Amy p.o.v.
Langzaam loop ik achter louis en harry het huis binnen. Dit huis... Het voelt zo naar om hier te zijn.. Er is zo onwijs veek gebeurd hier.. Toch voelt het dit keer heel anders. Louis heeft me verteld dat hij me leuk vind, en het aller raarste is nog dat hij zei dat hij spijt van alles heeft.. Ik weet niet wat ik moet denken.. Toch ben ik stiekem ergens blij dat ik nu een warm onderdak heb. Of het veilig is? Dat weet ik nog niet.. Ik hoop dat ik louis snel een beetje kan vertrouwen, en hij het ook echt meent wat hij zojuist tegen me zei.
Louis P.o.v.
Wat ben ik blij dat amy mee komt naar mijn huis. Het voelt zo anders nu ineens nu ze hier met een andere reden is. Ze loopt voor me uit. Jezus wat heb ik toch allemaal met haar gedaan.. Van achter ziet ze er zo mooi uit, maar haar gezicht is verminkt.. Ik heb er zo veel spijt van van alles wat er is gebeurd... Ik moest er voor haar zijn.. Haar ouders die net overleden waren en nu dit met mij.. Ik ga mijn uiterste best doen om het hier voor haar naar haar zin te maken. Na alles wat ik heb gedaan kan ik haar niks anders dan het beste bieden. Ik moet het goed maken! Hoe dan ook!
"Amy? Heb je zin in iets te drinken?" vraag ik aan haar. "Ehh doe maar een bekertje water alsjeblieft." zegt ze twijfel achtig. Ik knik naar haar waarna ze in de hoek van de kamer blijft staan. "Je mag gaan zitten op de bank als je wilt. Ik ga even een glas water voor je pakken." zeg ik en ik loop weg. Als ik terug kom met een glas water kijkt ze me verbaasd aan. Ik geef haar het glas waarna ze er raar naar kijkt. Ja, ik heb haar een glas gegeven. Ik gaf haar eerst altijd een plastic bekertje of een kommetje.. Een zachte "dankjewel louis" en een zwakke glimlach komt naar me toe. Wat is die glimlach toch eigenlijk heel mooi van haar! Kriebels beginnen weer op te spelen in mijn buik. "Graag gedaan amy. ik ga zorgen dat je het hier heel fijn vind, en een nieuwe start kan maken. Vanaf nu ben je hier veilig.
NIEUW HOOFDSTUK!! Na meer dan 2 jaar tijd! Ik kreeg de laatste tijd erg veel leuke reacties zag ik, dus ik wou graag even voor jullie updaten! Laat me weten in de comments hoe dit hoofstuk is! Wie weet ga ik verder schrijven eraan! Xx Lisa
JE LEEST
What Did You Say?! ft. Louis Tomlinson
Fanficamy is een meisje die het niet zo goed heeft. ze word heel erg gepest en gechanteerd door een bepaald aantal mensen. waaronder louis tomlinson de ergste is. door hem moet ze foto's sturen van haar lichaam. word geslagen. uitgescholden. sexueelmisbru...