Rüzgâr, dedesi ile annesi Müberra Hanım tarafından büyütülen ünlü Demirsoy ailesinin bir üyesidir. Biraz içine kapanık olan Rüzgâr küçük bir çocukken bisikleti ile komşu kızı Yağmur ile çarpışır ve Yağmur’a olan karşılıksız aşkı başlar. Günleri balkondan Yağmur’u izlemek ile geçerken çok sevdiği dedesinin verdiği kalemler ve defter ile içindeki yoğun duyguları yazar ve bir daha da yazmayı hiç bırakmaz. Rüzgâr’ ın artık iç dünyası sadece kâğıtlara dökülür.
Yağmur ise ailesinin tek kızı olarak büyümekte olup Rüzgâr ile samimi bir arkadaşlık kurmaktadır ama kendisi için arkadaşlıktan öteye geçmemektedir. Berker adındaki sevgilisi ile beraberlik kurarken Berker ile arası kötü durumda olduğu zamanlarda hep Rüzgâr’ ın yanına gelerek ondan destek ve ilgi bulmaya çalışmaktadır.
Rüzgâr artık üniversiteyi de bitirmiştir ve dedesi onu tek varis olarak şirketlerinin başına patron olarak oturtma planları yaparken bir yandan da onu yetiştirmeye çalışmaktadır. Ama Rüzgâr’ ın aklı her zaman Yağmur’ dadır, sürekli onu düşünerek ve bir türlü aşkını itiraf edemediği için de sürekli içindeki duygularını kâğıtlara aktararak zaman geçirmektedir. Dedesini ve annesini çok sevdiği, onları üzmemek için bir yandan iyi bir evlat ve iyi bir şirket adamı olmaya da çalışmaktadır. Ve özellikle dedesi vefat ettikten sonra kendi üzerindeki sorumluluğu kişisel olarak da artmıştır.
Yağmur yine bir gün Berker ile sorunlar yaşamıştır ve her zamanki gibi Yağmur’ un yolu Rüzgâr’ a düşmüştür. İkisi birlikte deniz kenarına oturmaya giderler ve Rüzgâr Yağmur’ a 21 tane uçan balon alır. Rüzgâr Yağmur’a kâğıtlara bir şeyler yazdıktan sonra balonlara bağlayıp yazdıklarını havaya bırakmayı teklif eder ve Yağmur yazılanları birbirlerine göstermemek koşulu ile hemen kabul eder. İlk Rüzgâr yazar ve kâğıdını bağlayıp havaya bırakır fakat balonu ağacın dallarına takılır, balon patlar. Patlayan balondaki yazı ise Yağmur’ un kucağına düşer ve Yağmur hemen kâğıdı açıp okumaya başlar. Kâğıtta yazan tek bir cümle vardır “”. Yağmur’ da kâğıda bir şeyler yazdıktan sonra balonuna bağlar, deniz kıyısına kadar gelerek balonunu havaya bırakır ve gökyüzüne doğru uçmaya başlar. Rüzgâr kâğıtta yazılanları çok merak etmiştir ama içindekileri ancak sonraki bir zamanda öğrenebilecektir.
Rüzgar artık Yağmur’ a olan aşkını daha fazla içinde saklamanın anlamsız olduğunu düşünerek Yağmur’a açılır fakat yine Yağmur’ dan bir karşılık alamaz. Bu durum karşısında Rüzgâr haber vermeksizin telefonunu kapatarak evden ayrılır. Düşüncelerinde hep oralardan uzaklaşıp tek başına yaşama isteği vardır ama en sonunda böyle bir olay ile annesini üzemeyeceğini, ona haksızlık yapmış olacağını düşünerek sabaha karşı telefonunu açar. Annesinin defalarca kendisini aramış olduğunu görerek meraklandığını düşünür ve evin yolunu tutar. Eve girdiğinde annesinin koltukta yattığını görür ve ona sürpriz yapmak için kahvaltı hazırlamaya başlar. Fakat kahvaltı için annesini kaldırmak istediğinde ellerinin buz gibi olduğunu ve öldüğünü görür. Rüzgâr artık yıkıldığını düşünmeye başlar.
Bu sarsıcı günlerden sonra Rüzgâr bir kez daha sarsılmıştır. Annesinin kendisine bırakmış olduğu bir kutudaki mektup ile ailesinin gerçek ailesi olmadığını gerçek annesinin doğum sırasında öldüğünü babasının ise psikolojik bunalıma girip bebeğe bakamayacağını söyleyip bebeği doktorları olan Müberra Hanıma bıraktığını öğrenir. Bu olay Rüzgâr için son nokta olmuştur ve evini terk edip Bozca adaya yerleşir. Herkes den uzaklaşmış bir şekilde hayat sürerken bir yandan kendine blog sayfası üzerinden Mecaz Adam adı altından duygularını yine yazılara dökmeye devam etmeye başlar.
Rüzgâr artık bir Demirsoy değil Mecaz Adam olmuştur ve birçok kişi yazdıklarını takip etmeye başlamıştır. Takipçilerinden bir çok mesaj gelirken bir gün mesajlarının içinde Yağmur’ dan gelen bir mesaj olduğunu görür. Yağmur ile yapmış olduğu mesajlaşmalar sonrasında Yağmur’ un Berker’ den ayrıldığını, Rüzgâr’ a haksızlık yaptığını düşündüğünü, her gün Rüzgâr’ ın bir gün gelebileceğini düşünerek evinin ışıklarını kontrol ettiğini öğrenir. Rüzgar artık Yağmur’ dan ikisini anlattığını görünce evine ve Yağmur’ a geri döner…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keske Yaşamasam😢😢
RomanceAdamlık, bir kadını bir ömür sevmekten geçer. Kadınlık da kendini bir ömür sevecek adamın değerini bilmektir. Kimin için yaratıldığını bilmiyorsun elbette ama bu hikâyenin başrolü sensin. Aşkı senin, acısı senin. Kimse içinde kopan fırtınaları anlam...