👉👌

54 6 31
                                    

Dostałam nominację od...w sumie nie wiem od kogo w końcu.

amaranthi yxzongi

A ponieważ lubię nominacje, to z chęcią odpowiem.

I. 10 faktów o sobie:

1. Jestem odwieczną realistką, chociaż czasem mam tendencję do wyolbrzymiania niektórych spraw i histeryzowania z byle powodu. Zdarza mi się też wymyślać sobie nieistniejące problemy.

2. Wydaje mi się, że dla różnych ludzi, jestem zupełnie inna. Przykładowo, kiedy przebywam w towarzystwie "znajomych moich znajomych", jestem bardzo śmiała, staram się być zabawna i fajna, ale kiedy jestem sam na sam z osobą, która powiedzmy wpadła mi w oko, nie potrafię wykrztusić z siebie sensownego zdania.

3. Często jestem chorobliwie nieśmiała.

4. Nie lubię, kiedy ktoś patrzy mi na ręce podczas pracy, plącze mi się bez celu pod nogami lub obserwuje mnie, gdy jestem w niezręcznej sytuacji.

5. Kiedy jestem na wyjeździe, w jakimś obcym miejscu, hotelu czy schronisku, muszę mieć porządek - wszystko pięknie poukładane, na swoim miejscu. Za to za nic w świecie nie potrafię utrzymać takiego ładu u siebie w pokoju.

6. NIENAWIDZĘ swojego głosu.

7. Jestem nieudolna w kontaktach z rówieśnikami. Dzieci z podstawówki mają lepsze życie towarzyskie niż ja.

8. Nigdy nie jadłam wątróbki, nie miałam papierosa w ustach, ani nie wypiłam piwa.

9. Wolę spać przy ścianie, siedzieć w autobusie, samochodzie czy ławce przy oknie i chodzić po lewej stronie.

10. Uwielbiam miętowe lody!

II. Jaki jest twój ulubiony zespół/artysta?

Jak na razie moim ubandem jest BTS i nie przewiduję żadnych zmian pod tym względem. Ponadto lubię manhi manhi Got7, KnK i kilka innych bbandów. Ogólnie preferuję bbandy.

III. Jak długo słuchasz kpop'u?

W sumie to nie wiem. Kpop kojarzyłam już jakoś w trzeciej klasie podstawówki (tylko wtedy nie wiedziałam, że to kpop; oglądałam teledyski na starym telefonie sis xdd), czyli już ok. 6 lat. Zaczęłam się tym bardziej interesować za sprawą mojej siostry i EXO coś koło 4 lat temu, później poznałam BTS (podczas promocji z Danger). I tak na poważnie poważnie kpop'u słucham już 2 lub 3 rok.

IV. Co lubisz najbardziej jeść?

Nie mam ulubionej potrawy, ale przepadam za pizzą, pierogami ruskimi z jogurtem naturalnym, kapuśniakiem z prażuchami i kurczakiem z rożna.

V. Lubisz kupować czy wypożyczać książki?

Jedno i drugie, chociaż wolę mieć własną książkę, aby móc bezkarnie ją wymacać, wywąchać i wyciągnąć z niej wszystko, co najlepsze.

VI. Ile masz lat?

16.

VII. Nominuj 10 osób.

Leci losowo:

xoexodus
malffujaxn
marvellousmila
jasmineshit
Kasuminya
Fality
panna_Barnes
amaranthi
yavvenlox
pristin_

Dobrej nocy! 

P.S. Jeżeli dalej będzie z tym coś nie tak to przysięgam, że rzucę się z mostu!

SomethingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz