Mój kochany Misiaczek, urocza słodzinka, najjaśniejsze słoneczko i ostatnia nadzieja, mnie nominowała (tak, to o Tobie, malffujaxn), więc w te pędy odpowiadam!
1. Podaj 13 faktów o sobie.
🌙 Mój kot właśnie rozłożył się na pościeli, a ja nie mam serca go zdjąć :c
🌙 Dzisiaj mam sprawdzian z polskiego, a nie umiem nic, kompletne nic. Zero, null!
🌙 Od około 8 lat śpię na poduszce w kształcie owieczki.
🌙 Nie umiem malować sobie paznokci i strasznie mnie to irytuje.
🌙 Kiedy byłam mała, chciałam mieć fretkę.
🌙 Moja siostra uważa, że okres mojego życia, który najlepiej wspomina to ten, kiedy nie dosięgałam do klamki.
🌙 Nie płakałam ani razu podczas oglądania Titanica i nie rozumiem, czemu ludzie płaczą na tym filmie
🌙 Tak samo jak Titanica, nie rozumiem fenomenu piłki nożnej.
🌙 Od kilku dni mam obsesję na punkcie liczby 23, a to wszystko przez chłopaka mojej siostry.
🌙 W trakcie majówki pobiłam swój rekord w oglądaniu horrorów - zobaczyłam wszystkie części Paranormal Activity.
🌙 Zastanawiam się nad zaczęciem swojej przygody z grafiką komputerową.
🌙 Nie lubię smaku kawy, jej zapachu ani wszystkiego, co jest z nią powiązane.
🌙 Moi rodzice są nauczycielami - mama uczy matematyki w podstawówce, a tata informatyki w technikum.
2. Jest coś, co bardzo chciałabyś zrobić, jednak za bardzo się boisz?
Bardzo chciałabym szczerze porozmawiać z niektórymi osobami, wszystko sobie wyjaśnić i pouķładać, żeby wreszcie było tak, jak chcę. Tylko, że nie umiem zacząć rozmowy, bo strach paraliżuje mnie momentalnie.
3. Na co masz teraz ochotę?
Na zostanie w domu i długi sen. ;;
4. Którą epokę lubisz najbardziej?
Jeśli chodzi o to, o czym myślę to chyba nie potrafię się zdecydować. Wydaje mi się, że nie mam ulubionej epoki.~
5. Co (lub kto) zachęciło Cię do pisania?
To wszystko przez nią ---> amaranthi
6. Opowiedz o jednym ze swoich marzeń.
W tej chwili nie potrafię sobie nic przypomnieć. To jest przykre, ale chyba nie mam jako takich marzeń, konkretnych celów, do których mogę dążyć.
Chciałabym, żeby było dobrze, żeby wszystko się ułożyło i moje życie teraźniejsze jak i przyszłe było takie, jakie sobie wymyślę.7. Napisz tu coś, ale nie zdradzaj, kto jest adresatem. Może to być cokolwiek.
Uwielbiam, kiedy się cieszysz i chcę sprawiać, że będziesz się śmiać jeszcze więcej!~
amaranthi
marvellousmila
Kasuminya
yavvenlox
pristin_^^^ czujcie się zobowiązani odpowiedzieć na te cudowne pytanka!
Miłego dnia~