Biztos voltam benne, hogy Brandon nem ér ide. Két óra telt el és még semmi hír nem volt róla.A gyerekem az apja nélkül fog megszületni és ez elszomorított. Azt akartam, hogy legyen itt és fogja a kezem, hogy segítsen. De nincs itt mert a repülőtéren ül és várja a hülye repülőt.
Lassan éjfél lesz és még nincs itt Brandon. A fájások egyre erősebbek és hiába van itt mindenki, nekem Brandonra van szükségem, de ő nincs itt.
Brandon szemszöge
Alig vártam,hogy leszálljon a gép és mehessek Lydiához, hogy ott legyek vele és segítsek neki. Ott akartam lenni a gyerekem születésénel.Nem azért csináltam, hogy lemaradjak róla.
Ahogy leszált a gép egyből rohantam és beszáltam egy taxiba és diktáltam a kórház címét és hívtam Lydia anyját, hogy ideértem és mindjárt ott vagyok.
Kifizettem a taxit és rohantam Lydiához, de közben a nővérek feltartottak minden féle hülyeséggel. Nem igazán értették, hogy tudom merre megyek és nem kell a segítégük.
Lydia szemszöge
Miután Brandon hívott azon imádkoztam, hogy Amerika bennem maradjon amíg meg nem jön.
Ahogy belépett az ajtón megkönnyebültem, hogy ideért és itt lesz amikor szülök.Oda jött hozzám és homlokon csókolt majd a fülembe súgta, hogy szeret.
Ahogy telt az idő egyre erősebbek lettek a fájások és azt sem tudtam, hogy mit csináljak magammal. Egyszer elszundítottam és arra ébredtem, hogy nővérek és egy orvos jön be,mert Amerika úgy döntött, hogy kijön. Kicsit megijedtem, hogy nagyon fájni fog-e, de akkor feltünt, hogy Brandon még mindig fogja a kezem és ott van mellettem és figyeli az orvost.
A szülés borzalmas volt. De aztán amikor meghallottam azt a kis nyekergő hangot az egész világ megállt körülöttem. Brandonnal elvágta a köldök zsinórt és a kezembe adták Amerikát és ahogy rám nézett az óriási szemeivel egyből beleszerettem. Brandon mellénk állt és egymás szemébe néztünk miközben az egyik ujját szorongatta az első gyermekem és közben tudtam, hogy soha nem hagyjuk el egymást.
És itt a rész! Tudom, hogy nagyon sokat kellett várni rá, de ez az időszak nagyon sűrű volt. De itt a rész és hát igen, elértünk az utolsó részhez. Ez az utolsó, nem húzom tovább. Elkezdem írni a következő story-m, majd rakok fel róla infót, ha lesz. Köszönöm, hogy itt voltatok és olvastátok és, hogy vártatok ennyi időt. Köszönöm a 3,4K votot és a 65,9K megtekintést és a 242 kommentet! Szeretlek titeket! Puszikaaa
YOU ARE READING
Pozitív II
Romancelány+buli+részeg hiba+fiú=terhesség 2016.november 25. #27in romantikus 2016.november 27.#10in romantikus 2017.április 11. #8in romantikus Másik story: - Gólyatábor