Alfatan -18. yaş günüm

832 14 2
                                    

Kız(Güneş)'in ,annesi(insan),babası(vampir)'dir.Fakat güneşin ve annesinin bundan haberi yoktur. 18. yas gününde gelen bir mektup Gunesin hayatinin  degisimi nin ilk  aşamasidir.Güneş bu mektubu okur fakat arkadaslarının onunla dalga gectiğini zannedip takmaz.Babası,Güneş'in vampir olduğunu  ona asla söylemez ve vampir özellliklerini kullanamaması için ona bir karabüyü yaptırır.Uzun bir  aradan sonra Vampir Konseyi bu büyüyü öğrenir ve Güneş'e vampir olduğunu öğretmesi ve büyüyü çözmesi için Berk adında bir vampir yollar.Berk görevinin dışına çıkar ve Güneş'e aşık olur...

O gun digerlerinden  farkliydi sanki  vucudum   yeni   bir  hal   aliyordu tamda  18 yas   doğum günümde   hele  o  gece  gördüğüm rüya neydi , vampire   benzer  bir şey oluyordum  aman    neyse  bu  gun  suslenmeliyim  nasil  olsa  dogum  günüm görüşürüz

. Parti  baslamisti her şey  çok  güzel gidiyor du çok eglenmistik, herkes eve  gittikten   sonra  gelen  mektuplari  okumaya  başladım  bir   zarf   vardi   digerlerinden   bayağı  farkliydi  icini   actim  ve   okumaya   basladim  soyle  yazıyordu "Artik  18  yasina   geldin  buna   sana   açıklamaliyiz sen  insan  degilsin  bunu   zamanla  fark  edeceksin"  herhalde   arkadaslarim   dalga   geciyodur   deyip  zarfi  yere  attim içinden  bir bileklik  cikmisti  oldukca  guzeldi   hemen   koluma  taktim   mektuplari  okumayi   bitirince   odama   gectim    makyajimi  temizlemek   icin  aynanin   karşısına geçtim  gozlerim  gözlerim çok  farklıydı  adeta kırmızı renge  bürünmüstu  cok  sasirdim uykusuzluktandır deyip yattım. Sabah o  gerizekalı  alirmin  calisiyla   uyandim   kahvaltı yapıp  evden  ciktim.Hoca  sinifa  yeni  bir   öğrenci  geldigini  soyledi ve   bizimle   tanistirdi  adi  Berk'mis  benim  yanim  bos  olduğu  icin  oturdu  ve  tanistik. Daha  sonraki  haftalar  iyice  kaynasmistik   bir  gun  evime  davet  etti çok isteksiz  olduğum halde kabul  ettim  niye  çünkü  benim ağzımdan hayır kelimesi çıkmazdı.

İçeri  girdik  oturma  odasına   yönlendirdi sen   otur  ben  içecek getiriyim  deyip gitti. Geldiğinde  bir bardak  içecek ve  birkaç tatlı  vardı  bana  ikram  etti  ne  olduğunu bilmediğim bu  içeceğin  tadini  cok   begendim  ve   bunun  ne  olduğunu sordum " kan "  dedi  o  an  bir acayip  oldum  benimle  dalga   mi  geciyorsun dedim   oda   hayır   dedi . Biraz  sinirlenmiştim  saat  geç  oldu  kalkmam  gerek  deyip  hızlıca   evden   çıktım  çocuk  benle resmen dalga   geçiyordu  neymiş  "kan(!)".  Eve  geldim   duş  alıp yatağa  uzandım.

Uzun  bir  esnemeden sonra   uyandım  hayret   daha   alarm   çalmamıştı  sonra   rüyamı  hatırladım o  neydi   öyle ! Pofuduk pembe bir  arabaya  binip  Ayi Tedy nin yanina  gidiyordum -,- muhteşem   ruyalarim yine   is  basindaydi

ALFATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin