48

633 38 1
                                    

"Would you marry me?" soal lelaki itu.

"Jung..kook.ahh" panggil hyo.

Hyo terus memeluk Jungkook. Jungkook membalas pelukan Hyo.

"Thank you semua" ucap Hyo.

Pelukan masih belum di leraikan. "Jangan tinggalkan Hyo" bisik Hyo yang hanya di dengari oleh Jungkook. "I never left you" bisik Jungkook semula.

Jungkook mencium dahi Hyo dan pelukan di leraikan. "So.. Aku tak kena reject lah ni" soal Jungkook.

"Agaknyalah.. No aku kau okay?"

"Okay"

_____

Selepas upacara nikah di lakukan. Mereka naik ke pelamin. Hanya buat yang simple.

_____

'Haih.. Nasib kau tak khawin dengan aku punya' bisik hati Jin yang melihat jungkook dari jauh.

Tiba-tiba satu tangan memegang bahunya. "Boss" panggil lelaki itu.

"Hah.. Kenapa?" soal Jin.

"Tu.. Girlfriend boss datang.." kata Jhope sedikit berbisik.

"Sayangg.." panggil Jin kepada Tiffanny.

"Heyy.. Wahh handsomenya boyfriend I ni" Tiffanny memicit pipi Jin. Jin memeluk pinggang Tiffanny.

'Untung kau Jungkook' bisik hati Tiffanny.

_____

[Ji hyo POV]

V hyung.. Hyo dah khawin. Dengan lelaki yang hyo suka, sayang. Hyo dah pun di gelar isteri kepada Mr. Arragont.

Hyung dekat sana macam mana? Hyung datang lah sini tengok Hyo. Hyung teman Hyo dekat sini.
Hyo rindu hyung. Hyung kata nak tengok bila Hyo khawin jadi.. Datang lah sini.

[End POV]

Tiba-tiba angin yang agak kuat datang menghala ke arah Hyo. Hyo tersenyum.

'Thank you hyung' ucap Hyo.

____

"Wahhhh dah khawin dah dia orang. Dulu gaduh je.. Sekarang tengok.. Khawin juga" kata Namjoon kepada suga. Suga kawan rapatnya. Dan suga abang Jungkook.

Suga hanya tersenyum sambil memeluk isterinya di sisi.

_____

'Semoga bahagia Hyo. Kalau v hyung ada mesti dia bahagia' bisik Hati Jimin.

_____

Mereka pulang ke rumah. Bersama.
Masing-masing letih.

Mereka membersihkan diri kemudia baring di atas katil. Letih yang teramat.

"Thank you sudi jadi isteri abang" kata Jungkook bermain hidung isterinya.

"Because you mr. Arrogant my husband" kata Hyo.

"I will love you forever" kata Jungkook.

"Me too. Saranghae"

The end
_____

Vote ( )
Read ( )

AfIqAh_RoSnI

____

Wahhb the endd.. Tpi ending mcm clishe(?) author tak tahu lahhh nak buat ending macam mana..

Tpi jgn risau.. Jgn buang buku ni lgi or removed.. Ade special ending or you guyss...

Anyeong..

Mr. Arrogant my husband [J.J.K x Ji Hyo] [C]Where stories live. Discover now