O yumuşacık dudaklarını sömürürken annem odaya girdi,bir kaç kez öksürdü,kızdığını anlamıştım.İlaçları masayın üzerine bırakıp çıktı,Berk'e döndüp okul saatinin geldiğini söyledim.Oda 'Ne okulu,ben seni böyle bırakıp gidemem istersen bu gün biraz dolaşalım' dedi.Teklifini kabul ettim,o da giyinmek için eve gitti ben de duşa girdim.
Şarkı söyleyerek odama girdim kurulandım ve kıyafet seçmeye başladım.İlk elime gelen siyah t-shirt oldu ,altına hemen bi kot şort aldım,beyaz vanslarımla kombinledim.Bunları giymeye çalışırken odaya Berk girdi o anın telaşıyla elimde ki ayakkabıyı kafasına fırlattım,yanına gittim.Kafası eğikti yüzünü görmüyodum,ani bir şekildi beni kucağına alıp yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı.
**********
Lunaparka geldik.Gidip iki kişilik çarpışan araba bileti aldık,koşarak önümde ki kırmızı renkli arabaya bindim oda karşısında ki mavi renkli olana birbirimize çarpmaya başladık kahkahalarla dolu beş dakikadan sonra süremiz doldu.İlk gözüme çarpan şey olan korku tüneline bilet aldırdım.İlk başlarda her şey normaldi sonra gitgide korkunçlaşmaya başladı aniden onme çıkan iskeleti gördüğümde çığlık atıp Berk'e sarılmıştım oda kollarını bana dolayıp yüzüme baktı ve öptü bende onu tutkulu bir şekilde öperken hiç fark etmeden çıkışa geldik sırada bekleyen küçük çocuklardan biri 'Anne, abi neden ablanın yüzünü yemeye çalışıyordu ?' diye sorduğunda utancımdan kıpkırmızı olmuştum.Berk'te bana döndü ve 'Yüzünü yemek ne amk ?' deyip güldü.Hala anlamadığım bi şey vardı Berk beni öpmüştü, biz daha çıkmıyorduk bile yanına gittim ve olanları söyledim verdiği tek cavap 'İkimizde birbirimizi sevdiğini biliyoruz zaten sevgili gibiyiz çıkma teklifi etmeme gerek var mı ?' katkısız öküzdü.Etseydin iyi olurdu hem seni sevdeğimi nerden biliyosun dedim.'Nasıl anlamam sence,tünelde bildiğin dudaklarımı sömürmüştün aşkım'dedi.Hıı sen öyle san gerizekalı deyip kafasına çantayla vurmuştum.Şu anda gerçekten çok mutluydum...
Bütün gün lunaparkta eğlendik,haliyle karnımız acıktı.Berk'te karşıdaki bakkaldan atıştırmalık bi şeyler almaya gitti,oturup onu beklerken karşıdan 4 kişilik bi grup geldi aralarından birisi "Üff be şu güzelliğe bak heyt yavrum hahahahaha.Ulan Salih alalım bu fıstığı eğlendirsin bizi bu gece "deyip üzerime doğru yürümeye başladı diğeri arkamdan sarıldı.Berk bunları gördü ve koşmaya başladı ve adamları dövdü, üçünü yere sermiş dördüncüsünün üstüne çıkıp yumrukluyor çevredkilerde Berk'i adamın üstünden almaya çalışıyordu uzun bi aradan sonra Berk sakinleşmişti bana dönüp nasıl olmuğumu sordu.Biran önce eve gitmek istediğimi söyledim
Berk'in ağzından
Bakkaldan çıkmış Güneş'in yanına doğru ilerliyordum bir kaç kişinin ona sataştığını gördüm o an ne kadar sinirlendiğimi size anlatamam Güneş'e arkadan sarılan adamı bi hamlede çekip duvara yapıştrdım,diğer ikisini aldım birbirine çarptırdım ve kaşlarını patlattım son kalanın kaçtığını gördüm koşarken yere düştü üzerine çıktım ve yumrukladım tum sinirimi atana kadar...O an hiç bir şey hissetmiyordum çevreyi görmüyor ve duymuyordum bi ara Güneş'in "Berkkkkk" diye seslendiğini duyudum.Yavaş yavaş duymaya ve görmeye başladım.Güneş'in ağladığını fark edince içim acıdı nasıl olduğunu sordum ve eve gitmek istediğini söyledi.
**********
Asıl amacımın dışına çıkıyordum, ben buraya Güneş'in babasının bir vampir olduğunu bunu ondan sakladığını söylemek ve üzerinde ki karabüyüyü kaldırıp Vampir olduğunu göstermek için gelmiştim.Gün geçtikçe onu daha çok seviyordum ve buna engel olamıyordum tüm bu olanları ona anlatmak için sadece bir ayım kalmıştı .Ben bu düşünceler içerisindeyken Güneş uyandı kocaman gülümsemesiyle 'Günaydın aşkımm' dedi ve yataktan kalkıp yanağıma bi öpücük kondurdu.Haliyle tüm gece uyumamıştım üstüm ve saçımda bozulmamıştı, 'OOO erken kalkıp saçı başı yapmışız Berk bey' dedi.Çaktırmamak için tabiki de öyle ne sandın gerizekalım deyip yüzüne yastık fırlatmıştım :D. O sırada telefonum çalmıştı arayan Vannes(vampir konseyinden) 'ti hemen oraya gelmemi istemişti ve sesi sinirli çıkıyordu.Güneş'e dönüp işim çıktığını ve gitmem gerektiğini söyledim ve yola koyuldum.
4 vote 2 yorum yeterli.2-3 bölüm içinde Güneş vampir olduğunu öğrenecek anlamadığınız bir yer varsa sorabilirsiniz :D