● Kapitulli i 3 ○

250 41 156
                                    

Dy fluturat blu.

Ai mbylli syte.

"Uhhh me ne fund u shtrita, dhe viti i tret i shkolles se mesme filloi. Muaji i pare dhe te gjithe te klasa ime dhe te paralelet ndiheshin emocionet, ato luftat e vogla qe kemi bere. Ato bankat qe i perplasnim ne mur, dhe kunderpergjigja qe vinte brenda sekondave nga muri ngjitur(ok kete e kemi ber une dhe klasa ime me klasen paralele qe kishim ngjitur ishte kaq qejf hahahahaha). Shkolla e mesme eshte nje nga periudhat, ose me sakt eshte periudha me e bukur qe mund te kalojn nxenesit...gjithmone ne klase ke:
○nje qe kur qesh, por te qeshuren e cuditshme dhe ngjitese...zgjon gjithe klasen.
●gjake nxehti/a, qe reagon shume here me shume se duhet neper situata.
○Ai/ajo qe meson, dhe i pelqejn lendet me te shemtuarat.
●Ata qe bejn zhurm, qe duan 10 minuta secili per te pushuar...i thencin.
○Vajzat ose me sakt bitch-et e klases, qe valvitin floket per nje cope shikimi dhe lidhje.
●Ata qe rrin urt, por kur behet fjale per zhurme dhe te dalin jashte si klas...nuk thone joooo.
○Djemt dhe vajzat qe "kane shume lidhje dashurore" (e vendosa ne thonjza), dhe kur vijn te rinjt i versulen menjehere.
E vazhdon akoma lista.

E shume e shume te tjera, por jane keto qe e bejn nje klase...pavarsisht se jo te gjithe mund te jene ne harmoni me njer-tjetrin. Klasa mbetet klase, dhe aty kalon gjysmen e dites. Mendimet e te gjitheve ne na kalonin nga provimet, por ato me te theksuarat...qe cdo here qe ajo teme hapej dhe donte me shume se nje ore te mbyllej ishte "festa e fundvitit, ose ndryshe festa e matures." Qe eshte nje tradit, e shkolles se mesme. Qe ne fillim po mendoj shume per fundin e vitit, gjithsesi keshtu do jene te gjithe te tjeret si mua...shoqeruesen akoma nuk e kam gjetur. Ose me sakt nuk e kam gjetur te duhuren, do thoni ju ke shume pordhe...nuk eshte puna aty. Por e keni parasysh kur jane disa qe te lepihen nga mbarapa dhe te duan vetem per interes? Une po e kam parasysh, dua dike dhe jo disa. Dua dike per me shume se shoqeruese, dhe jo per copeza lidhjes qe bejn sikur duhen. Nejse, nuk i kam vene re asnjehere atyreve, eshte e kot...jane bot me vete. Ok tani besoj se erdhi koha per gjume, sa eshte ore...ora...ora...Nuk po gjeje telefonin "po kerkonte me duar neper krevat posht mbulesave", ah ja ku eshte mes kembeve ehhh si ben aventura ti kur fle une gjum...nje te kthyer qe bej ndryshon drejtim. Ora 12:00, naten e mire e dashur...qe akoma nuk te kam."

Ne mengjes.......

Disa rreze dielli hyne midis hapsires se perdeve qe ai kishte lene, dhe i ran direkt ne fytyre. Per ti thene zgjohu, i dhane nje ngrohtesi te dukshme...por dhe nje ngacmin te hapur qe coje dhe ik ne banjo dhe behu gati. Tashme dielli ishte ngritur goxha ne qiell duke treguar se:mbreteresha ime e nates ma la mua vendin tani per tu treguar se nata iku dhe nje dite e re sapo ka filluar, ai ndjehu dicka por nuk po ngrihej. Levizi pak kembet posht mbulesave, sa per te treguar regimin qe ato rrezet e diellit i shkaktuan. Siper kishte vetem kanatjere veshur dhe bokse siper, qe ajo kanatierja i ishte ngritur lart duke treguar bokset ngjyre blu e theksuar dhe te rripat lexonte "Calvin Klein", ishte ne pozicionin qe barkun e kishte nga ana e krevatit...dhe nga hapsira qe kanatierja linte tregohej shume leht ajo vija qe i pershkruante gjithe kurrizin dhe te pasmet goxha te mira. Hapi njerin sy hapi tjetrin, pastaj i hapi te dy ter pertes. Kapi telefonin qe e kishte cuditerisht te koka, dhe jo neper turpi pa oren dhe vuri re qe ora kishte vajtur 6:20 leshoj nje pasthirrem pastaj e leshoi prap koken ne butesin e jastekut per arsye se e kishte ngritur pak koken per te pare oren.

"Ufff, qenka akoma shpejt po pyes veten te ngrihem apo jo."

Per ate nuk kishte dhe aq vone, se vetem nje autobuz merte per te mberritur ne shkolle.

"Do rri dhe pak, pastaj do ngrihem."

Dhe me ne fund vendosi qe te rrinte dhe pak me sakt dhe disa minuta, u kthyhe me fytyre nga tavani dhe ndjehu kenaqesin qe mbulesat u ferkuhan ne lekuren jo te mbuluar nga kanatierja. Aty zgjati pak duart dhe kembet per tu zgjauar sa me mire, ne kete menyre beri te mundur qe mbulesat te iknin pak...duke nxjer katroret e tij te dukshem qe i kishte ne bark. Mori telefonin, per te pare serish oren dhe.

UNE do hakmerrem per TYWhere stories live. Discover now