Öpücük

123 14 3
                                    

Odama  çıktığım  gibi Berk mesaj  atti  -oyys  yerm- yarin  sabah  beni  evden almak  istediğini  söylemiş kabul  ettim ve  yatagima  uzandim.

  Tam  hayal kurmaya  dalmisken annem odaya girdi Taha  isimli arkadaşım beni  cagiriyomus  o kim  lan diyerek  aşağıya indim.-Haaa  simdi  hatırladım bu  arka  siramdaki   cocuk- Elinde  çiçek vardı  bana uzatti ve  gecmis olsun dedi  bende  teşekkür edip  içeriye davet  ettim  işim var  dedi  ve  gitti  icimden  lan bu  cocuk benimi  seviyor  diye gecirirken  annem  hesap sormaya başladı.Olanlari  anlattiktan sonra tuvalete gittim ,tövbe Bismillah anamm  bu  ne  tip  eşşek sikse  bukadar  olmazdim mk   diye  diye  söyledim ulan  bide  Taha  beni  böyle görmüştü  hemen  dus  alip  odama  gittim.Tabi  sakarligim  üzerimde  islak  ayaklarla mermerin  uzerinde  kayip  düştüm  apar topar hastaneye  gittik  kolum  incilmis 3  gunlukte rapor  aldik -ohh  ne  guzel  evde  yatma  qeyf-. Odanin  kapisinda  dikilen  Berk'i  gordum  iceri  girdi  ve  nasil  oldugumi  sordu bir seyim  yok  dedim  ama emin  olmadi  annemin  yanina  gitti  uzun  bir   sure  konustular hemşirenin gelmesiyle bir ara  sustular.Toplanip eve  gittik Berk  beni  odama  kadar  gecirdi  cikip gitmesini beklerken  yanima  sokuldu. Kokusunu  icime  cekerek  neden yanimda  kaldığını sordum ,beni  yalnız bırakmak istememis  beyefendi.Yavas yavas arkamdan  sarıldı  kendimi  onun  kollarina  biraktim...

   Hic  olmadigi  kadar  güzel bir uyku  cekmistim   elinde  kahvaltı tepsisi ile  karsimda  bekleyen  Berk'i gördüm,kalkıp  boynuna  sarildim  fakat kolumun  incildigini unutmustum biraz  canım  acimisti . Berk  beni  yataga  yatırdı  ve  beraber  kahvaltı  yapmaya  başladık.  O  tatli  gulumsemenin icinde  adeta  kayboluyordum , kendimi tutamayip  dudaklarina  yapistim...

2 vote  1  yorum  yeterli canikler.

ALFATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin