1.2

2.3K 57 22
                                    

Kär i min halvbror

1.2

"Jonnas perspektiv"

Jag tog snabbt en klunk av vätskan jag hade i mitt glas, jag kände hur de brände till lite lätt i halsen.

Jag kollade runt, det var hög musik, det bara dunkade från högtalarna, folk stod och dansade eller hånglade.

Jag vet inte ens varför jag gick på festen jag hade verkligen ingen lust men jag ville bara ifrån Nicklas men vad hjälpte de?
Han kom till festen även att han lovade att han inte skulle.

För typ 20 min sen gick han in på toaletten med en liten blond brud med stora bröst.

Jag tog en till klunk av min sprit blandat med hallonsoda, jag vet att jag redan är full men palla att sitta och va depp är ju ändå fest.

-

"Hej sötnos"

"Nicklas vänd dig om och gå"

"Varför?"

"Vill inte se dig"

"Vill du nog"

"Du lovade att inte gå på festen"

"Amen vafan tjejerna lockade"

Jag kollade irriterat på han innan jag vände mig om för att gå.

Jag gick till köket för att hämta en öl.
När jag väl kommer fram står den personen jag hatar mest i hela jävla världen där.

"Hej Jonna"

"Vafan gör du här"

"Fest"

Jag tog argt tag i en öl och skulle precis gå.

"Jonna är du fortfarande arg på mig?"

"Vafan tror du?"

"Men jag har ju sagt förlåt"

"Tror du att ett jävla förlåt räcker eller"

"Vad mer ska jag göra?"

"Inget jag hatar dig och vill aldrig se dig igen"

"Men jag älskar dig"

"Älskar du mig?"

"Ja!"

"Okej man gör inte så mot den man älskar"

Han tog ett hårt grepp om min arm.

"Jonna hur är de?"

"Släpp!"

Jag kände hur huvudet snurrade och hur kroppen bara ville sjunka ihop och falla till marken.
Jag öppnade ögonen och precis allt snurrade och var suddigt.
Jag släppte eller tappade ölen jag vet inte riktigt själv. Sedan föll jag till marken.
Jag hann säga ett lite svagt Nicklas hjälp.
*
Jag skrev ett till kapitel för att se om ni verkligen vill att jag ska fortsätta. Känns som ni tycker den andra är bättre då jag får mer respons på den andra som jag inte ens skriver på längre :/.
Känns inte så kul o sitta o skriva nått ni inte tycker om.

Kär i min halvbror Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