👉👌

17 3 13
                                    

Woah, dostałam nominację od milkiepie

I. Dziesięć faktów o mnie:

1. Nie lubię małych psów (nie chodzi mi o szczeniaczki, bo szczeniaczki są cute). Uważam, że te wszystkie jamniczki, maltańczyki i jorki to wredne, dwulicowe bestie, łaknące mojej krwi. Jeśli miałabym mieć psiego przyjaciela, z pewnością byłby to jakiś duży, wilkopodobny kundelek, lub border collie. Mam do tej rasy ogromną słabość!

2. Mojego pierwszego kota nazwałam Rafik, a wołałam na niego Rafał. Sama wymyśliłam to imię. Z początku miał być Tofikiem, ale że to miano wydawało mi się nudne i dosyć pospolite, zamieniłam "to" na "ra" (r, dlatego, że był rudy ><)

3. Mam też żółwia. Niestety nie znam jego płci, więc wabi się po prostu Żółw.

4. Przeraża mnie perspektywa najbliższych kilku tygodni - przez szkołę i sprawy z nią związane nie będę miała czasu na żadne przyjemności, ani prowadzenie mojego "życia".

5. Może to trochę dziwne, odczuwam silną potrzebę oszczędzania na coś pieniędzy. Niestety nie potrafię znaleźć sobie takiego celu.

6. Rośliny, znajdujące się w  moim pokoju, skazane są na bolesną i długą śmierć z pragnienia. Zawsze zapominam je podlewać, a kiedy już sobie przypomnę, zazwyczaj jest za późno...

7. Zawsze przegrywam w "kółko i krzyżyk", nie ważne, jak wielkie fory dostaję.

8. W czwartek mam bierzmowanie. Wybrałam sobie imię Helena.

9. Nie lubię wody gazowanej.

10. Nienawidzę mrówek!

II. Jaki jest Twój ulubiony zespół/artysta?

BTS 

III. Jak długo słuchasz kpopu?

Z jednej strony długo, a z drugiej krótko. Wcześniej opisywałam moją sytuację troszkę dokładniej.

IV. Co lubisz najbardziej jeść? 

Mięsko. Wszelkie kiełbasy, szynki, karkówki, polędwice i tego typu rzeczy. Oczywiście są wyjątki, jak podroby, kaszanka czy mielonki.

V. Wolisz kupować czy wypożyczać książki?

Ejj, to już kiedyś było. Kojarzę to pytanko...

Zdecydowanie kupować.

VI. Ile masz lat?

Nadal 16...

VII. Nominuj 10 osób

Będzie troszkę mniej. Jeśli ktoś jeszcze chce odpowiedzieć, proszę bardzo. Chętnie poczytam.

malffujaxn

amaranthi

marvellousmila

Kasuminya

pristin_

Ponieważ te pytania już kiedyś były, postanowiłam zadać Wam swoje własne:

I. Tradycyjnie, poproszę 10 faktów o Tobie.

II. Głupie pytania na początek - prysznic czy wanna?

III. Masz / miałeś jakiś przedmiot w szkole, którego za nic w świecie nie potrafisz / potrafiłeś się uczyć? 

IV. Wolisz filmy czy seriale?

V. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z Wattpadem?

VI. Musi być coś o kpopie - jaki zespół lub wykonawca jest, według Ciebie, najbardziej niedoceniany?

VII. Oznacz dowolną liczbę osób!

Miłego wieczoru!




SomethingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz