heey , ik heb het al gezegd, maar ik zeg het toch nog een keer : ik heb deze stukken uit het boek overgeschreven, dus niet zelf verzonnen !!!!! , xx Romy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Er was haar gezegd dat ze over het tuinpad om het huis moest lopen naar de ingang van het kelderappartement 39B. Dus liep ze dood de tuin vol welig tierend onkruid. De zwarte deur was afgebladderd en de ramen konden niet alleen een likje verf maar ook een schoonmaakbeurt gebruiken. Ze drukte op de bel, en na een poosje verscheen Ed ( de muziekleraar van owen) aan de deur , die net zoals het huis ook wel een beetje zorg en aandacht nodig had. 'dag , eh , Annie... kom binnen' Ed glimlachte en maakte een uitnodigend gebaar om de smalle gang in te komen.Ze schuifelde langs een rek vol jassen en jacks, met daaronder laarzen, schoenen en kaplaarzen. Daarna kwam ze in een keukentje met een laag plafond. Ook daar stond het propvol. (Dit is geen quote ,ik vond het gewoon een grappig stukje , dus daarom heb ik hem opgeschreven)
- Lana was gestopt met scrabbelen -'niks voor mij'- en zat nu te bladeren in een stapel dikke boeken die naast de bank stond. 'die zijn van mijn zus' verklaarde ed. 'die had allemaal van die kunstboeken. Maar het grootste deel is hier beland' Dat was niet zo verwonderlijk. Eds appartementje was nou echt een plek waar dingen belandden en nooit meer weggingen.
- 'Sommige mensen zijn toch zo koppig , Ze weten gewoon niet wat het beste voor ze is. Die mensen moeten af en toe een schop onder hun kont krijgen.'
- De laatste tijd dacht Annie vaak dat ze nog dood zou neervallen als er weer een paar avonden vol drank, lol en spelletjes met Connor en hector zouden volgen. Maar het zou nog wel even duren voordat ze genoeg geld bij elkaar zou hebben geschraapt om een aanbetaling te doen op een nieuw huis. En nu was daar zomaar dé oplossing. Dat was het bewijs dat je altijd lippenstift moest opdoen, parfum aanbrengen, op hoge hakken lopen en positief blijven.
JE LEEST
Quotes uit boeken en films
De TodoHallo allemaal :) dit boek/verhaal gaat over quotes die ik heb gevonden in boeken en uit films. Ik verzamel ze al best lang , en ik dacht ; laat ik ze eens delen met de wereld :) Even voor de DUIDELIJKHEID ; ik verzin deze quotes niet zelf , ik typ...