"Kau Jeonghan ikut aku sekarang"Seungcheol bangun bersama Jeonghan menuju ke kantin.Membebel tadi membuatkan tekaknya kering.Sebelum kakinya melangkah pergi,dia ternampak kelibat seseorang yang dia kenali.Eah macam aku kenal dia tuh.takkanlah....
"Deyy boleh cepat sikit tak?Dahlah kau berhenti tak bagi signal.Kalau badan kau tu lembut takpelah jugak.Geram pulak hati kite.Habis rambut aku*flip hair*"bebel Jeonghan.
"kau tak payah nak flip hair sangatlah.Sedar diri sikit rambut tuh dah pendek"ujar Seungcheol sambil mengulingkan matanya ke atas.
Jeonghan hanya mencebik.Malas nak melawan kata.Sudah tentu Seungcheol aka raja bebel akan menang.Mereka menyusun langkah menuju ke kantin.
<skip>
Hyeri berjalan seorang diri.Banyak mata² memandangnya.Ade abang pon tak guna.Ade ke patut tinggalkan aku sengsorang macam ni.Haishh.Dahlah cari pejabat tak jumpa.Hadoi,susah betullah.Tanpa sedar dia telah melanggar seseorang.
"mianhae,saya tak sengaja"ujar Hyeri cemas.Mana taknye,takut² terlanggar anak pengetua habis dia nanti
"takpe² saya okay.Awak pelajar baru ke?Btw saya Jun"
"Haah.Saya tengah cari pejabat sekolah.Boleh tolong tak?"soal Hyeri.
"boleh.Kaja"Jun menyusun langkah diikuti Hyeri di belakang.
Handsome giler mamat ni.Melt aku.
Mereka berjalan ditemani dengan gelak ketawa.Entah ape yang di bualkan pon tak tau.Mereka berhenti di hadapan sebuah bilik.Hyeri memandang Jun dengan muka asal-kau berhenti.
"Ok kita dah sampai"Jun memberikan senyuman kepada Hyeri.Kenapa ngan jantung aku ni.
"Gumawo jun ^_^"
Jun mengangguk kecil.Dia meminta izin untuk pergi.Almaklumlah,kelas dah nak mula.Dahlah waktu first subjek yang paling digeruni.Bukan subjek sebenarnya,cikgunya.Kalau nak kena denda lari padang cubalah datang lambat.
"Jaljayo"Jun melangkah pergi meninggalkan Hyeri.Wahai hati adakah kau dah jatuh cinta?
--
To be continued
~~~Chapter yang membosankan jugak.Ketandusan idea.Kalau best tolonglah vote...Author hargainya..SARANGHAE!!!!
YOU ARE READING
PABO!! I LOVE YOU | W.J.H |
Short Storyhint dah bagi,takkan tak tau lagi..banyak benda aku dah buat untuk aku bagi tau..tolonglah faham!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Jom pergi date ngan aku" "Taknaklah.Daripada aku date ngan ko lebih baik aku study,ade jugak faedahya" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...