Öncelikle bu benim 2-3 yıl önceki hikayem yani baya hatalarım olabilir. Diğer hikayeme de devam ediyorum adı Die İn Your Arms olan. Bu hikayenin bütün bölümlerini paylaştıktan sonra silicem bilgisayardan. Burda dursun yani gerek kalmadı çünkü ona hepinizi öptüm !
Sonunda saçma olduğu kanısına karar verip yataktan kalktım.Kapım çaldı.
''Geel''.Gelen Justin'di.
''Daha iyimisin?''
''Beni merak etmene gerek yok,daha doğrusu zaten merakta etmiyosun geldiğimde hıı deyip geçiştirmiştin.''
''Mill o gün sevgilimle sorunlar yaşadım.''
''Bunu bana anlatmak zorunda değilsin.''Deyip arkamı döndüğümde camımda yandaki evde oturan çocuğun beni izlediğini yeni fark ettim.
''Hah,bide bu çıktı bu benimi izliycek hep?''
''Kim''
''Heey,sessiz söyledim sanıyordum.''
''Öyle olmadı.Ve eğer Harry'den bahsediyorsan ecelin gibi olacak seni izliyorsa helede.Beğenmediği kızlara göz ucuyla bile bakmaz amaa beğendiği kızlara bir dakika bile bakmadan duramaz.''Dedi.O anda perdeyi kapattım ama yerime döndüğümde perde açılmıştı.Justin ise yerinden kıpırdamamıştı bile.Sinirle keşke şunun penceresi kapansa diye düşündüm.Veee süpriz! evet olmuştu.Penceresi aşağı doğru hızlı bir şekilde aşağı inip,camları parça parça minik halde duruyordu.Bazılarıda aşağı düşmüştü.Zaferle sırıttım.Nası olmuştu? Ben bunu nasıl yapmıştım?
''Mill?''
''Efendim Juss?''
''Donup kaldın bir anda önemli birşeymi oldu?''
''İçimden keşke şunun penceresi kapansa dedim ve bir anda kapandı''
''Ah onun penceresinde bir sorun var hep öyle aşağı iniyo sanada öyle denk gelmiş''Dedi
Justin'den Devam
Sonunda güçlerini öğreniyordu.Ama merak ediyordum hangi tarafı seçecekti? Bana aşık gibiydi.Evet evet,bana aşıktı.Onunla çıkmalıydım.Ve cadıların yanına çekmeliydim onu.İyiliği için.Babasının bunları öğrenmemesi gerekiyordu.Çünkü onun bu işlerden haberi yoktu.O bizden veya kara büyücülerden biri değildi.Sadece Miley'in annesi ve kendisi.
''Imm Miley bişey söylemem lazım''
''Evet?''Dedi ona yakınlaştım ve onu öpmeye başladım onu sevmiyordum fakat onun için en iyisi buydu onu belki bizim yanımıza böyle çekerdim.
''S-sen n'apıyorsun!''
''Ş-şey seni seviyorum.''
''Ben o kızlara benzemem tamammı? hemde kardeşimle çıkacak kadar ahmak değilim.''
''Bana aşıksın yapma hadi ama.''
''Benmi sana aşığım?''
''Herneyse aşağıdayım sende gel.''
‘'Almayım''.Odadan çıktığımda şaşırmıştım beni sevmiyomuydu? aslında biraz güzel kızdı erkek arkadaş bulabilirdi ama bu güçlerle zor olsa gerek kendisiyle aynı güçleri barındıran biriyle çıkmalıydı.Televizyonu açtığımda Miley'in arabasının bizim Buzz cafe'de yandığını gördüm
''Mileeeey!!!!!!!!!''Diye bağırdım
''Ne var?Sorunun ne?''
''Hiiç televizyondasın.''
''Ay çok güldüm''
''Öff seninle uğraşcak kadar mal değilim.''
''Bence öylesin.''
''Seni akıllı televizyona baksana.''
''Ne var televizyonda ben falan yokum anlasana.Kandırmaya çalışma o kadar salak değilim kardeşim.''
''Mill hadi ama gel şuraya''Deyip onu kucağıma aldım kendi rızasıyla bakmaya niyeti yoktu.Kalkmasın diye kucağıma oturttum.
''Oh hayır!,Bunu babamın öğrenmesi faciadan farksız olur!''