Romantik olamak bize göre degil

44 5 4
                                    

Berk in  ağzından   devam 
●●●●●●●●●●●

Konseye dogru yol aldim. Iceri girdigimde Vannes'in yaninda gümüş  bir kazik vardi. Kazığı  bana  dogru uzatti kalbimin uzerine dogru hafifce bastirdi."Gorununen o ki  gorevinin disina cikiyorsun Berk, aslinda  bakilirsa  senden  boyle  bi sey  beklemezdim. Daha once  verdigim  görevlere  harfiyen  uyardin . Sanirim bu kizdan hoslanmaya basladin, fakat  ask  bizim gibilere göre  degildir" deyip  elindeki  kadehi  yere firlatti.Ayaga kalkip bana  yakinlasti , elinde  tutugu  gumus  kazigi  bana  verdi  bu  disardan gelen  tehlikelere  karsi  korunmam icin bir aletti.   Vannes'ten ozur dileyip , kiza  aşık   olmadığımı  sadece  daha  yakininda  olabilmek   icin  boyle  davrandigimi söyledim .  Vannes'in yalan  soyledigimi anlamamasi  icin  dua  ederek  konseyden ayrildim.

°~°~°~°~°~°~°
Güneş'in agzindan devam

Berk'in aceleyle gitmesi biraz tuhafima kacmisti, biraz endiseli gibiydi. Kafama  takmamaya  calisarak mutfaga  indim :) 

Ayağımin verdigi  aciyla  hafif  yuzumu  burusturdum , diger gunlerden  daha  iyi   gibi  gorunuyordu  daha  rahat  yuruyordum, ve raporum yarin  bitiyordu. Annemin hazırladığı  muhtesem (!) kahvaltiya bakip guldum. Anneme dönüp "Bu muhteşem  (!) kahvaltiyi  neye  borçluyum  matmazell " dedim. Her   halinden Berk'e  biraz  kizdgi  belliydi. " Ne var lan göt begenmediysen Berk'in hazirlasin" diye  cırlamıstı.  -edd  anamla böyle   konusuyoz .s  cok  kafa   kadin  kendisi - Tamam benim piremsesim  deyip  yanagina kucuk bir  opucuk  kondurdum. Mutfaga  geri  donup , masanin üzerine  konulan  ekmek ve  peyniri  kenari cektim, Bim'den aldigim muhtesem Peripella adli  çikolatami  aldim -Tamam babam  zengin ama suan  annemle kaliyorum .s -   cikolatali ekmegimi mutfakta  ayi  gibi  yerken , kapi caldi. Gelen Berk'ti çikolatali  ekmegimi  hayvan  gibi  yerken goren  Berk gulmeye  baslamisti.

G:" Ne var  ya  zaten  acim ,gulme  oyle "

B:"Neden  gulmemde  bi  sakincami var

G:"Evet cok  tatli  oluyosun"

B:"Hadi ya :) aa dudaginda  cikolata  kalmis  dur aliyim"

Derken dudagima yapisti .Beni optugunde icimde olusan duyguyu  seviyordum.Sanki her zerresine kadar benim  oluyordu. Beni   yavasca  duvara  yasladi  tutunmak icin masaya  elimi  attığımda  cikolatanin icine  girdi. Kendimi   birden  cekip  Berk'e baktim ve  çikolatalı  elimi yuzune yapistirdim.Cok romantiklige  gelemeyen  bir  odun olarak odama  doğru   koşmaya  basladim  kapiyi  kapatmaya  calistim. Berk kapiyi  ittirdiginde ikimizde  yere düştük Berk ustumde kalmisti yakalarindan  cekip  dudagina  kucuk  bir  opucuk  kondurdum . Aa  baksana Berk tavanda  ne  var  dedigimde Berk  tavana  bakmaya  basladi  bunu  firsat  bilip  hemen yataga  dogru kaçtım  -,- Elime yastigi  alıp   Berk'e  dogru  firlattim...

♤♡♢♧♢♤♡♢♧}♡♧♧♡♡♧♡

Annem in muhtesem bagirisiyla sicradim ve  Jenga'yi  devirdim  off  ama   haksizlik  diye  mirildanirken  annem  odaya   girdi. " Kızım , Taha seni kapida  bekliyor" dedi. Berk'in sikici  bakislari  altina  assagi indim, Taha beni  gorunce  sarıldı  ve  cicegi uzatti  Berk bunu  gorunce " hop hop bilader biraz yavas " deyip  beni  kendine   doğru   cekti. Taha" geçmiş olsun  kacgundur okula  gelmedin  merak ettim neyse gorusuruz" deyip  ayrildi.

