Chaz ile Ryan hemen yanıma geldiler.Neden gittiğimi bile anlamamışlardı yanıma geldiklerinde Miley'in arabasının yandığını gördüler.
''Ona neler oluyo!''Diye bağırdı Chaz
''Görüyosun işte Miley yanıyo''.Dedi Renee
''Sen nasıl birisin? lanet olasıca pislik.''Dedim bir anda
''Hey,Hey bana hakaret etme''
''Ben deniycem''Dedi Ryan.
''Olmazsa?''
''Kara büyünün bir etkisi olur belki''Dedi Chaz.
Ryan gözlerini kapattı ve ellerini birleştirip itme hareketi yaptı.İşe yaramıştı.
''Ryan Saol''
''Önemsiz, ben sorunlu bir kara büyücü değilim heey''Deyip güldü.Birlikte Miley'in arabasının yanına gittik.Kapıyı açıp Miley'e baktık bayılmıştı.Şu anda Renee'yi öldürmemek için hiçbir sebebim yoktu.Dışarı sakin bir şekilde çıktığını görünce hemen yanına gittim.
''Senin bu çocukça sorunlarından kurtulduğunu zanlediyordum Renee!''
''Ne yapmamı bekliyosun? Ağlamamı filanmı bekliyosun? Sindy bence sorunlardan kurtulmayan sensin tatlım.''
''Sen ne hakla beni eleştiriyosu..''Bir anda sözümü kesmişti.
''Ya, eleştirmekmi konumuz iyi o zaman sen beni nasıl eleştiriyosun?''
''Hımm düşünüyüm.''Dedim sinirlenmeye başlamıştım bir anda bağırdım.
'Miley’e zarar verip onu annesi gibi öldürülmeye bırakmaya çalıştın nasıl birisin sen ha? Defol burdan!''Dedim benim aksime çok sakin davranıyodu.Buda beni deli ediyodu.
''Seninle bu konu hakkında konuştuk,bundan sıkıldım vee ortamda tatlım.Eğlence kızıyım ben eziklerin peşinde dolaşan bir et kafalı değil.''
''Sen öyle san.Et kafalısın ve eğlence kızı falanda değilsin güçlerini şekilden şekle sokup eskisi gibi bizi kötü yapmak istiyosun.Biz artık kötülerin yanında değiliz,haa ama sen olmak istiyosan defolup gideceksin Renee.''
''Tamam yeter bu kadarı Renee gel .''Dedi Taylor.Eskiden en yakın arkadaşım olan fakat Renee tarafından elimden alınan arkadaşım.Onlar giderken Miley'i yanıma gelirken gördüm.
''Mill? İyimisin?''
''Heey,ne zaman annem oldun?''
''Aaah,yapma endişelendim.''
''Tamam anne,özür valla bidaha yapmam.''
''Aferin yavrum,şöyle sözüme gelince ne tatlı oldun.''
''Off sıkıldım ben bişeyler yapsak?''Dedi Miley.
''Kızım nesin sen ya? Eve gidiyosun.''
''Yapmayın birşeyim yok.Hem nası gidicez? arabaya bakın.''Deyip arkasını döndüğünde araba gayet normal bir şekilde duruyodu o sırada sırıtan Chaz elini dudaklarını götürüp ''Şhh'' Diyordu bir yandanda gülüp duruyodu.
''Arkaya geç Mill,eve gidiyoruz''
''Pekalaa.''Deyip arabaya bindi kısa sürede evin önündeydik.
Miley'den Devam.
''Teşekkürler çocuklar.''
''Erken geldin prenses?''Diyen kişiye baktığımda Justin karşımda dikiliyordu.
''Prenses?''
''Herkes'i ele geçiriyosun onu diyorum prensesim ya.''
''Onlar çocukluk arkdaşım ve yorgunum izninle kendini prens zanleden kişi,ah pardon Kral!''Deyip odama çıkıyordum bir anda başım döndü.Sonrasını hiç hatırlamadım zaten.
''Nerdeyim ben?''Dediğimde başka odadaydım.
''Kendini yorma başın kanıyo zaten''Dedi Justin.
''Ne oldu bana?''
''Odama çıkçam dedin merdivenden çıkıyodun sonra düştün bende hemen seni odama getirdim.''
''Odama getirebilirdin beni dimi?''
''Bişey değil.''
''Teşekkürler''
''Kusura bakma o anki telaşla bişey düşünemedimki.''
''Sana minnettarım iyiki varsın.Juss,sana Juss diyebilirim dimi?''
''Tabiki bende sana Mill diyebilirmiyim kardeşim?''
''Tabiki kardeşim''Deyip gülüştük.
''Kafam acıdı gülerken öff ''Dedim
''Olcak o kadarı bişey olmaz.''
''Ben odamdayım uyuycam''
''Pekala iyi geceler''Dediğinde odadan çıkmıştım yatağıma girdim direk.Sonra uykuya dalmıştım.Uyandığımda başımda yüzleri görünmeyen 5-10 kişi vardı.Bana elleriyle bişeyler yapıyorlardı.İlerdede Sindy,Chaz ve Ryan vardı ne olduğunu anlamamıştım.Ki o anda uyandım.Neden görmüştüm bunu.Sonra bir ses duydum.
''Kim olduğunu öğrenmenin vakti geliyor,seçme zamanı seçimin hayatını etkileyecek''Diye bir ses geldi tanrım işte sonunda psikolojim bozuldu diyordum tam bozuldu işte.Burda olmayan bir kişiden ses duyuyorum daha ne kadar garip olabilirim? Diye düşündüm ve gördüğüm rüyanın bir anlama gelip gelmediğimi kendi kendime sormaya başladım.