Jun berjalan sambil bersiul kecil.Tangganya dimasukkan ke dalam kocek seluarnya.Senyumannya tak pernah hilang seperti hatinya dah dicuri org.
Author : siapa tuh awok..xkan baru terlanggar dh terjatuh lakk😎
Jun : Diam arr ko author..gy wat keja ko sana😒..aku ngah bahagia nie..shuh²
Author : ko halau aq Jun..xnk publish chap seterusnya kang baru tau..😎
Jun : Ok² sorry..aq gerak lu..papew wa roger nnt..chaw
Author : Mcm tuh jerk ko blah.Kijam ko Jun😒
"Senang hati ko hari nie bro.Menang nombor ke?"perli Soonyoung.Tangannya merangkul leher Jun.
"Ko dah kenapa?Datang² cari pasal.Haishh😒"Jun memberi jelingan maut dekat Soonyoung.Kalau x kacau orang x sah betul.
"Lek arr bro.Jom cafe,aq blanja mkn"
"Ko blanja,aq on jek.Save duit aq hari nie😝.Kaja"mereka menapak ke kantin.
Author : eah kejap!!!
J&S : nak apa lagy🙄
Author : korangkn ade class..
Soonyoung : alahh mcm x biasa jek..
Aouthor : ponteng jek tau😑..kena nnt ngan sir kook baru tau..
Tengah syok makan sambil bergelak ketawa tetiba ade rase aura hitam keluar.Meremang bulu roma mereka.Pandangan mereka dialihkn memandang ke atas.Matilah nak
"Kamu buat ape kat sini?ponteng lagy?"soal Sir Kook."rehat nnt jumpe saya kat office"sambung sir Kook.Malas nak melayan kerenah mereka,dia menapak pergi dari situ.
Author : aq dh ckp x nk dgr..padan muka korang😎
J&S : 😭😭
<Skip>"Weyy ko rase dia dh sampai x?"soal taehyung sambil menongkat dagunya.Matanya dialihkn memandang ke luar tingkap.
"Ntahlh tae.Aq rase dh kot"jawab jimin acuh x acuh.Tangannya ligat menyiapkn tugasan yg diberikn oleh pn.Suzy.
"Yoww wassup,sape yg dh sampai tuh?"dia mengambil tmpt di hadapan jimin
"Yahh Josh ko x tau nk bagy salam ke😒.Sepuk ko kang,sia² hidup jadi orang"
"Hehe..sorry😬..sape yg ko mksdkn tuh?"soal joshua kembali.Matanya bersinar-sinar menunggu jawapan daripada jimin.
"Alahh sibuklh ko nie.Pegy main jauh² sana.Tak nmpk aq buzy nie?"acah² tangannya menulis sesuatu.
"Cehh ko"cebik joshua.Badannya dipalingkn ke dpn.Tangganya mencapai sesuatu di dlm beg.Lagu dibuka.Kepalanya dilentokkn di atas meja.
Nanti ko akan tau jugak josh.Aq dh janji dgn dia.Mianhae, eah tapi diakn kembar teahyung, takkan tak tau kot.
"Weyy aq dgr ade budak baru masuk.Cantik weyy"
"Dia budak pertukarankn"
"Alah muka biasa² jek"
"Aq dgr dye ade abang"
Tae dan jimin memandang sesama sendiri.Org yg mereka tunggu² dh sampai.Joshua mendengar bualan mereka menjadikn perasaan ingin taunya lebih tinggi.Siapa perempuan tuh.Aq nk kena cari nie.
-
--
To be continued..
~~sorry dh lama x publish.So,kalau best mcm biasa..tekan button star kat bwh tu tau..jasa anda amat dihargai😘~~
YOU ARE READING
PABO!! I LOVE YOU | W.J.H |
Short Storyhint dah bagi,takkan tak tau lagi..banyak benda aku dah buat untuk aku bagi tau..tolonglah faham!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Jom pergi date ngan aku" "Taknaklah.Daripada aku date ngan ko lebih baik aku study,ade jugak faedahya" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...