Berk'in agzindan

Annesi  odaya girince  Taha  diye  birinin  geldigini söyledi.Ben de  Gunes'in pesinden  assagiya  indim, bu  cocukta  bi  bokluk oldugunu  anlamistim Gunese sarildiginda  uzun  sure  ayrilmadi  Gunes kendini  cekmeye  calisti fakat  basarili  olamadi, iyice   sinir olduktan  sonra uzerine  bir de  cicek  verdi. Hemen  araya  girip  cocuga  biraz  sert  davrandim ve  Gunes'e arkasina  sarildim. Zaten  bi  sort  bide atletle  dolasiyo - yeni  uyandigi  için-  kıskandım  -,- Kapiyi  kapatip  iceri  gecerken  Gunes'ten  bir  aciklama  bekledim .

G:" Ayni  sınıftayiz  o  cocukla   bilmiyomusun  Berk  merak  etmiş  gelmis  ne  var  bunda !"

B:"Benim  sevgilimi  benden  baskasi  merak  etmesin  mumkunse hem  ne  o  ahtapot  gibi  sekiz  kolla  kucakladi  seni !"

G: "Sen  beni   kiskandinmi ? :) "

B: " Tabiki  kızım   sen   benimsin"

G:"ayy  Berk  iyice odunlastin, cek  anlimdan  vur  bari cık cık.s "

B: " Uff  tamam  ya  şurda   biraz sevgimizi  belli  edelim  dedik  içine   sictin  Gunes. "

G: " ya  tamam  gel  hadi  barisak, cikolata  alirim  sana he olmazmi ? "

B: " Allah belani  vermesin Güneş  o ne  ya  cikolata  alirmismis cocukmuyum  hem  ben ? Gel  opeyim  bi  kac  kez   barisalim"

G: " Cok  fırsatcısin ,  tamam  gel op "

■■■■■■■■■■■■

Gunes'in agzindan

"Anne  biz  çıkıyoruz" diye  bagirdim.Hic  cevap  vermedi.Bende ustelemedim.Evden ciktigimizda Berk'e nereye  gidicegimi  sordum." Soylemem  suprizi  kacar". Uf tamam  be  uyuyom  ben  gelince  uyandir.

○○••••○○

Berk'in agzindan

Şu  an onu orman evime götüruyordum.Her  seyi bir  cirpida  acikliycam ıııı soyle  derim " Sen vampirsin babanda ama  bunu  ogrenmemen icin baban  karabüyü  yapti" oldu Berk bide   ağzına   sic  kiz  kalpten  gitsin  dedi ic sesim. Evet hakliydi nasil  soyliycegimi  dusunurken telefonum caldi  arayanin kim  olduğunu   bilmiyodum gizli numaraydi actigimda ses gelmedi  ve kapandi.

■■■>>> 1 saat  sonra  <<<■■■

Gunes  uyan hadiii geldik deyip  sarstım . "Ne oluyo  amk ? " deyip  kalkti . Niye  bu kizdan  bukadar  hoslaniyorum  hala  bilmiyorumdum bildigin odun du ama seviyordum   ilk  defa birisini  bu kadar  seviyordum...

♤ ♡ ♢ ♧

Gunes'in agzindan

"Berk ne  yapicaz bu orman basinda.Korkunclu  bu ev ben  girmem "dedim

"Ya  bişey   yokk gir iste" dedi

"Aman iyi be" deyip  kapidan iceri  girdim.

Ev bayagi karanlik ve sade  döşenmişti,basinda  sevmedigim  bu eve  suanda  cok hosuma gitmisti.

Berk bana donup " Ee  nasıl   begendin mi ? " diye sordu.

Muhteşem  gozuktugunu  soyleyip dolasmaya  basladim.

Ust kata  dogru ilerlerken duvarda  asili  olan  gumus  renkli  kaziklar   dikkatimi  cekti.O sırada Berk'in odasi  oldugunu  tahmin  ettigim  odaya  girdim, masanin  uzerinde  bir  suru dosya vardi.Bir dosyanin  uzerinde adimin  yazdigini  fark ettim ona  doğru   yöneldim ve ...

uzun  zamandir  bolum  yayinlaniyodum -,- artik  vote  ve  yorum  sayisina  gore  duzenli olarak  yayinliycam ;)  ee  nasıl   gidiyor :) 8 vote  3 yorum  yeterli

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALFATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin