#6

158 19 3
                                    

כשהגענו למכון כושר הארי הוביל אותי למישהו גבוה עם שפם כלכך עבה, פאק איך לא חם לו עם זה? זה בגודל של פאקינג סנאי!

אוקיי לא, אני הבטחתי שאני אהיה נחמדה.

"דייב, זאת איזי, איזי, זה המאמן שלי דייב." הנחתי שהוא לא יאהב אותי בגלל שבגללי הארי הפסיד אימון אתמול אבל אלוהים המבט שהוא תקע בי היה די מלחיץ כמו של רוצח סדרתי. עם שפם בגודל של סנאי.

"אוקיי את יכולה לשבת שם על השולחן, אני אהיה בזירה ממול. תשתדלי לא לבהות יותר מידי." הוא הקניט והוציא לי לשון לפני שעזב אותי לבד עם דייב והלך להתכונן לאימון. בבקשה שלא ידבר איתי, בבקשה שלא ידבר איתי, בבקשה שלא ידבר איתי, בבקשה שלא יד-

"איזי נכון?"

גילגלתי עיניים בלב. כן זה אפשרי תסתמו.
"יאפ." בבקשה שזה יגמר פה.

"אוקיי תראי, לקח להארי הרבה זמן להגיע לאן שהוא עכשיו והוא מעולם לא הפסיד אימון או איחר או אפילו דיבר כלכך הרבה על בחורה. אבל מאז שאת הגעת...תראי אני לא אומר לך ללכת או להתרחק ממנו, אבל אני כן אומר לך שאם הוא חשוב לך את לא תנסי לחבל במקצוע שלו כי כרגע זה נראה שזה מה שאת עושה. אומנם זה היה אימון אחד אבל אני מכיר אנשים כאלה, הוא לא הראשון שאני מאמן. זה מתחיל באימון אחד וממשיך לחודשיים שלמים שהם נעדרים. ואז הם יורדים ליגה ומפסידים בקרבות בגלל שהם לא בכושר. אז תכבדי את זה ואל תפריעי לו."
וואו...לא ידעתי שזה באמת כלכך משמעותי...לעזאזל עכשיו נעלם לי כל החשק להיות פה. אולי אני אגיד להארי שאני לא מרגישה טוב? או שאני רוצה לבלות טיפה עם הבנים ולדבר איתם ביחידות לפני שכולנו יוצאים יחד לאכול...?

אל תסתכלו עליי ככה.
אם המאמן שלו אומר את זה סימן שהוא יודע על מה הוא מדבר, והקריירה של הארי באמת מדהימה והוא עבר דרך כלכך ארוכה והוא ניצח כלכך הרבה אנשים שיותר חזקים ממנו ויותר גדולים ממנו ואני מניחה שזה בזכות האימונים, ואני לא רוצה לקלקל את זה.

הכנסתי את הפלאפון לכיס האחורי והתקדמתי אליו כדי להגיד לו שאני הולכת הביתה, אבל החיוך שעלה על פניו ברגע שהסתכל עליי פשוט הרג אותי, הוא שמח שאני פה סופסוף ועכשיו אני אגיד לו שאני הולכת? לפני שבכלל התחיל? אני לא מסוגלת לעשות אתזה.
ולכן כל מה שיצא מהפה שלי היה "אממ איפה השירותים?" כן.

ואחרי שהראה לי אמרתי לו שכמובן שיתחיל את האימון ואני אבוא לראות עוד כמה דקות. כמה דקות בתחת שלי, אני הולכת להסתגר שם כל האימון. היי לפחות זה נחשב שהייתי שם, לא?

(לא זה לא.)

עוד מילה אחת.

(מילה)

אוקיי זהו זה חתיכת-

"אהמ תפוס," מישהי מילמלה כשדפקתי על הדלת של תא השירותים היחיד שהיה שם. וואט. דה. פאק. מיליון נשים וגברים מתאמנים שם והם לא טרחו לשים יותר מאסלה אחת בשירותים? באמת? זה כלכך לא בסדר.
"זה בסדר, קחי את הזמן...אני סתם מסתתרת."
"מסתתרת?" את מדברת עם מישהי שבאמצע לעשות את העניינים שלה מה לעזאזל עובר עליך פסיכופטית? "אמ כן, ידיד שלי הביא אותי כדי שאני אראה אותו מתאמן והמאמן שלו די נכנס בי ואמר לי להתרחק ממנו כי בלי כוונה גרמתי לו אתמול לפספס אימון...רגע זה נשמע כאילו הוא ממש סוטה. לא, זה יצא לא טוב, הוא פשוט..." לא, פשוט כל דרך שאני מנסה לנסח את זה בראש שלי יצאה מביכה וסוטה. ואז היא פשוט הקלה על המצב, ציחקקה ואמרה, "זה בסדר אני מבינה, את האמת אחי מנסה לעשות את זה עם השותפה שלו, הוא חושב שזה יהיה ממש מגניב אם היא באמת תזרום לראות ולהבין במה הוא עוסק ולתמוך בו. זה ממש חשוב לו."

roomies (Discontinued)Where stories live. Discover now