirlaşdi ki, Oliver və Tom gəldi. Söhbət isə yarimçiq qaldi.
- Moana.. Həyatim.özünü necə hiss edirsən?
- Normal. Amma evəmizə getsək daha yaxşı olacam.- Moana belə vəziyyətə olmasinin səbəbini yaxşı bilirdi. Amma bura onun nə yeri, nə də zamanı idi.
- Elly sən Moana'ya yardim et. Hazirlaşsin. Biz də gedək xəstəxana işlərini həll edək.- Necə dedilərsə elə də etdilər. Artıq evə gəlib çatmışdılar. Moana evə valeh olmuşdu.
- Bu ev çox gözəldi Oliver.- Moana'nin ağzı açiq qalmişdi.
- Həqiqətəndə gözəldi.- Tom və Elly eyni anda dedilər. Oliver və Moana bu anda aralarinda kisa bir alçaq səslə söhbət etdilər.
- Sizə bir təklifimiz var.-Oliver sevincli idi. Tom və Elly'nin gözləri Oliver'ın üzərində idi.- Sizin bizlə bir ev yaşamanizi istəyirəm.
- Xahiş edirik. Elly. Mən səni çox sevdim. Mənim heç kimim yoxdu.- Moana'nın sözləri bitdi.Elly başı ilə təsdiq etdi və Qapi açildi.....

Changes in life| BaşlanğıçNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