Yay dostałam nominację czuję się happy>>>
Tak więc, dziękuję milkiepie i zabieram się za odpowiadanie ^^
I. 1. Bardzo szybko zmienia mi się nastrój, najpierw jestem przygnębiona, a później nagle rozbawiona.
2. Sprawiam wrażenie wiecznie znudzonej życiem, ale mimo to zdaża mi się histerycznie śmiać.
3. Mam bardzo zaniżoną samoocenę, ale to chyba jak większość nastolatków.
4. amaranthi uważa, że z charakteru jestem bardziej podobna do taty niż do mamy.
5. Jestem strasznie obrażalska, wszystko mnie denerwuje i irytuję się o byle głupstwo.
6. Pierwszą klasę gimnazjum zmarnowałam na naukę i nie utrzymywałam kontaktów z rówieśnikami, czego teraz bardzo żałuję.
7. Cały czas mam wrażenie, że nikt mnie nie lubi, że jestem jakimś odludkiem, a moje prace to dno dna i nikt ich nie czyta.
8. Kocham muzykę, ale nie potrafię przy niej zasnąć. Irytuje mnie to bardzo bardzo.
9. Chciałabym zmienić wiele rzeczy w sobie, swoim otoczeniu, stylu itp., a l e brakuje mi do tego motywacji. W ogóle motywacji do życia.
10. Wprost nienawidzę gbandów, oczywiście z drobnymi wyjątkami.
11. Moim ulubionym kwiatkiem jest zawilec, kolorem - chyba czarny, albo niebieski, a potrawą - kapuśniak z prażuchami.
12. Nienawidzę swoich stóp.
13. Lubię, kiedy jest ciemno.
14. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest wyjście.
15. Mimo iż całkiem niedawno miałam remont, chciałabym przemalować ściany na szaro, czarno lub biało.
II.