27

423 57 0
                                    

Nayeon terkejut beruk. Beruk pun tak macam dia. K joke.

"Yahh" jerit Nayeon.

"Wae?" hyo turut terkejut dengan jeritan Nayeon.

"Aiss.. Paboyah.. Aigoo" Nayeon terus bangun dari tempat dia jatuh.

"Wae?" soal hyo dengan muka blurnya.

"Aigoo.. Hyo ahh.. Kenapa pakai mask macam tu.. Aigoo" bising Nayeon.

"Aigoo" hyo turut bising lalu nenarik tangan Nayeon masuk ke biliknya.

"Duduk sini" hyo memaksa Nayeon.

Hyo menutup pintu semula. Dia duduk di atas katil manakala Nayeon duduk di kerusi hadapanya.

Dalam beberapa saat dengan perasaan Nayeon yang terkejut kerana di tarik tangan sebentar tadi. Hyo baring dan menyambung tidurnya.

[Nayeon POV]

Hah? Okay ni rasa nak maki ni.

Hyo ahh.. Ahh?? Aigoo..

Dia sambung tidur? Huh.. Jinjja?

Arrhh.. Shit...

Yah.. Bitch..

Okay ni dah lebih..

Hyo ahh.. You must get up from sleep before i slap you.. And after that your face would be pig.. Because your face full of red dot from me..

_____

Di hospital.

'Apakah hikmah di sebalik semua yang terjadi ni?' soal Jungkook dalam hati.

'Alahai.. Setakat kaki je yang sakit perlukah aku yang periksa kawan 'dia'?' bising Jungkook dalam hati.

Beberapa minit kemudian.

"Okay doktor namjoon saya dah siap" kata Jungkook.

"Ouh.. Okay.. Kamsahamida" ucap namjoon.

Mereka keluar dari bilik pesakit.

'Huh' Jungkook mengeluh.

"Errmm.. Jungkook.. Mianhae" kata namjoon.

"Wae?"

"Sebenarnya saya nak awak tolong gantikan tempat doktor V" terang namjoon.

"Ouh.. Tapi kenapa?" soal Jungkook sambil berjalan seiring bersama doktor namjoon ke bilik namjoon.

"Sebab.." kata namjoon sambil memutarkan tombol dan menolak untuk masuk.

Dia memberi isyarat kepada Jungkook untuk masuk ke biliknya. Jungkook melangkah masuk tanpa rasa segan atau apa pun.

Jungkook dan namjoon duduk di kerusi yang di sediakan.

"Sebab.. Belum ada doktor baru yang dapat menggantikan tempat doktor V. Lagi satu pihak hospital kita kekurangan pekerja" terang doktor namjoon dengan lebih jelas.

"Nae... Araseo" Jungkook angguk.
Dengan mukanya yang berpura terkejut dengan bebelan namjoon.

"Sampai sekarang memang pihak hospital masih mencari pekerja baru" sambung namjoon.

"Nae" kata Jungkook malas hendak mendengar lagi bebelan namjoon.

Bersambung..

Vote ( )
Read ( )

AfIqAh_RoSnI

_____

Sabar ye baru lima hari author tak update.. Ingat nak sambung tujuh hari tak nak update. Hahah maklumlah buat story kat sini tak dapat gaji..

Vote lah ramai2.. Kalau ramaii.. Author buat chap speciel.. Nak buat mr arrogant 2 takut tak ada idea je.. Ok pape pun vote ye..

Mr. Arrogant my husband [J.J.K x Ji Hyo] [C]Where stories live. Discover now