Kär i min halvbror
2.1
"Jonnas perspektiv"
Jag stönade till lite lätt när Joel kysste mig på halsen, jag satt gränsle över honom i hans säng. Han fortsatte att kyssa mig på halsen och upp mot min mun, vi möttes i en perfekt kyss. Jag drog av han hans tröja och smekte han på magen, han bar upp mig lite och la mig på rygg i sängen medan han försiktigt la sig över mig. Vi strulade ganska ivrigt och jag ÄLSKADE de. Jag kände hans hand dras försiktigt över mina bröst ner mot magen och sedan så stannade handen vid min byxknapp, han knäppte upp mina jeans lite försiktigt, och sedan så stoppade han ner handen inför byxorna men utanför trosorna. Jag slutade att kyssa honom och han började kyssa mig på halsen, jag kände hur han lämnade ett litet sugmärke.
"Joel sluta!"
-
Flashback
Jag öppnade ögonen och allt var suddigt, men jag kunde se ett ansikte som jag väl kände igen.
Det var Emil, han kom närmre han satte sig gränsle över mig i sängen, han tog mina händer över mitt huvud och höll hårt runt mina handleder.
"Emil snälla sluta vad vill du"
Han svarade inte, han började kyssa mig på halsen och drog snabbt av min kläder.
"Emil sluta!"
"Du är bara en liten jävla fitta ingen bryr sig om dig, att du inte fattar de"
"Varför var du tillsammans med mig då"
"Det var ett jävla misstag"
"Du var bara så jävla desperat efter att knulla så du raggar upp en tjej som är 5 år yngre än dig"
"Håll käften!"
Han tog hårt tag med sin ena hand på mitt ena bröst, och med den andra försökte han dra av min trosor.
"Okej Emil förlåt snälla bara sluta!"
"Sluta och lipa och håll käften!"
Jag skrek och grät men ingen kunde höra mig, det var alldeles för hög musik ute på festen.
Jag kände hur han trängde sig in i mig, jag skrek till av smärta.
Mina tårar bara rann.
Det hände igen.
-
"Joel sluta!"
Han satte sig snabbt bredvid mig i sängen.
"Förlåt gjorde jag något fel?"
Jag satte mig upp, knäppte mina jeans och sedan drog jag upp knäna till brösten.
"Jonna förlåt"
"Förlåt Joel det är inte du"
"Vad är de da?"
"Det har bara hänt en grej, jag känner mig inte redo för att ha sex med någon just nu"
"Men det är okej, jag kan hålla om dig om du vill"
Jag log och nickade, jag la mitt huvud på hans bröstkorg och han höll om mig, sedan slöt jag mina ögon.
*
Hej igen🐹
YOU ARE READING
Kär i min halvbror
RomanceKär i min halvbror Prolog "Va?" "Men gumman vi klarar detta okej" "Ska du säga det är fan inte du som ska få Nicklas fucking Palmgren som halvbror!" - Jonna får snabbt reda på att hennes mamma träffat en kille Daniel som råkar vara pappa till den...