- Salam...- Çox nazik,amma bir o qədər qəddar səslə danişan, 23-25 yaş arasinda olan sari saçli bir gənc qiz içəri daxil oldu.
- Salam. Siz kimsiniz?- Moana və Elly bu qizin kim olduğunu? nə səbəbi gəldiyini ? Başa düşmək üçün ikisidə eyni zamanda dedi. Çünki qiz çox gözəl idi.
- Ooo.. Oliver, Tom. Siz deməmisiniz ? - Tom Oliver'ə göz-qaş hərəkətləri ilə "Sən demisən Moana'ya?" kimi hərəkətlər etdi. Amma xeyr cavabı gəldi.
- Onda iş mənə düşür.- Qiz onlara daha da yaxinlaşdi. Artıq bir-birilərinin nəfəsləri hiss edirdilər.- Mən JASMİN NİCHOLSON Maykl... Ouuuu... Bağışlayin. Oliver və Tom ilə mən şərikik.
- Nə siz hər şeyi demisiz ? Oliver bu qiz nə deyir ? - Moana şok üstünə şok keçirirdi. Bu an Jasmin danişdi.
- Bu arada. Mənim adım var. JASMİN.- O qədər güclü və qışqıraraq dedi ki, insanin qulağının pərdəsi cırılacaq dərəcəsinə gəlib çatmişdi.
- Nə bir dəqiqə dayan.. Bizim söhbətimizə özünü daxil etmə..- Moana özündə deyildi.
- Mən başa düşmədim? Sən mənə deyirsən bu sözləri ? - Moana deyəsən sərt bir qaya ya dəymişdi.
- Mən səni bu dəqiqə başa salaram.- Elly sözləri deyib, qurtarmadan Jasmin'ın sarı saçlarindan yapişdi. İki sarı saçlı gənc qiz evin salonunda bir-birinin saçini yolur və ya saç yolduya çıxırlar. Tom isə onlari bir əldən ayırmaya çalişirdi.
- Ayrılın..ayrılın
Və. Sonunda Elly'nın başı ikinci mərtəbəyə çıxan pilləkənlərin ilk pilləsinə çırpıldı başı deyəsən yarilmişdi. Çünki başından qan axirdi.
- ELLY....- Hami bir ağızdan qişqirirdi. Tez Tom təcili yardıma zəng etdi. Sonra isə Moana'ya əyləşməyi və ona təsəlli verməyə başladi. Jasmin isə şok da idi. Bunun necə olduğuna inana bilmirdi beynində : " Mən qatiləm. Mən öldürdüm onu. Nə edəcəm ? Bu necə oldu? " bu fikilər keçirdi. Təsəvvürünüzə gətirin. Koridorda pilləkənlər aşağısında Elly'nın uzanmiş bədəni bir tərəfdə Jasmin və Moana'nin ağlamaqları, Tom'un soyuqanliği.Və budur. Təcili yardim gəlib çatmışdı. Tez malikanəyə girib Elly'ni xərəyə uzandirib apardılar. Moana Oliver'ə söykənib ağlayırdı. Bir gündə xəstəxanaya neçə dəfə getmək olar ? Nə isə.....
- Tez ol. Tom maşinin qapisini aç. Tez ol.İş ajansı
- Cənab böyük bir təklif gəlib.- Deyəsən danişan katibə idi.
- Kimdi ? Neçə nəfər ?- Arxası dönük şəkildə kresloda əyləşən şəxs danişdi.
- Məşhur iş adamı vəvəkil Oliver Dodson.- Bunu deyən kimi, kreslo katibəyə tərəf dondu. Kreslo da əyləşən 27-29 yaşinda, normal boyda, qara göz bir gənc oğlan idi
- Hmm çox gözəl....- Müdir'in gülüşü deyəsən tanış idi.
- Bu işi kimləri gətirim? 4 nəfər lazimdi. İki qulluqçu, bir bağban və sürücü lazimdi.- Əlində qeydiyyat dəftəri durub, müdir'in kimləri deyəcəyini gözləyirdi.
- Al bunu.. Burda olanlari 1 saat sonra otağımda hazir vəziyyətdə gözləyirəm.- Bunu deyib dönürdü ki, katibənin sualli imkan vermədi.
- Hə sözünə davam et.. Təcili.- Artıq əsəbləşməyə doğru gedirdi.
- Nə qədər məbləğ olacaq?.- Katibə qorxurdu. Çünki müdir buna görə bir neçə nəfəri hətta yaxşı işləyənləri də qovub.
- Hamisi var. İndi tez get..- Dedi və döndü.
- Çox sağolun.- dedi qapi örtüldü.
- Uff.. Bunun əsəbi halı məni canımdan bezdirir. Görək burda kimlər var.
" Henrika Lee
Bir neçə dəfə işdən qovulub. Həmçinin çox qəddar və inadcil biridir.
