15. Bölüm

117 7 0
                                    

Justin’den Devam.

Onu tanıyamamışım ne yapabilirimki? Doğru kişi değilmiş.Bide kalkmış bana annene anlatırım iyi karşılar diyo.Ondan hee.Telefonum pantalonumun içinde titreşince pantolon düşecek sandım ha.Kemer takıpta pantalonu düşen tek varlık benim heralde.Hemen telefonu açtım.

‘’Alo?’’Dedim.

‘’Justin biz Canada’ya geliyoruz bitanem.Hem bak babanlar tatile çıkmışlar Jazmny bizde olacak ne zamandır kardeşinide görmüyosun.’’Dedi annem.

‘’Anne ama bizim işlerimiz var çok yoğunuz başka zaman olsa?’’Dedim

‘’Geliyoruz Justin!’’Dedi.

‘’Anne ama ya nolur yap..’’Sözümü kesmişti en sinir olduğum şey.

‘’Geliyoruz dedim!’’

‘’İnadınamı yapıyosun?! Sözümün kesilmesinden hoşlanmıyorum anne!’’

‘’İyi Justin.Madem bizi bu kadar istemiyosun otelde kalırız merak etme.Kardeşin seni görmek istemişti.Neyse artık.’’Dedi ağlamaklı bir sesle annem.

‘’Off.Anne işlerim çok bu sıralarda sinirlenmiştim ondan dolayı tamam gelin.

‘’Ama istemiyosan gelmeyi..’’Sözünü bitirmeden bu sefer ben kestim

‘’Hayır gel Miley’de bende çok isteriz.’’Dedim

‘’Pekala bir hafta içinde geliriz bitanem öpüyoruum’’Dedi ve kapattı.İkna etmesini iyi bilen ama sinir bir annem vardı işte.Yukarı çıkıp Miley ile benim odamın önünde durdum.

‘’Miley açarmısın annem aradı buraya geliyolarmış.’’Dedim

‘’Sonuç olarak? Gelsinler banane? Annem değilki o benim.Senin annen hem biz gerçekten evli sayılmıyoruz unutma bunu.’’Dedi kapının arkasından.

‘’Ama onlar geldiğinde normal davrancaz.’’Dedim

‘’Aman iyi.’’

‘’Ay naz yapıp durma bi.Sana meraklı değilim.’’

‘’Sende bi gurur yapma.’’Dedi

‘’He ondan Miley.Kapıyı bile açmıyosun.’’Dedim o sırada kapı açıldı.

‘’Ne oldu? Açtım kapıyı bi haltmı oldu defol Justin ya.Nefret ediyorum senden.’’Dedi

‘’Çıktım been’’Diye bağırdım duymamazlıktan gelerek.

Miley’den Devam.

Salak! Salak! Salaak! Ben niye bununla evlendimki? Beni geçtim bari kızımla ilgilen be.Her gün hep başka kızların yanındadır kim bilir.Yatağıma uzandım yine vakit geçsin diye.Uyandığımda akşam olmuştu o kadar uyumuşum tabi.Bunun sebebide Justin’i gece gelcekmi diye beklemelerimdi.Hemen kalktım üzerime Kırmızı diz üstünde olan bir elbise giydim.Saçlarıma maşa yaptım.Kırmızı ruj sürüp yine kırmızı rugan topuklularımı giydim ve kızımın odasına gittim.

‘’Bitaneeem.Çok güzel olmuşun aşkım sen’’Dedim kızıma.

‘’Tina abla giydiydi.’’Dedi iyi konuşmaya çabalayarak.

‘’Benim kızım üç yaşınamı giriyomuş?’’Dedim kızımı öptükten sonra.

‘’Ebeet.’’Dedi ellerini birbirine çarparak.

‘’Tina teşekkür ederim bitanem’’Dedim.Tna benim en iyi dostumdur o bana demişti zaten ama ben ihtimal vermemiştim nerden biliyim Justin beni aldatmaz demiştim.

‘’Hadi bitanem aşağıya inelim.’’Dedim kızımı kucağıma aldım ve aşağıya inmeye başladık bir çok kişi vardı.Tabiki Justin yoktur diye düşünürken gözlerim ona takıldı.Ama hiç beklemeden görmemiş gibi davrandım ve kızımı oturttum.Arkamı döndüğümde karşımda Justin vardı.

‘’Neden buradasın?’’Dedim

‘’O benimde kızım.’’Dedi

‘’Hiç sanmıyorum Justin şimdimi aklına geldi kızın?’’

‘’O kızın yanına gitmedim işte.’’

‘’Bak ne diycem artık birbirimize karışmayalım istediğimiz gibi yaşıyalım.’’Dedim

‘’Pekala arkadaş gibi.’’Dedi.

Justin’den Devam.

Kırmızı’nın ona çok yakıştığını biliyordum fakat bu kadar değil.Onu düşünmeyi bırakıp sevgilime odaklanmalıyım.Hemen Pearly’i aradım

‘’Alo aşkım?’’

‘’Bitanem bizim eve gel parti var.’’Dedim

‘’Yakındayım hatta kapıyı aç.’’Dedi

‘’Ahah.Tamam bitanem.’’Dedim ve kapıyı açtım güzel görünüyordu siyah şırıltılı bir elbise vardı üstünde.Fakat kabul etmeliyimki Miley muhteşem olmuştu hatta ötesi.Sanırım Miley Pearly’den daha güzeldi.Aman ne diyorum ben ben Pearly’i seviyorum tek aşkım o.

‘’Bitanem gel içeri’’Dedim elimi beline dolayarak.Miley bizi görmüştü ama tepki vermiyodu.

‘’Aşkım çok sıkıcı yukarı çıkalımmı başım ağrıyo.Dinlenelim otururuz orda’’Dedi

‘’Pekala bitanem.’’Dedim ve onu odamıza götürdüm.

Miley’den Devam.

Fotoğraf makinesini odamda unuttuğumu anlayınca hemen odama çıktım direk kapıyı açtığımda ne görüyüm? Justin ile bir kız öpüşüyordu.Benim yatağımın ucunda ve benim odamda!

The Secret CircleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin