YAZAR AĞZINDAN
Genç kız başında hissettiği sıkıysa yere yığıldı.Adamlar küfretmeye ona vuran adam Ekrem 'e bağırmaya başladılar. Apar topar patronu aradılar.
-Alo patron bizim bu kaçırdığımız kız vardıya Ceren.
-Noldu lan bi şey mi yaptınız kıza?
- ...
-Konuş lan piç kurusu.
-Abi kız kaçmaya kalktı. Ekremde diğer kapıdan dolanıp kapıyı açtı kıza bi tane çaktı. Kızın şimdi ağzından burnundan kan geliyo bayıldı.
-Sikerim yapçanız işi geliyom.
Bir süre sonra Tarık geldi. Yerde yatan kıza bakıp küfürler yağdırdı.
Daha sonrada gece birde Berk in mekanın önüne bırakmalarını emretti.
Zaten saat onbirdi. İki saat sonra hazırlanıp yola çıktılar.
Bir süre sonra Berk'in evinin önündeydiler.
Cereni merdivene bırakıp zile bastılar. Daha sonrada arabalara binip kaçtılar.
Genç adam bi anda korumak zorunda olduğu kızı kan revan içinde görünce şaşırdı. Ve birazda kızdı.
Hemen Arız ı aradı.
-Alo Arız Deha yı da alıp beş dakkaya burda olun.
Az sonra Arız ın telefonuna konum geldi. Bu Berk Beyin babaannesinin eviydi.
Arız ve Deha arkalarındaki arabaya üç adam daha alıp yola koyuldular.
Genç adam kızın bedenini kucağına almış merdivenlerde oturuyordu.
Bir yanda da kızın yüzünü avuçlamış ona
-İyileşiceksin. Sana bunu yapan adamın cezasını vericem. Uyan bi tanem uyan.Çok geçmeden Arız ve Deha arabayı durdurdu. Arkalarındaki arabada durdu. Berk Cereni kucakladığı gibi arka koltuğa yatırdı.
Kendiside diğer taraftan binip başını tekrar kucağına aldı.
Arada bi
-Daha hızlı daha hızlı deyip duruyordu.Bi ara gözü burnundan akan kana kaydı. Hemen Deha ya seslendi.
-Deha hemen bi ıslak mendil.
Deha hızla ıslak mendili uzattı. Burnundaki kurumuş kanı silmek istedi önce ama daha sonra ya yanlış yaparsam.
Dedi.
Sonunda hastaneye gelmişlerdi. Hızla sedyeye yatırdılar. Doktorlar onu ameliyathaneye aldılar.
Berk se hastanenin bir köşesine sinip oturdu.
BERK 'TEN
Ceren nasıl bu hale gelmişti. Gerçekten dokunduğum herşeyi yakacak kadar şefkatliydim.
Onun için neden bu kadar çok endişeleniyorum? Neden yanımda olmadığı her an hüzünleniyorum?
Neden onu kıskanıyorum?NEDEN? NEDEN? NEDEN?
Ona her yaklaştığımda yanıyorum. Hatta belki yakıyorum.
Ne yakması sen sadece ona zarar veriyorsun. Çık şu kızın hayatından çık.
İç sesim bile böyle derken. Napmalıydım?
Onu ilk gördüğüm gün boynunda bıçak varken ne kadar masumdu.
CEREN. CEREN. CEREN.
Aklımdan geçen tek şey buydu. Ya ona bi şey olursa.
Ben niye böyle düşünüyodum ki. Ona karşı duygularım mı vardı? Yok canım ne saçmalıyorum ben?
Şimdi bunları düşünmenin ne yeri ne de zamanı. Ben ayrıca o kızdan hoşlanmıyorum.
Daha hayatında yokken bu kadar zarar veren biri onu sevemez.
Saçmalama aşk laftan anlamaz.
Sen sus Ördek.
Asıl sen sus tavuk.
-Ehhhh. Kesin be.
-Noldu abi?
-İç sesimle pardon seslerimle konuşuyodum. Sen bakma bana boşver işte.
-Yenge iyi olucak abi.
-Deha yürü git saçmalama.
Arkadaşlar sizce Ceren iyileşecek mi?
BERK hangi iç sesine inanacak?
Lütfen oy vermeyi ve düşüncelerinizi ifade etmeyi yani yorum atmayı unutmayalım.
POKEMONCUKLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ALDIĞIM NEFES SEN OL
RomanceBir mafyaya aşık olmak nasıl bişey? Eğer merak ediyorsanız mutlaka okumalısınız.