Ulina Miller
Çox mehriban. İşindən qovulma səbəbi bir insanı qoruduğundan olub.Daniel Hunt ( bağban)
İlk işi bu olacaq idi. Amma necə biri olduğunu xüsüsiyyətlərini sənəddə çox da aydin yazilmamişdi.Lars Jones ( sürücü)
Buna deyiləsi sözüm yox idi. "
- Hermiona - Uzaqda divanda oturan qadin çağırırdı.
- Buyur. Tələsirəm. Al bu sənəddəkiləri 1 saat sonra müdirin otağında olsunlar.Xəstəxana
- Narahat olma Elly. Mən burdayam.- Moana və Elly yarım gün içərisində çox mehribanlaşmişdilar.
- Çəkilin. Qırağa çəkilin. Bura girmək olmaz.- Əməliyyat otağına almişdilar. Deyəsən vəziyyəti kritikdir. Xəstəxana koridorunda üçü vardı : Tom, Moana, Oliver. Bəs Jasmin harada idi ? Bu an içəridən bir tibb bacısı çixdi.
- Elly'nın vəziyyəti necədi ? - Tibb bacisi əməliyyat otağından çox təlaşlı şəkildə çixmişdi.
- Həkim bizə bu haqda çox məlumat verməyib. Amma xəstə çox qan itirib təcili +1 qan lazimdi.- Bu sözlər Moana'nin ürəyini sixdi və ürəyi getdi.
- Tez- tez.- Tibb bacilari tez Moana'nin başına toplaşdılar, xələk gətirdilər, Moana'ni uzandirib, apardilar.
- Tom tez sən digər xəstəxanalara zəng et.- Oliver deyib, kənara çəkildi və zəng etdi.
- Alo....- Çox tələsirdi.
- Bəli. Cənab Oliver.- Bunun çox xoş bir xəbər olamayacağı səsindən bəlli idi.
- Tez +1 qan qrupu olan bütün işçiləri gözləyirəm. Onu da bildir aldıqları maaş qədər pul verəcəm.
- Oldu. - Telefon bağladi. Sonra həmin ki yerinə qayıtdı.
- Tapdin ?- Oliver tapilacağına əmin idi. Çünki 300 nəfərlik şirkət əlbəttə qan tapilar. Amma yenə də soruşdu.
- Yox... Yoxdu.- Tom çox üzgün idi. 10 dəqiqə sonra Oliver'ın telefonu zəng etdi.
- Təəsüf ki tapilmadi. -1 qan qrupu var. - Dediyi sözlərdən çox çəkinirdi.
- Necə yəni yoxdur ? 300 nəfərlik şirkətdə.- Oliver'in sifəti qipqirmizi olmuşdu.
- Amma Moana xanimin qan qrupu +1 .... - Sözünü bitirməmiş, telefonu üzünə bağladi.- Tapildi.- Tom Oliver'ın qaçdığı səmtə qaçmağa başladı.
- Moana...- Tənginəfəs halda içəri girdi.- Həyatım... Həyəcanlanma. Qan tapildi.
- Kimdi? - Moana həyəcanlanmağa başladi.
- Sənsən. - Bunu deyən an Moana özündən çıxdı tez tibb bacısına ondan qan almasini xahiş etdi. Amma tibb bacısı Moanadan qan almanın, onun üçün yaxşi olmayacağını bildirməsinə rəğmən yenə də qan aldı.Əməliyyat otağı
- Həkim hələ ki qan tapilmayib?- İçəri girən tibb bacısı danişdi.
- Əlimizdə nə qədər qan qalıb ? - Təri damla-damla axan həkim sterrsdə idi. Çünki beyin əməliyyatı, ən çətin əməliyyatdı.
- 200 ml.
- Tez təcili xəstənin yaxinlarina qani tapmasını de.- İçəri girən tibb bacısı tez koridora qaçdı.
- Həkim..həkim. Xəstənin ürəyi dayanmaq üzrədi.- Aparatdan siqnal səsləri gəlirdi.
- Tez... 180 adrenalin.
- Hazır.- Həkim aparatlatin tutma yerindən tutub, xəstənin sol və sağ tərəfinə doğru doxundurub, çəkdi.
- 240 hazirlayın.- Amma deyəsən bunun da faydası olmayacaq idi. Çünki siqnallari artmaya başlayirdi . VƏ DEYƏSƏN....................
YOU ARE READING
Changes in life| Başlanğıç
ActionBu kitab Changes in life əsərinin ikinci kitabıdır. Bu kitabda Maykl və Moana'nin yenidən yeni həyata can atmalari, başlarina gələcək hadisələr və ya yeni insanlarin onlarin həyatındaki rolu bunun kimi çoxlu suallar olacaq. 🔱🔱- Maykl'in Həyatdaki...