-Emily szemszöge-
11-kor keltem. Eszembe jutott, hogy Jason kezeiben aludtam el, és hogy valószínű, hogy ő tett az ágyamba. Viszont a kerekesszékem az ablak mellett maradt. Szóval vagy egész nap az ágyban maradok, vagy elkúszok a székemig. Délig az ágyamban unatkoztam, de nem bírtam tovább. Az éjjeliszekrényembe kapaszkodva próbáltam lejutni az ágyról. Nem sok sikerrel. Az éjjeliszekrény feldőlt, a Jason-től kapott virág egy vázába volt rajta, ami leesett, és így összetört. Én pedig elvesztettem az egyensúlyomat, és ráestem a szilánkokra. Az utolsó emlékképem az volt, hogy egy nagy szilánk beleáll a hátamba, és én keservesen felsikítok. Ezután elhomályosult minden, és én elájultam.
-Jason szemszöge-
Ma kivételesen rövidebb napom van, mivel beteg lett a tanár, így elmarad az utolsó kettő óránk. Dél van, és most indulok Em-hez. Amikor az utcájukba érek, felnézek az ablakba. Em nincs ott. Vajon mi történhetett?!
Már sprintelek a bejárat felé, miközben azon gondolkozok, hogy mi történhetett. Ma nincs itt a nő, aki Em-et eltartja. Ilyenkor van szabadnapja, így kopogás nélkül rontok be a házba.
Felfutok a lépcsőn Em szobájába. Emily a padlón fekszik, és minden csupa vér körülötte. Azonnal hívom a mentőket. Ledarálom a fontos dolgokat, és odamegye Em-hez.
Virág, és szilánkok között fekszik. Kiemelem a vértócsából, és lerohanok vele. Szilánkok állnak ki a testéből, ezért próbálom minél óvatosabban letenni a hordágyra. A mentősökkel megyek a kórházba. Azonnal viszik a műtőbe.
Kint leülök a váróban. Megpróbáltam értesíteni a szüleit, kevés sikerrel. A barátnőjét viszont elértem. Ő azt ígérte, hogy siet, ahogy tud, és jön a kórházba. 10 perc elteltével meg is érkezik. 3 óra körül kijött az orvosa, aki a balesetekor is kezelte.-Önök Emily hozzátartozói?
-Igen.
-Dr. Watson vagyok, Emily kezelőorvosa. Emily állapota jelenleg stabil. Rengeteg szilánkot kellett kiszednünk a testéből. Egy nagyobb szilánk sajnos a veséjébe fúródott, de szerencsére nem károsította. Most még az altató miatt alszik, és valószínűleg csak másnap fog felébredni. Amint kihozzák, bemehetnek hozzá.
Még beszéltünk az orvossal pár szót, majd bementünk Em-hez. Sápadt volt az arca, és nyakig be volt takarva. Megan-nel leültünk az ágya mellé, és estig ott voltunk. 6 óra körül Megs hazament. Én egész éjszaka bent maradtam vele. Dobtam egy sms-t Adam-nek, hogy Em kórházban van, és hogy holnap nem megyek suliba. Szüleimnek meg annyit írtam, hogy Adam-nél alszom. Máskor majd mesélek nekik Emily-ről, meg talán be is mutatom nekik. De ez a jövő zenéje. Most az a legfontosabb, hogy Em felébredjen, és meggyógyuljon.
X.X
YOU ARE READING
A lány az ablakban
Teen FictionEgyik nap, épp mikor hazafele tartok, meglátom őt, ahogy az ablakból figyel. Melegség áraszt el belülről, és visszamosolygok rá. Másnap már nincs ott. Aggódok érte. Eddig minden nap ott ült, és figyelt. Mi történhetett? Jason és Emily története. Las...