#After 2 years#
Perspectiva Andreei
Chiar atât de mult mă urăşte viața asta a mea? Chiar atât de mult? Păi, în primul rând, hei. Au trecut 2 ani de când sunt în Anglia şi a trecut un an de la înființarea trupei INSPIRATION. Poate va întrebați de ce cred ca mă urăște viața. Păi hai sa va spun. Tocmai am fost anunțați că vom avea un concert în România, în Constanța mai exact, iar eu, sunt cât se poate de nervoasă pe tema asta și pe lângă faptul ca eu sunt nervoasă ca vom avea un concert fix în Constanța şi poate vine şi Vlad, ceilalți sunt bucuroși. Minunat, ce pot spune! Acum ne pregătim să plecăm către studio pentru a înregistra următoarea piesă. Deja avem trei piese, plus asta care va fi publicată cât de curând. Prima se numește "Love me!", a doua se numeşte " Ambition", a treia se numeşte "Tape Of Inspiration" iar asta care va fi publicată cât de curând se numește "The Band". Îmi scot și eu camera pentru că da și încep sa filmez.
-Heei, salutare toată lumea, eu sunt Andreea și suntem aici în maşină cu nebunii ăştia. Ne îndreptăm spre studio pentru a înregistra următoarea piesă care va fi publicată cât de curând, mai pe scurt, pe 20 iulie, adică peste 5 zile, yay. Ăsta care conduce e Max, cea din dreapta mea e Dia, cea din strânga mea e Puka şi în față în stânga e Deniz care vorbeşte la telefon.
-Salut fanii mei, bă. *spune Deniz şi râde*
-Haideți, am ajuns. *spune Max*
-Ok, poate voi mai filma ceva la studio dar acum am ajuns la studio şi trebuie sa urcăm apoi sa înregistrăm, vă pupăm, bye. Ne vedem mai târziu. *spun eu*
Coborâm din maşină iar Max o încuie. Intrăm în clădire și mergem la lift. Urcăm și apăsăm pe butonul cu etajul 9. Ajungem şi intrăm în studio unde îl vedem pe Justin. (B)
*va fi o discuție în engleză dar eu o scriu în romana*
-Bunăă. *spunem noi*
-Salut. Sunteți pregătiți pentru a înregistra versurile noii melodii? *spune Justin*
-Ne-am născut pregătiți. *spune Deniz*
-Bine, să-i dăm drumul.
Ne-am dus în cabina de înregistrări şi am început să înregistrăm.
***
Buun, am terminat de înregistrat iar mâine mergem să filmăm clipul. Yay, au ieșit foarte bine vocile noastre. Acum pornesc din nou camera şi continui videoclipul.
-Hei, lume. Yay, am terminat de înregistrat versurile iar mâine mergem să filmăm clipul melodiei "The Band". Avem emoții, sincer, plus ca vom avea concert în România, în Constanța pe 18 iulie, ceea ce nu prea mă-ncântă.
-N-o încântă pentru ca poate va fi şi Vlad pe acolo și d-aia. *spune Max de pe fundal*
-Taci mă. *spun eu și mă strâmb*
-Vedeți, ce v-am spus eu. *spune el*
-Bla, bla, bla. *spun eu și încerc să-l ignor*În orice caz, nu mă interesează, vom veni şi în Constanța pentru că concertul e concert și nu stă în calea mea Vlad. Ok, dragii mei. Cam atât a fost şi cu acest video, nu uitați sa veniți la concert cei din România, mai multe detalii voi da pe Instagram, voi pune anunțul și voi spune acolo locul, ora, data nu mai e nevoie să o spun pentru ca am spus-o, 18 iulie şi multe altele. Ei bine, eu am fost Andreea şi ei au fost Max, Puka, Dia, Deniz și Justin, dacă v-a plăcut și acest video nu uitați sa dați un like, un share şi un subscribe canalului meu de YouTube, în descriere aveți și canalele lor, cei de pe fundal şi ne revedem data viitoare. Pa! *spun şi închid camera*
-Mamă, da' repede vorbeşti. *spune Puka*
-Eh, am momente şi eu. *spun şi râd*
După ce am mai stat de vorba cu Justin, am plecat spre mall. Trebuie sa ne mişcă mai repede pentru că trebuie să mergem și la noi în apartamente pentru a ne face fiecare bagajele pentru că mâine la 14:30 avion spre România. Ne-am plimbat mai mult prin mall, nu ne-am luat haine pentru că avem foarte multe. Acum am intrat fiecare în apartamentul său şi am început să facem bagajele. Mi-am pus în bagaj toate lucrurile necesare şi vrem să plecăm mai devreme pentru ca vrem sa mai vedem ce e noi prin Constanța, dacă noi nu am mai fost de foarte mult timp acolo cred că s-a schimbat câte ceva, zic și eu. Pentru că e vară, mi-am pus şi costumul meu de baie plus multe haine de vară. Vom sta două săptămâni în România, după care ne întoarcem înapoi în Anglia pentru că avem multa treabă la studio, plus concerte, coregrafii şi multe altele. Suntem în grabă pentru că avem și leneși prin trupă, nu dau nume, şi sunt prea multe de făcut și ceilalți sunt...ca naiba. *face palm*. După ce am terminat cu bagajele, mi-am luat telefonul și am pus anunțul în care spun de concert; unde se va desfășura, ora şi celelalte. Mă pun la biroul meu unde editez şi încep să editez noul video. După ce l-am editat, l-am încărcat pe YouTube şi am făcut și un Insta Story pentru cine încă nu a văzut ca am postat. Am terminat și cu editatul, și cu postatul pe YouTube şi Instagram iar acum îmi trebuie doar un duş lung şi fierbinte şi somn. Îmi iau haine din dressing şi mă îndrept spre baie, pentru a-mi face duşul cel lung și fierbinte la care visez.
***
După un duş lung de 2 ore, am ieșit din dus și m-am șters de apă folosind un prosop roz și pufos, m-am îmbrăcat și acum sunt în pat. Îmi trag pătura pe mine şi închid ochii, lăsându-mă purtată de lumea viselor şi visând cum va fi la concert.Oh, hei, floricelele mele. Ce faceți, voi, mă? Am postat și eu fiindcă de ce nu, scuze dacă sunt greșeli gramaticale, sper că v-a plăcut capitolul și ne auzim data viitoare. Dacă v-a plăcut, nu uitați sa ați un vot, un follow alea, alea.
"Două mere, două pere
V-am pupat, la revedere"
Vă pwp
Papa
Byee
Inimă
Inimă
Inimă
Inimă
Inimă
Inimă
#Ali
CITEȘTI
Iubire De Vloggeri. [În Curs De Editare] Vol. 1
FanfictionAndreea şi Sara, sunt două fete în vârstă de 17 ani. Ele sunt două vloggerițe renumite în România. Au peste 600.000 de abonați. Fiecare are viața ei, dar sunt prietene foarte bune, sunt ca două surori. Ceilalți vloggeri le cunosc foarte bine şi sunt...