A więc z jednego lab do drugiego gorzej nie mogło być a jednak było lepiej spotkali Plage który jak wiemy jest super w karzdą gierke i z nim mają większe szanse wygrać z Złym teletubisiem Pavłem.
Ale pojawił się większy problem Diabełu ktory pojawil sie nagle był krasnalem i kazał nam iść do krainy flotara czyli minecrafta. mimo to byliśmy pewni że będziemy mieli większe szanse z całą legendarną ekipą wiedzieli ze po przejści diabełu bedzie normaly. po opieprzeniu flotara że gra w tego minecrafta zabili smoka kresu ale oczywiście admiros se umarł i ruszyli po starą ekipe z garrys moda max cheater, bakster, chuken, marcin,bajka,levi. musieli ich zlapać w trybie cop and runner i wreszcie dotarli znowu do labu i co teraz pomyśleli Bladii przypomjiał sobie o tajnej bazie iluminati gdzie był teleport i tam się chował i wrócili do garrys moda do tego teleportu oczywiscie Hans Volter przemyślał to i zahasłował przejscie ale bladii je znał brzmiało elo elo bo jak był przetrzymywany to caly czas to słyszał no i uciekli z łazarzem na karku biegli co sił do krainy piesełów.C.D.N.
PS: szkoda że Admiros odszedł
brakuje mi go w ekipie (rip)
ale są nowi jak dobrodziej ktòry pojawi się niedługo w książce :)
CZYTASZ
Dziennik fafikczeła
Ciencia Ficciónstworzył: mrkrakers Trol historia psa fafikczeła ktory zamienił się w animatronika i przeżywa straszne i wspaniałe przygody.