Fugi,fugi.Acest lucru imi repet întruna.Nu pot să il las să ne prindă.
Mână mi se duce instinctiv spre pântec.Il simt acolo.Micuța mea copilă.Ii simt inimiora sa micuță cum bate.
Existența sa imi mai dă puterea să mai lupt.Chiar dacă totul e pierdut.Nu voi permite să mi se ia ultima șansă spre o viață liniștită.
Îi aud pasi in spatele meu.Nu,nu,nu pot sa îl las să ne prindă.
Instinctele îmi sunt date peste cap.Toata puterea lui ne-a oferit-o nouă.A vrut ca noi să supraviețuim si fără el.Sa fim fericite si fara el.
I-am promis ca voi face tot ce imi cere.Chiar dacă mă doare.Nu pot să renunț.
Tot ce și-a dorit a fost ca noi să fim în siguranță.A vrut sa ne apere de cel care îi seamănă atât de mult.
--Ahhhh.tipatul meu răsună în toată pădurea,imediat ce imi simt talia capturată de două brațe puternice,întoarsă si lipită de un piept tare dar cald.
Spatele imi este trântit brutal de un copac bătrân.Isi împinge trupul in al meu astfel făcându-ma să icnesc de durere.
Îmi prinse bărbia între degetele sale și îmi ridica chipul spre al său.Aceeasi ochi,aceeași buze,același chip și tot același trup de care imi va fi dor.
--Ești a mea micuțo acum.spuse și zâmbește diavolești înainte să își preseze buzele usor de ale mele.Imi mușcă buza văzând ca nu îi răspund,dar nici asa nu merge.
Mă lipsește de buzele lui și mă privește in ochii.
--Ce s-a întâmplat iubito,sunt aceleași buze pe care le-ai sărutat până acum.
Zise si începe să râdă zgomotos.Se apleacă din nou asupra mea si spuse.
--Acum îmi aparții,atât tu cât si ea,spune si mână îi aluneca spre pantecul meu,nimeni nu poate să te mai salveze acum,fratele meu este mort,iar acum eu sunt noul alpha al acestei haite.
Buna lume,acesta este prologul cărți.Sper să va placă și ne auzim la următorul capitol.Va pup și va iubesc.
CITEȘTI
Alpha Kaden
WerewolfDupă moartea părinților lor,Kaden crede ca nimic în lumea asta nu îi va mai face fericit din nou.Dar se înșeală de îndată ce in peisaj apare ea.Micuta si inocentă,Aime îi dezgheață inima de piatră.