Berk'ten
Kalktığımda yerde uzanmış boylu boyunca yatıyordum. Başımda bir ağrı vardı. Nolmuştu bana?
Bir süre sonra ayaklandım.Sabah olmuştu. Peki ya Ceren neredeydi?
Yerdeki notu gördüm.
BAKALIM ONSUZLUK NASILMIŞ?Siktir. Piç Tarık.
Napıcaktım şimdi? Hemen telefonumu cebimden çıkarıp Arız 'ı aradım.
-Alo abi?
-Arız bizim ekibi topla ve beni bekleyin.
-Sen nerdesin abi akşamdan beri?
-Düğünde.
-Abi orda naptın?
-Göbek attım Arız, göbek attım.
-Peki abi.
Hızla arabaya yöneldim.
-Madem sen öylesin bende böyleyim.
Deyip. Arabayı çalıştırdım. Hiç gitmediğim kadar hızlı gidiyordum.
Ben bu kız için neden bunları yapıyordum? Yoksa onu seviyorum mu? Yok canım ne sevmesi? Berk Atahan ve aşık olmak. I ııh hiç uymadı.
Son hız bizim mekana geldim. Arız adamları toplamıştı.
Ortalarına geçip
-Tarık uslu durmuyo. Canının biraz daha yanmasını istiyo. Biz de bizden istenen şeyi hiçbir zaman geri çevirmediğimiz için onun isteğini de yerine getiricez.
Arız:
-Abi noldu çok sinirlisin?-Düğünde ben sigara içerken Ceren i kaçırdılar.
Arız kızınca adamlara baktı.
-Abi olmuş bi hata dikkat etmemişler.
-Arız sen adamları yoldan çevirip koruma olarak mı yoksa sadece arkadaş olarak mı seçiyorsun?
-Yok abi hepsi eğitimli. Afedersin bi daha olmaz.
-Arız artık zaten istesende olmaz.
-Bu ne demek şimdi?
-Şu demek artık korumaları Deha seçecek.
Daha sonra Dehayı çağırdım
-Bu iş sende deha.
Hepsi bana bakıyordu.
-Biz kaç kişiyiz Arız?
-Başka görevde olanlarıda sayarsak yüz
-Okey. Buradakiler de yetmiş.
Baskına çıkıyoruz.Arabalar ve silahlar hazırlandı. Tarığa bu gece üçte baskın yapacaktık. Saat öğlenin biriydi ve ben plan yapmama rağmen hala plan yapıyordum.
Ceren den
Gözlerimi açtığımda her şey kapkaranlıktı.En son düğün, Berk, sigara,ben ve ah kaçırılmıştım. Ağzım açık olduğu için
avazım çıktığı kadar-İMDAAAAAAAAAAAAT. BEEEERRRRKK. KURTAAAAAR. BEEEEENİİİİ.
diye bağırdım ama çok geçmeden ağzım kapatılmış gözlerim açılmıştı.
-Bana bak küçük sürtük eğer biraz daha bağırırsan seni keserim.. Çok ciddiyim.
-Hı hı dedim bezin altından. Adam gidince de içimden "Bok kesersin" dedim.
Bir süre sonra başka bi adam geldi.
Açlıktan ölüyor ve susuzluktan kırılıyordum.
-Düşmanda olsan yemek içmek seninde hakkın.
Dedi. Ve mutfak sandığım yere girdi.
Yarı uyur yarı uyanıktım.
Adam mutfaktan elinde bir tepsiyle çıktı. Tepside hamburger,patates kızartması ve meyve suyu vardı. Bi de bıçak. Bıçak mı? Bıçak ne içindi? Olamaz bana zarar vermez dimi veremez canım ya. Yok yok onda inşallah o göt yoktur.
Biraz sonra yanıma varmıştı. Bıçakla ellerimdeki ipi açtıktan sonra bıçağı sehpanın üzerine koydu.
Ve tepsiyi bana uzattı. Aldım. Daha sonra ağzımı açtı. Açtım. Hatta çok açtım ama yememeliydim.
Bir iki tane patates kızartması attım ağzıma. MG DONALTS tan alınmıştı. Ne kötülüğü olabilirdiki? Patates kızartmasının hepsini bitirdim.
Üstüme bi güç geldi.
Adam televizyona bakarken yarı uyur yarı uyanıktı.
Önce ayaklarımı çözdüm. Ne olur ne olmaz diye yanıma bıçağıda aldım. Kapıya doğru yavaşça ilerledim.
Kapının önüne geldiğimde. Kapıyı zorladım. Kapı demir olduğu için tangırdamıştı.
O tangırtıya önce adam uyandı. Sonrada yukarıdaki adamlar indi.
-Lanet girsin kapı kilitli.
-Ben sana girerim merak etme.
Dedi adamlar dan birisi.
-Yemin ederim ki keserim kendimi. Yaklaşmayın.
-Kes bize bi zarar gelmez.
O sırada kapı açılmıştı ama ben dönememiştim. Yeni dönmüştüm ki adam bıçağı elimden aldı ve bana bi tokat yapıştırdı. Sonrada burnumdan ve ağzımdan gelen kanla bayıldım.
Arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz? Lütfen oylarımızı ve yorumlarımızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ALDIĞIM NEFES SEN OL
RomanceBir mafyaya aşık olmak nasıl bişey? Eğer merak ediyorsanız mutlaka okumalısınız.