imagine alasia goin wit nna to go shoppin. "hay hows micheal?" alasia assed nna. "gr8 hows calem?" nna assed bck. "hes bin good rlly lovin" she smils. "good as lng as hes treatin u rite" nna sed. they wer walkin round da mall fer a fue hrs nd they saw da hole band! "hay gies" nna nd alasia sed at da sme tim. "hi" da bnd sed. "why r u here?" alasia assed. "bc we wer stalkin u gies" asten sed. "well then" nna sed nd ran away bc she flt thretned. micheal quikly ran aftr her.
aftr micheal leevs dey all go outsid
"hi beb" calem sed. "hi beb is all u r gnna say aftr u hve ben stalkin meh?" alasia exklaimd. asten nd luc shufld away slwly. "nd u 2!" alasia screemd at asten nd luc. they stopd shuflin. "u lil shits y wld u stlk meh?" she screemd agen. "some1s on their period" luc whisprd to asten. alasia strtd cryin bc she actuly was. calem imediutly tok hr protektivly in his arms. calem alwys huged alasia if she ws on hr priod. "u lil fucks" calem whispr scrmd at luc nd asten. calem ws vry prtevtiv of his gurl. he hted wen she ws sad. asten nd luc wer frozin in place. "u betr run" calem whisprd drkly. he put alasia on da flr bc she was slpin. she fl aslp in his arms. calem ran aftr thm nd attckd thm nd strtd punchin dem bc alasia is his gurl. he has to mke sure she is hapee. eventully he nockd dem out. aftr he nockd dem out he wnt to get alasia. wen he saw her he pikd her up off da ground nd went to find micheal nd nna. we wer searchin da hole mall nd we finaly fnd dem in a bathroom stall. nd gess wat. dey were on da bathroom flr (ew non sanitry yeh dey dont fookin care) cuddlin nd occasionaly kisin bc dey r nastey fuks.
(CALEMS POV KIND UF)
dey saw us nd waved. we waved bck. den we heard foot steps. it ws asten nd luc lokin FOOKED up bc of meh. aston nd luc came ovr to us nd lokd at micheal nd nna and wnt "awwwwwww" bc dey have manna fels lyke evry1 else. den dey strted beatin da shit out of meh. alasia strted screamin nd nna tryd to comfrt her but micheal puld nna bck bc he is a selfish fuck. "micheal let nna go so she cld cmfrt my baby!" i yeld. micheal shok his hed nd puld nna furthr into him (not lyke dat u pervs) so dey wer vry clse. I gt rlly md at micheal so I ws fightin asten nd luc bck 69× as hrd. I fnly gt out of their arms nd punchd micheal in da face, which nna scremd at. i quikly huged hr bc we hve dat brther nd sistr relatonship. i piked up ma gurl nd kissd her to cmfrt hr bc i am alwayes fokin swet! dnt fokin frget that! we quikly ran out of da mall b4 asten, luc nd micheal gt me 4 hrtin dem. we gt in da cr leevin da lil foks at da mll. wen we wer hme we went in2 bed nd cuddld :3
sry fr fels
sry alasia
-nna