1.6

1.5K 32 7
                                    

Kär i min halvbror
1.6

"Jonnas perspektiv"

Jag öppnade ögonen lite försiktigt, jag kollade långsamt runt i rummet innan mina ögon fastnade på Nicklas fingrar som drogs väldigt försiktig över min arm med ärr.
Jag tog tag lite i täcket och drog det över oss för att dölja min arm, även att han sett den så ville jag inte han skulle kolla på den.
Jag hatar mina ärr, jag hatar att jag måste gå i långärmade tröjor, jag hatar att folk tror att jag bara gjort de för uppmärksamhet men dem förstår inte att det är ett sätt att överleva.

"Du är fin precis som du är"

"Nicklas sluta"

"Jag tycker du är fin, det har jag alltid gjort"

Jag svarade inte, jag fortsatte att ha mitt huvud på hans bröstkorg, jag vet inte varför eller hur jag ens hamnade i Nicklas säng med mitt huvud på hans bröstkorg.
Jag hatar honom, verkligen hatar honom över hela mitt hjärta men jag vill ändå inte flytta på mig, det är faktiskt mysigt.

Jag blundade till lite och kände en mjuk kyss i min panna, jag smålog lite för mig själv men leendet försvann nästan lika snabbt när Nicklas mobil ringde.

"Ja, de är Nicklas"

"Nej jag kan inte"

"Jag måste vara hemma"

"För pappa har sagt de"

"Hej"

"Vem va det?, frågade jag lite tyst"

"En polare bara"

"Ska du inte träffa dem?"

"Nej jag vill vara med dig"

"Jag klarar mig"

"Men jag vill"

"Nicklas gå ut jag klarar mig okej"

"Jonna kan du inte säga vad som hänt? Snälla jag fattar ju att något har hänt"

"Det har inte hänt något okej!"

Jag reste mig snabbt upp och klev ur sängen och började gå mot dörren.

"Men Jonna jag försöker hjälpa dig!"

"Nicklas du är en kall fuckboy du bryr dig inte du spelar bara!"
*
Berätta gärna va ni tycker :) vet inte om ni tycker den är bra eller inte så vill gärna veta, känns lite onödigt o skriva om ni inte tycker om den.
Xoxo Nadja :)

Kär i min halvbror Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang