amy p.o.v.
voor de zoveelste keer nu deze week zit ik achter mijn telefoon te huilen. altijd die menseb die van alles van mij willen. mij misbruiken. mij willen slopen. voor de 5e keer deze maand al heb ik foto's van mijn lichaam moeten sturen. naakt. als ik het niet doe, weet ik wat mij te wachten staat. ik word dan in elkaar geslagen en verkracht.... ik heb het tot nu toe al 2 keer mee gemaakt. dat wil ik nooit meer meemaken. het gevoel dat mensen aan jou lichaam zitten zonder dat jij het wil. aan plekken waar jij niet wil. die de meeste mensen alleen door hun vriendje laten aanraken. bij mij dus niet. mensen die niet eens weten wie ik eigenlijk echt ben. verschrikkelijk. mensen die niet weten wat ze aanrichten.
ik zou me even voor stellen. ik ben amy. ik ben 16 jaar jong. mijn ouders zijn 2 jaar geleden gestorven bij een auto ongeluk. sinds die tijd is het helemaal raak. ik word sinds dien gepest. misbruik. lichaamlijk en sexueel. mishandelt. alles wat je maar kunt bedenken. in die tijd dat mijn ouders er nog waren, beschermde ze mij zo veel mogelijk. sinds ze vertrokken zijn, gaat alles fout. ik woon nu alleen in ons oude huis. het huis ligt aan het rand van de stad. achter ons huis staan bossen. niemand om me heen. behalve de pesters. die komen vaak langs. ze willen mij gebruiken. als ik niet open doe, slaan of schoppen ze mijn ruiten en deuren in. mijn huis is daarom al helmaal geruïneerd. niks is meer heel bekant. zelfs het bed en de verwarming niet. kortom. mijn leven is een puinhoop. letterlijk.
heey, mijn nieuwe boek! ik had een leuk idee dus ik dacht. waarom werk ik die niet uit? weer een zielig verhaal over een misbruikt en gepest meisje. hopelijk word het wat! laat even weten aat je tot nu toe vind. vote/comment please.... xxx lisa
JE LEEST
What Did You Say?! ft. Louis Tomlinson
Fanficamy is een meisje die het niet zo goed heeft. ze word heel erg gepest en gechanteerd door een bepaald aantal mensen. waaronder louis tomlinson de ergste is. door hem moet ze foto's sturen van haar lichaam. word geslagen. uitgescholden. sexueelmisbru...