Kär i min halvbror
2.4
"Jonnas perspektiv"
"Yawwwww eller hur?"
"Mamma seriöst? Husvagns semester?"
"Jaa jag tycker det är nyttigt för er båda två att komma ut lite"
Jag och Nicklas stirrade på varandra och höjde ögonbrynen. Jag tror att vi båda tänkte samma sak när mamma och Daniel berättade att dem bestämt att vi alla 4 ska på husvagnssemester.
Tydligen så brukar Nicklas och Daniel åka på husvagnssemester, eller ja mest Daniel då Nicklas mest festar under hela sommarlovet.
"Vi åker tidigt imon bitti så gå och lägg er båda två så ni orkar gå upp"
Jag suckade och reste mig upp från köksstolen, jag gick in till badrummet och tog bort mitt smink jag haft under dagen och sedan borstade jag tänderna.
Jag la mig i min säng och tog fram min mobil.
Till: Nicklas🤮
Tagga husvagnssemester
Från: Nicklas🤮
Verkligen, usch
Jag låste mobilen och blundade.
-
Efter ca 3 timmars bilfärd så var vi äntligen framme på campingen. Mamma hoppade ut raskt från bilen och började genast packa ut våra saker och sätta ihop förtältet.
Jag lutade mig mot bilen och la mina armar i kors.
"Jonna gumman stå inte där och tjura nu, packa in dina saker istället"
Jag suckade och tog tag i min sportbag och min handväska och gick upp för den lilla trappan in i husvagnen.
"Jaha vart ska jag sova da?"
"Ja asså nu är de ju såhär gumman att de finns bara två stora sängar, så vi tänkte att du och Nicklas kan sova i den stora där bak och jag och Daniel i den här fram, är det okej?"
"Så jag och Nicklas ska sova i samma säng?"
"Ja de är väl lugnt?"
"Mm visst"
-
"Godnatt på er sov gott"
"Godnatt mamma"
"Ska ni ha dörren stängd?"
"Ja!, fick Nicklas snabbt ut"
"Okej sov gott, sa mamma igen och stängde den där lilla, tunna dörren som det skulle föreställa"
"Är det nu du ska fråga om vi ska ha sex?"
"Va nej?"
"Nehe ovanligt"
"Vadå bara för jag ville ha dörren stängd?"
"Ja"
"Ja jag vill fan inte se dem ligga och ta på varandra"
"Amen usch"
"Vadå?"
"Sova nu Nicklas"
Jag försökte att vända mig om på ett smidigt sätt i den lilla sängen, jag kände att Nicklas också försökte vända sig på ett litet smidigt sätt.
"Nicklas?"
"Mm?"
"Kan du hålla om mig?"
"Fryser du?"
"Jaa"
Han vände sig om och höll om mig bakifrån, jag förs verkligen på riktigt. Men varför känner jag mig så lugn och trygg när han håller om mig?
*
Har absolut inga idéer alls...
Hoppas allt är bra med er <3
-
Föresten har ni sett min nya omslagsbild? Ångar mig och tyvärr hittar jag inte den gamla bilden men Aja 🤷🏻♀️
DU LIEST GERADE
Kär i min halvbror
RomantikKär i min halvbror Prolog "Va?" "Men gumman vi klarar detta okej" "Ska du säga det är fan inte du som ska få Nicklas fucking Palmgren som halvbror!" - Jonna får snabbt reda på att hennes mamma träffat en kille Daniel som råkar vara pappa till den...