Amy p.o.v.
langzaam loop ik achter louis aan. "kijk amy, hier is je kamer waar je mag slapen." Zegt hij zacht. Ik stap de kamer binnen en kijk bewonderend naar de kamer. Het is een mooie kamer, met een groot 2 persoons bed erin. Boven het bed hangt een foto van louis, samen met een paar meiden. Op het bureau staan verschillende foto lijstjes op gestald. Voorzichtig loop ik naar de lijstjes toe. Op alle foto's is louis te zien. bij een foto staat harry erbij. "is dit jou kamer..?" vraag ik aan louis. Voorzichtig knikt hij. "maar, waar slaap jij dan?" "maak je geen zorgen over mij. Ik slaap wel op de bank. Jij mag hier slapen." Meld hij me voorzichtig. "dat is erg lief van je louis, maar het hoeft echt niet. Je mag gewoon op je eigen bed slapen, ik ga wel op de bank liggen." Geef ik hem als antwoord terug. "nee dat hoeft echt niet Amy.. het is goed, echt waar." Ik kijk hem aan. Ik vind het niet eerlijk voor hem als hij op de bank moet slapen. Oke, hij heeft veel verkeerde dingen gedaan, maar hij hoeft voor mij niet op de bank te gaan slapen. "eeh oke dan." Meld ik hem terug. Voorzichtig zet ik mijn tas met spullen op de grond neer.
Louis p.o.v.
Het is na middennacht. Amy is al gaan slapen, ze was erg moe. Ik lig een beetje te denken op de bank. Eigenlijk weet ik vrij weinig van amy.. Ik heb haar alleen maar gebruikt.. Ik wil haar heel graag beter leren kennen. Op dat moment dat ik dat denk, hoor ik geschreeuw vanuit boven. Meteen vlieg ik overeind en sprint naar boven toe. Als ik boven aan kom zie ik amy huilend op de rand van het bed zitten. Snel ren ik naar haar toe. Ze is helemaal overstuur en klam van de zweet. Snel kruip ik op bed en til haar op mijn schoot en sla mijn armen om haar heen. "rustig amy, alles komt goed, ik ben bij je." Fluister ik in haar oor. Huilend slaat ze haar armen om me heen. ik hou haar stevig tegen me aan, en ga met mijn hand door haar haren heen. langzaam word ze rustiger. "wil je me zeggen wat er is schatje?" vraag ik haar zacht. "ik had een nachtmerrie.. mn.. ouders.." zegt ze snikkend. Alles komt bij me binnen. Haar ouders zijn net voordat we haar voor het eerste hebben gevolgd zijn haar ouders omgekomen bij een ongeluk.. een steek gaat door mijn hart heen. ik heb haar in de moeilijkste periode van haar leven zo veel pijn gedaan... "rustig maar amy, het komt goed, ik ben bij je. Ik weet dat ik jou ouders niet kan vervangen, maar ik zou zo lang als jij wilt bij je blijven, en je beschermen." Rustig aan word ze rustiger, en merk ik dat ze in slaap is gevallen. Langzaam word ik rustiger, en val ik ook in slaap.
hee allemaal! nog een extra hoofdstuk! ik heb een mededeling! ik heb een hele lange tijd geleden een groepswhatsapp op gericht met lezers van mijn boeken, en allemaal meiden vanuit wattpad. misschien is er iemand bij die er ook bij wilt? lijkt me leuk als er nog nieuwe mensen bij komen!! stuur me een prive bericht en dan voeg ik je toe!! xx lisa
JE LEEST
What Did You Say?! ft. Louis Tomlinson
Fiksi Penggemaramy is een meisje die het niet zo goed heeft. ze word heel erg gepest en gechanteerd door een bepaald aantal mensen. waaronder louis tomlinson de ergste is. door hem moet ze foto's sturen van haar lichaam. word geslagen. uitgescholden. sexueelmisbru...