ASTIM KIRIZI

141 14 6
                                    

Yine mi  okul  vakti ? diye  mirildanarak  evden  ciktim,off  havada  sogukmis  neden  almadim  ben  montumu  derken boynumdaki  nefesi  hissettim Berk?,cok  şaşırmıstim  gunaydin  dedikten  sonra  gozlerime  bakti icimden ne  yesil  gozleri  varmis  derken  sesiyle irkildim. Üşüyosun al  su  montu! elinden  montu  alip  uzerime  gecirdim  sicacikti  hatta  cok  sicak  Berk'e  dönüp  sen  usuyeceksin  bu  sefer  dedim  ve  kasli  kollarini  elledim,resmen  donuyordu  cok  soguktu beni  uzaklastirip  gerek  yok  sen  giy  dedi. Uzun  suren  bir sessizlikten  sonra Berk bir  cafe ye  dogru  yürümeye basladi  ve  burada  beklememi  istedi. Geldiginde  elinde  sicak  çikolata  vardi  birisini  bana  verdi  ve  yolumuza  devam  ettik  okulun  kapisindan  girerken  dun  olanlar  icin  ozur  dilerim  diyip  yanagina  kucuk  bir  opucuk  kondurdum.  Lan  ben  ne  yaptim  öptüm ahh olamaz  ama  cok  tatli  gozukuyirdu  diyip  kendi  kendime  konuşurken  Berk, böyle  opeceksen  her gun  bagirilmaya  raziyim  diyerek  sinifa  girdi,  bende  kosa  kosa  kankalarimin  yanina...

  Olanlari anlattiktan  sonra  kizlardan  kucuk  bir  ooo  lama  geldi bizim Zehra-kendisi ayakli  gazete mübarek- benim  isim var  diyerek  aramizdan ayrildi ,kesin okula  yayacak bu  deyip  biraz  gulustuk  zilin  calmasiyla  sinifa  girdik.Ders  matematik öööğk  nefret  ederim  su  karidan  saclar  sapsarı ,kaslar kapkara,biyiklar  desen  ayri  bir  olay  hele  o  sakiz  cignemesi  carp  agzina iki tane ...

Sinifta  kucuk  bir gulusme  kopmustu  neden mi  ? Durun  anlatayim . Hoca  Berk'i  fark  etmisti  yanina  giderken  ,Adem çelme  takti  hocada  hoop  Berk'in ustune.

   Hoca sinirlenip  cikti ,tabi  sinifta  kopmaya  basladi  Berk'te bu  karmasayi firsat  bulup  yanima  oturmustu,Allah'im  bu nasil  bir  koku  cek  içine  cek.Cocuga  agizim  acik  hayran  hayran  bakarken konusmaya  basladi, nereden geldiysek  vampirlerden  bahsetmeye   baslamistik  uzun  sure  konustuktan  sonra zilin  caldigini  fark  ettik  ve  kantine  indik elinde  çikolatalı milkshake ile  geldi -heyy  çikolatalı  sevdigimi  nasil  biliyor ?- elinden  kapip  icmeye   basladim  sonra  tikandim  ve  oksurmeye  basladim.Oksururken kendimden  gecmisim  ve  astimim azmis sdadadddssd  gözümün actigimda  hastanedeydim   Berk'te  basimda  bekliyordu,uyandigimi  görünce alınma bir  opucuk  kondurdu.Hemsireye  haber  verdi  cikis  islemlerimizi  tamamladiktan  sonra  Range Rover bir  araba  geldi,şoför inip  kapilari  acti,vayy  çocuk  zenginmis  diye  icimden  geçirirken  şoför nereye  gideceğinizi  sordu,Berk  bana  dondu  ve  nereye  gitmek istedigimi  sordu , eve  diye  mirildandim...

Annem  bizi  kapinin  onunde gorunce telaslandi ve  neler  oldugunu  sordu olanlari  anlattiktan  sonra  ona  haber  vermedigimiz  için kizdi  tislayarak  odama ciktim...

ALFATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin