bad luck #3

206 22 1
                                    

אוקיי אז אני יודעת שמבחינת החדרים זה טיפה סותר את התקציר של הסיפור אבל אתם תבינו בהמשך, החלק הזה מופיע בסיפור אבל בשלב יותר מאוחר, אז תתאזרו בסבלנות כן?
אגב בתמונה אלה לואי ונוח! חמודים.

"אז הארי....איפה החדר שלי?" שאלתי אותו אחרי שסיימנו לאכול. אני אוכלת בדרך כלל אוכל מבחוץ ככה שאני לא רגילה בכלל לאוכל ביתי ואני אפילו לא ממש אוהבת את זה אבל הארי החליט להכין ספגטי ברוטב שמנת פטריות עם גבינה מגורדת מעל ופאק, הוא מבשל כלכך טוב שאני שוקלת להעסיק אותו כשף פרטי.

"אממ...תשמעי, יש בעיה קטנה."
זה כבר לא נשמע טוב.

"אני מידי פעם מביא לפה בנות, הבעיה היא, יש רק שני חדרים ובאחד אני ישן ובשני אני...אמ איתן." אה לעזאזל. הייתי כלכך ממוקדת בזה שהשותף שלי יהיה נחמד ולא בזה שיש מצב שהוא סטוציונר.
"למה אתה לא...איתן," גילגול עיניים, "בחדר שלך?"

"אמ...יש לי בעיה עם זה שנמצאים בחדר שלי, אף אחד לא נכנס לשם חוץ ממני." הוא גירד מאחורי הראש שלו ונראה נבוך. אני מנסה לכעוס עליך על זה שאתה חסר אחריות, מספיק להיראות טוב!
בסדר אני מודעת למשפט המטומטם אבל זה פשוט בלתי אפשרי לדבר איתו ככה.

"אם ידעת שתהיה בעיה כזאת מלכתחילה למה חיפשת שותף?" אולי היה עדיף אם לא הייתי עוזבת את הדירה ופשוט חוסכת את הבלגן והמריבות עם הבנים.

"כי זה מדכא להשכיר דירה לבד, אחרי כמה זמן זה כבר מתחיל לשעמם."
את האמת אני יכולה להבין אותו, הדירה די גדולה ואם הייתי כאן לבד הייתי מתחרפנת.
"אז איזה פיתרון יש? כי אני לא-"

"הכוונה שלי מעולם לא הייתה לתת לך לישון בחדר ההוא, פשוט רציתי לדבר איתך על זה לפני שאני קובע סידורי שינה.
חשבתי שאולי.." הוא לקח נשימה עמוקה והמשיך, "אולי את תישני בחדר שלי ואני אשן על הספה בסלון."

הוא מעדיף לצאת מאיזור הנוחות שלו ולתת את החדר שלו למישהי שהוא לא מכיר ובנוסף לישון בספה, רק כדי שאני לא אצטרך לישון בחדר השני או על הספה.
אני חוזרת בי.
כי לא כל אחד היה עושה את זה, השאר פשוט היו מראים לי את החדר השני ולא אומרים לי אפילו.
תאמינו לי, זה קרה לי פעם.

....כן, עם נוח, רדו מזה.

"אתה בטוח?"

"כן."

******
אני שונאת לראות אותו ככה.
עברו כמה ימים מאז שעברתי לכאן ובלילות האחרונים אני יוצאת מהחדר בלילה כדי לשתות מים ואני רואה אותו מתכווץ על הספה הזאת עם השמיכה שמכסה בקושי שליש מהגוף שלו.

וגם הלילה הלכתי למטבח כדי לשתות מים והחלטתי להפסיק את זה.
הוא היה ממש חמוד שהוא לא דרש ממני לישון על הספה או בחדר השני ושהוא נתן לי פרטיות וחדר משלי אבל מישהו חייב להציע את זה. ואם לא הוא אז אני.

roomies (Discontinued)Where stories live. Discover now